Bejelentkezés vagy Reg!


USER:
PASS:

 
 
Fórumok
- Első Magyar AudiKlub - :: Fórumok :: AudiKlub Fórum :: Fórum
 
<< Előző téma | Következő téma >>
Segítség
Oldal:  [1] 2 3 ... 1123 1124 1125
Moderátorok: Po-Béla, emiklos, poison, Zolee78, audiklub, lipy
Szerző Üzenet
BlueJoker
2019.11.20 - 19:13
Regisztrált tag #25396
Regisztrált: 2019.11.20 - 18:49
Üzenetek: 1
Szevasztok!Valaki tudna segíteni ezügyben?
*Egy kis gond adódott az autóval(Audi A6 C5 Avant),hogy nem kommunikál az "ABS kocka",ezáltal nem tudunk rájönni,mi lehet a hibája,mért írja a műszerfalon minden gyújtás előtt/után az ABS-t?

Kelo
Vissza az elejére
Lesciff
2019.11.19 - 21:39
Regisztrált tag #23494
Regisztrált: 2019.09.17 - 05:06
Üzenetek: 2
Preisvergleich Cialis Tadalafil Baclofene Cerveau viagra Cialis 2.5 Mg Venta De Cialis Barcelona Kamagra Vendita In Francia

Cialis Kreuzschmerzen Buy Lasix Cialis Tadalafil Viagra Sildenafil buy generic cialis Levitra Selbstversuch Progesterone Order Now Low Price With Free Shipping
Vissza az elejére
zoltgabo
2019.11.19 - 20:30
Regisztrált tag #25373
Regisztrált: 2019.11.19 - 20:22
Üzenetek: 1
Sziasztok!
Egy kérdéssel fordulnék hozzátok. Valaki foglalkozott már a4 b6 front meghajtás átalakításával quattrová? Vagy lehetséges az ilyen? Bármilyen tapasztalatot vagy véleményt szivesen meghallgatok. Egy 1.9 avf sedan lenne az alany Előre is köszönöm!
Vissza az elejére
Lesciff
2019.11.13 - 08:58
Regisztrált tag #23494
Regisztrált: 2019.09.17 - 05:06
Üzenetek: 2
Viagra Cialis Unterschied Cialis En Inde cheapest cialis Site Serieux Pour Achat Cialis Order Generic Valtrex Online No Prescription

Cialis Kreuzschmerzen Buy Lasix Cialis Tadalafil Viagra Sildenafil buy generic cialis Levitra Selbstversuch Progesterone Order Now Low Price With Free Shipping
Vissza az elejére
drfapuma
2019.11.13 - 07:19
Regisztrált tag #25215
Regisztrált: 2019.11.13 - 06:59
Üzenetek: 1
Sziasztok, egy c5 s6 tulaja vagyok, Szentendre környékén keresnék általatok ajánlott szerelőt pár görgetett probléma megoldásához. (Zörgés a bal elejéből, holott lengőkarok készletben cserélve, hajtáslánc rezonancia, terhelésen turbó-fütyülés-szerű, sistergő hang, holott elvileg nem fúj ki sehol a kipufogó) Az Sline Kft.-t ne mondjátok, januárig azt mondták, ne is telefonáljak, úgy el vannak havazva.
Vissza az elejére
Lorka
2019.11.09 - 14:16
Budapest

Regisztrált tag #1196
Regisztrált: 2011.10.15 - 02:47
Üzenetek: 1088
notebak írta ...

Üdv!

Van valakinek szerviz könyve audi 100 c3 ?


Milyen motorral?

1. Audi 80 GLS 1.6 1979.
2. Audi Coupé GT 5S 1981.
3. Audi Coupé 2.6E V6 1995.
Vissza az elejére
Ellvasy
2019.11.07 - 07:47
Regisztrált tag #20041
Regisztrált: 2019.05.31 - 17:32
Üzenetek: 4
For Sale Bentyl Dibent Dulcolax cialis 45 ans Cephalexin Used For What Ailment Viagra Generico Eurofarma

Amoxil And Aspirin Buy purchase antabuse Does Cephalexin Bladder Infection
Vissza az elejére
Reihe5
2019.10.14 - 10:24
Reihe5
Regisztrált tag #281
Regisztrált: 2010.08.10 - 21:28
Üzenetek: 462
Hobbirocker írta ...

Sziasztok!
Pár hónapja vagyok tulaja egy 2001 es évjáratú 2.7t Allroadnak. Mióta nálam van sok tüneti kezelést kapott különböző szakiktol, ami elég költséges de mindig van valami következő hiba. A kérdésem az lenne, hogy esetleg ismer valaki olyan műhelyet ahol A-tól Z-ig átnézik az autót és rendbe is teszik? Esetlegesen motor és vàltófelújítást is végeznek szakszerüen, garanciával? Előre is köszönöm a válaszokat és kellemes hétvégét mindenkinek.


Szia. Enyém Bismarck.
LINK
Keress meg privátban.



------------------------ --------------
Allroad 2.7 T

Vissza az elejére
Hobbirocker
2019.10.11 - 19:02
Regisztrált tag #24453
Regisztrált: 2019.10.11 - 18:57
Üzenetek: 1
Sziasztok!
Pár hónapja vagyok tulaja egy 2001 es évjáratú 2.7t Allroadnak. Mióta nálam van sok tüneti kezelést kapott különböző szakiktol, ami elég költséges de mindig van valami következő hiba. A kérdésem az lenne, hogy esetleg ismer valaki olyan műhelyet ahol A-tól Z-ig átnézik az autót és rendbe is teszik? Esetlegesen motor és vàltófelújítást is végeznek szakszerüen, garanciával? Előre is köszönöm a válaszokat és kellemes hétvégét mindenkinek.

Hrecska Béla
Vissza az elejére
notebak
2019.10.07 - 06:01
Regisztrált tag #19988
Regisztrált: 2019.05.29 - 17:45
Üzenetek: 1
Üdv!

Van valakinek szerviz könyve audi 100 c3 ?
Vissza az elejére
Lorka
2019.10.03 - 14:25
Budapest

Regisztrált tag #1196
Regisztrált: 2011.10.15 - 02:47
Üzenetek: 1088
D.B.Hajnalka írta ...

Sziasztok!
A segítségeteket kérném.
Van egy 1998-as Audi A6 autónk tiptronik váltóval. 3 éve vettük. Akkor volt egy teljes váltófelújítás. Kb 3 hónappal ezelőtt kiírta a kötelező szerviz-t. Mivel előtte volt műszakin, minden szűrő, stb ki lett cserélve nála, így nem foglalkoztunk vele. Ki sem töröltük belőle. Viszont utána mentünk vele 2-3 hetet és megállt. Beindulni beindult, de hiába tettük D-be nem ment sehova. Azt hittük, bedöglött a váltója. Állt kb 2 hónapot, mert nem tudtuk, hogy megcsináltassuk ismét, vagy cseréljük le egy újabbra. Tegnap jöttek volna megnézni, mert végül elhatároztuk, hogy eladjuk. Mielőtt jöttek volna a vevők, a párom kitörölte belőle az INSP service-t, és elindult az autó. Lehetséges, hogy letiltotta az autót? Előtte is próbálkoztunk, de meg sem mozdult.
Válaszotokat előre is köszönöm

Nem vagyok egy automata guru, de igen, lehetséges. A hibaüzenetet viszont valami generálta, azt nem ártana kideríteni.

1. Audi 80 GLS 1.6 1979.
2. Audi Coupé GT 5S 1981.
3. Audi Coupé 2.6E V6 1995.
Vissza az elejére
D.B.Hajnalka
2019.10.02 - 10:35
Regisztrált tag #24110
Regisztrált: 2019.10.02 - 10:19
Üzenetek: 1
Sziasztok!
A segítségeteket kérném.
Van egy 1998-as Audi A6 autónk tiptronik váltóval. 3 éve vettük. Akkor volt egy teljes váltófelújítás. Kb 3 hónappal ezelőtt kiírta a kötelező szerviz-t. Mivel előtte volt műszakin, minden szűrő, stb ki lett cserélve nála, így nem foglalkoztunk vele. Ki sem töröltük belőle. Viszont utána mentünk vele 2-3 hetet és megállt. Beindulni beindult, de hiába tettük D-be nem ment sehova. Azt hittük, bedöglött a váltója. Állt kb 2 hónapot, mert nem tudtuk, hogy megcsináltassuk ismét, vagy cseréljük le egy újabbra. Tegnap jöttek volna megnézni, mert végül elhatároztuk, hogy eladjuk. Mielőtt jöttek volna a vevők, a párom kitörölte belőle az INSP service-t, és elindult az autó. Lehetséges, hogy letiltotta az autót? Előtte is próbálkoztunk, de meg sem mozdult.
Válaszotokat előre is köszönöm
Vissza az elejére
AS
2019.09.28 - 09:25

Regisztrált tag #8245
Regisztrált: 2014.12.31 - 15:11
Üzenetek: 18
Sziasztok Urak!
Szia Lorka!

Ha valaki segítene, megköszönném.
Audi 80 benzin 1.6, az olajnyomás probléma megoldódott, viszont most meg rángat a motor.
Ez Pierburg 2EE Ecotronic karbi, elosztós gyujtással.
Eddig csak hidegen csinálta, most már melegen is. Elosztófedél cserével 1 napig jó volt. Az elosztó rotor tengelyének semennyire sem szabad kotyognia? Mert kotyog, lehet több mint 1 mm-ert. Az egészet cserélni kell, vagy lehet benne csapágyat cserélni?
Igazuk volt akik azt mondták, motor kellett volna benne rég cserélni.
Csak sajnáltam mert 12bar a kompresszió, legalábbis 1 éve annyit mértek.
Állítólag csak ugyanilyen motort lehet beletenni, injectorosat nem engedélyezik, ez igaz?

Köszönöm
Vissza az elejére
Xantamas
2019.09.24 - 17:01
Regisztrált tag #1176
Regisztrált: 2011.10.04 - 13:15
Üzenetek: 15
Szevasztok!

Keresek A4 TDI-hez ABS kockát.

Cikkszáma: 8E0 614 111B

Köszi!

Tamás
Vissza az elejére
MrSpooner
2019.09.22 - 09:49

Regisztrált tag #235
Regisztrált: 2010.07.25 - 09:04
Üzenetek: 76
Lorka írta ...

MrSpooner írta ...

Lorka írta ...

MrSpooner írta ...

Sziasztok!

Van egy 1998-as 1.8 benzin+gáz audi 80-asom.
Gyönyörűen indul gázzal és benzinnel egyaránt.
Pár perc használat után elkezd ugrálni az alapjárati fordulatszám gáz üzemmódban kb 600 és 1200 között.
Olyan , mint ami leakar fulladni..
Vettem bele NGK LPG gyertyákat , csere óta 600-650 km-t mentem csak vele..
Ha átkapcsolom benzinre akkor az alapjárat szépen beáll ~950-re..
Szerintetek mi lehet a jelenség oka ?

Üdv.: Spoon




Csak egy megjegyzés: ez nem 80-as, hanem Audi Cabrio. Hogy kezdődött a jelenség? Motorkód?


Szia!
Maga a jelenség/probléma egyszer csak megjelent , megálltam a piros-nál és elkezdet ugrálni a fordulatszám. Néha produkál olyat is , mint ha a gázpedál egy röpke pillanatra picit "beesne , benyomódna" , de utána visszaemelkedik.. A motorkód : ADR

Huh, az ADR-t már pont nem ismerem. Annyit megtudtam róla, hogy ennek már elektromos fojtószelepe van. Az szabályozza az alapjáratot, nincs külön pótlevegőt szabályozó stabilizátorszelepe. Valszeg valamiért rászabályoz, azért mozoghat a gázpedál. Talán gázüzemben valamilyen nem megfelelő jelet kap a vezérlő. Hibakódot kellene olvasni, ez a vezérlő már hátha elég okos és kézzelfogható infót ad a hibáról.


Szia!
Köszönöm szépen , hogy megpróbáltál segíteni !

Spoon
Vissza az elejére
Lorka
2019.09.20 - 13:18
Budapest

Regisztrált tag #1196
Regisztrált: 2011.10.15 - 02:47
Üzenetek: 1088
lacik írta ...

Lorka írta ...

lacik írta ...

Lorka írta ...

lacik írta ...

Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni!
Van egy 1991-es Audi 100-as 2.3e AAR motorkódú autóm.
A probléma hogy hidegen indítva az alapjárat 2000-ig felmegy majd vissza majdnem nolláig.
Ezt az ingadozást csinálja egy pár percig aztán beáll az alapjárat .
A linken van róla egy kis videó.(https:// www.youtube.com/watch? v=UvmWlbThLK4&feature=yo utu.be)
Mi lehat A probléma oka?

Köszönöm!

Vészüzemben van. Valamilyen jelet nem vagy rossz jelet kap a vezérlő. Ennél a motornál túl sokat nem lehet így távgyógyítással megállapítani. A hőfokjeladót ki lehet mérni. Esetleg még annyit, hogy az indítás utáni ingadozás közben az alapjárati stab. szelepről lehúzni a csatit és arra változnia kellene. Ha nem, akkor nem szabályoz a stabilizátor. Ja és falslevegőt keresni. (A link nem műxik.)

Köszönöm a válaszokat Lorka.
A linket javítottam.
LINK

Na megnéztem a videót. Szerintem kapásból az egyik henger nem megy. Viszont valahol máshol lehet a gond, mint amit írtam. Úgy tűnik, az indítás utáni túráztatást okozza maga a hiba, és amikor beáll stabilra, akkor kapcsolt vészüzembe, ami egy emelt alapjárat. Merthogy az az alapjárat magas. Sajna ennek a felderítéséhez KE-lll Jetronicban jártas ember szükséges, más ehhez nem tud hozzászagolni. Azért a csatilehúzást megpróbálhatod kíváncsiságból, a túráztatás és a stabil állapot közben is. A két vizsgálat közt mindenképp állítsd le a motort rövid időre, hogy a vezérlő kilépjen a vészüzemből. Ez a vezérlő még nem tárolja a hibát, gyújtáslevételre elfelejti. Ja azt jó lenne tudni, volt-e valami előzmény.


Szia!
Megtaláltam a hibát,fals levegőt szívott az alapjárati szelep után lévő csövön.
Köszönöm a segitséget!

Remek! Ennél nagyobb baja sose legyen!

1. Audi 80 GLS 1.6 1979.
2. Audi Coupé GT 5S 1981.
3. Audi Coupé 2.6E V6 1995.
Vissza az elejére
lacik
2019.09.19 - 13:05
Regisztrált tag #11641
Regisztrált: 2018.03.02 - 08:42
Üzenetek: 5
Lorka írta ...

lacik írta ...

Lorka írta ...

lacik írta ...

Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni!
Van egy 1991-es Audi 100-as 2.3e AAR motorkódú autóm.
A probléma hogy hidegen indítva az alapjárat 2000-ig felmegy majd vissza majdnem nolláig.
Ezt az ingadozást csinálja egy pár percig aztán beáll az alapjárat .
A linken van róla egy kis videó.(https:// www.youtube.com/watch? v=UvmWlbThLK4&feature=yo utu.be)
Mi lehat A probléma oka?

Köszönöm!

Vészüzemben van. Valamilyen jelet nem vagy rossz jelet kap a vezérlő. Ennél a motornál túl sokat nem lehet így távgyógyítással megállapítani. A hőfokjeladót ki lehet mérni. Esetleg még annyit, hogy az indítás utáni ingadozás közben az alapjárati stab. szelepről lehúzni a csatit és arra változnia kellene. Ha nem, akkor nem szabályoz a stabilizátor. Ja és falslevegőt keresni. (A link nem műxik.)

Köszönöm a válaszokat Lorka.
A linket javítottam.
LINK

Na megnéztem a videót. Szerintem kapásból az egyik henger nem megy. Viszont valahol máshol lehet a gond, mint amit írtam. Úgy tűnik, az indítás utáni túráztatást okozza maga a hiba, és amikor beáll stabilra, akkor kapcsolt vészüzembe, ami egy emelt alapjárat. Merthogy az az alapjárat magas. Sajna ennek a felderítéséhez KE-lll Jetronicban jártas ember szükséges, más ehhez nem tud hozzászagolni. Azért a csatilehúzást megpróbálhatod kíváncsiságból, a túráztatás és a stabil állapot közben is. A két vizsgálat közt mindenképp állítsd le a motort rövid időre, hogy a vezérlő kilépjen a vészüzemből. Ez a vezérlő még nem tárolja a hibát, gyújtáslevételre elfelejti. Ja azt jó lenne tudni, volt-e valami előzmény.


Szia!
Megtaláltam a hibát,fals levegőt szívott az alapjárati szelep után lévő csövön.

Köszönöm a segitséget!
Vissza az elejére
Lorka
2019.09.18 - 22:50
Budapest

Regisztrált tag #1196
Regisztrált: 2011.10.15 - 02:47
Üzenetek: 1088
lacik írta ...

Lorka írta ...

lacik írta ...

Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni!
Van egy 1991-es Audi 100-as 2.3e AAR motorkódú autóm.
A probléma hogy hidegen indítva az alapjárat 2000-ig felmegy majd vissza majdnem nolláig.
Ezt az ingadozást csinálja egy pár percig aztán beáll az alapjárat .
A linken van róla egy kis videó.(https:// www.youtube.com/watch? v=UvmWlbThLK4&feature=yo utu.be)
Mi lehat A probléma oka?

Köszönöm!

Vészüzemben van. Valamilyen jelet nem vagy rossz jelet kap a vezérlő. Ennél a motornál túl sokat nem lehet így távgyógyítással megállapítani. A hőfokjeladót ki lehet mérni. Esetleg még annyit, hogy az indítás utáni ingadozás közben az alapjárati stab. szelepről lehúzni a csatit és arra változnia kellene. Ha nem, akkor nem szabályoz a stabilizátor. Ja és falslevegőt keresni. (A link nem műxik.)

Köszönöm a válaszokat Lorka.
A linket javítottam.
LINK

Na megnéztem a videót. Szerintem kapásból az egyik henger nem megy. Viszont valahol máshol lehet a gond, mint amit írtam. Úgy tűnik, az indítás utáni túráztatást okozza maga a hiba, és amikor beáll stabilra, akkor kapcsolt vészüzembe, ami egy emelt alapjárat. Merthogy az az alapjárat magas. Sajna ennek a felderítéséhez KE-lll Jetronicban jártas ember szükséges, más ehhez nem tud hozzászagolni. Azért a csatilehúzást megpróbálhatod kíváncsiságból, a túráztatás és a stabil állapot közben is. A két vizsgálat közt mindenképp állítsd le a motort rövid időre, hogy a vezérlő kilépjen a vészüzemből. Ez a vezérlő még nem tárolja a hibát, gyújtáslevételre elfelejti. Ja azt jó lenne tudni, volt-e valami előzmény.

1. Audi 80 GLS 1.6 1979.
2. Audi Coupé GT 5S 1981.
3. Audi Coupé 2.6E V6 1995.
Vissza az elejére
lacik
2019.09.18 - 13:12
Regisztrált tag #11641
Regisztrált: 2018.03.02 - 08:42
Üzenetek: 5
Lorka írta ...

lacik írta ...

Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni!
Van egy 1991-es Audi 100-as 2.3e AAR motorkódú autóm.
A probléma hogy hidegen indítva az alapjárat 2000-ig felmegy majd vissza majdnem nolláig.
Ezt az ingadozást csinálja egy pár percig aztán beáll az alapjárat .
A linken van róla egy kis videó.(https:// www.youtube.com/watch? v=UvmWlbThLK4&feature=yo utu.be)
Mi lehat A probléma oka?

Köszönöm!

Vészüzemben van. Valamilyen jelet nem vagy rossz jelet kap a vezérlő. Ennél a motornál túl sokat nem lehet így távgyógyítással megállapítani. A hőfokjeladót ki lehet mérni. Esetleg még annyit, hogy az indítás utáni ingadozás közben az alapjárati stab. szelepről lehúzni a csatit és arra változnia kellene. Ha nem, akkor nem szabályoz a stabilizátor. Ja és falslevegőt keresni. (A link nem műxik.)


Köszönöm a válaszokat Lorka.
A linket javítottam.
LINK


[ Módosítva 2019.09.18 - 13:18 ]
Vissza az elejére
audiklub
2010.06.27 - 12:56


Regisztrált tag #3
Regisztrált: 2011.01.02 - 19:37
Üzenetek: 41
Itt lehet segítséget kérni másoktól...

[ Módosítva 2010.06.27 - 12:57 ]
Vissza az elejére
Oldal:  [1] 2 3 ... 1123 1124 1125  

Ugrás:     Vissza az elejére

Téma átvétele: rss 0.92 Téma átvétele: rss 2.0 Téma átvétele: RDF
Powered by e107 Forum System