Bejelentkezés vagy Reg!


USER:
PASS:

 
 
Fórumok
- Első Magyar AudiKlub - :: Fórumok :: AudiKlub Fórum :: Fórum
 
<< Előző téma | Következő téma >>
Segítség
Oldal:  [1] 2 3 ... 1117 1118 1119
Moderátorok: Po-Béla, emiklos, poison, Zolee78, audiklub, lipy
Szerző Üzenet
kovacs04
2018.06.18 - 21:09
Regisztrált tag #12097
Regisztrált: 2018.06.18 - 20:50
Üzenetek: 1
Sziasztok.

MMI-vel kapcsolatban szeretnék segítséget kérni tőletek.

Audi A6 3.0 tdi quatro autónkban sikerült az MMI rejtett menüponjtai közt véletlenül rákattintanom a start bootloader menüpontra (diagnosztikát akartam engedélyezni de véletlenül rákattintottam) .

Jelenleg bootloader-nél megáll a dolog, próbáltam újraindítani az MMI-t illetve a return+setup gombbal visszalépni, de mindig visszadob a bootloaderhez.

Hátsó DVD tárban 3 dvd-t találtam (nem frissítettem még, így vásároltam használtan), természetesen nincs rajta leírás.

Netes kereséseim során azt találtam hogy az MMI 2.31 vagy MMI 2.34-esnek kellene az 1-es CD-t a cd olvasóba tenni, és be bootolna, de viszont ilyen cdm nincs és nemtudom tényleg ez lenne-e a megoldás a problémára.

Valaki találkozott már ilyennel vagy lenne hasznos tanácsa ezzel kapcsolatban?

Köszönöm szépen,

Üdv

Viktor

Vissza az elejére
captainb
2018.06.18 - 16:06
Pilisvörösvár

Regisztrált tag #10553
Regisztrált: 2016.09.04 - 01:19
Üzenetek: 83
Lorka írta ...

captainb írta ...

Sziasztok!

Egy ideje nem jelentkeztem, mert kórházi hakniaim voltak. Sokat állt az autó mostanában, múlt héten kiírta, hogy "Service", hát vettem olajat, szűrőket. Szerelőmnél június végér lenne hely, morgolódtam. Erre jövendőbeli nászom mondja, ő szombaton úgyis olajat cserél fia Audiján, meg a Passatjukon, megcsinálja ezt is.

Hát jó. Olaj csere tényleg nem egy etwas, én azért nem csinálom, mert se helyem, se felszerelésem hozzá, a fáradt olajjal sem tudok mit kezdeni. Átvittem. Elkezdte leengedni az olajat, kivette a csavart, szűrő le, cigi, kávé, amíg folyik lefelé a cucc. Na, tegyünk be mindent.

Te, ez az olajleeresztő csavar nemj ó, kisebb, meg a feje is más.

Hm, tényleg...

Ki folytatja a történetet?

Hát... halvány lila gőzöm sincs, mi történhetett ezután. Egyetlenegy tippem lenne: az a csavar hazavágta a menetet a karterben is. ?

Ó ennél egyszerűbb. A srác mellényúlt és a triptronic váltó olaját engedte e.
Így volt egy műsoron kívüli váltóolajcsere is.
Vissza az elejére
patrik1001
2018.06.14 - 22:27

Regisztrált tag #12022
Regisztrált: 2018.06.07 - 22:28
Üzenetek: 2
Hali!
Szeretném kicserélni a váltó szoknyát és néztem egy csomó videót a neten hogy kell, de az enyém nem olyan mint a videókban.
Valaki tudna segíteni hogy hogyan kell leszedni a váltó szoknyát? Próbáltam tekerni, lehúzni, nem adta meg magát

Vissza az elejére
blackdog
2018.06.14 - 16:29
Regisztrált tag #12079
Regisztrált: 2018.06.14 - 16:07
Üzenetek: 1
Hello! Valaki foglalkozott már a telefonja kijelzőjének átlövésével a Navi kijelzőjére?
Idehaza van olyan megbízható műhely ahol szerelnek be ilyet? Jelenleg két megoldást látok erre: egy mhl-hdmi kábellel csatlakozni a kijelzőre, de ami ennél talán jobb lenne az a vezetéknélküli kijelző (widi, miracast) technológia. Youtube-on van fenn néhány ilyen videó, de mindegyik külföldi és szifonhoz van, nekem android kellene.

Köszi!
Vissza az elejére
Lorka
2018.06.13 - 21:17
Budapest

Regisztrált tag #1196
Regisztrált: 2011.10.15 - 04:47
Üzenetek: 1068
patrik1001 írta ...

Sziasztok! A4 b5-höz keresek service manual-t meg olyan oldalt ahol robbantott ábrákkal minden alkatrész megtalálható, köszi.

Manuált emilben tudok esetleg tolni (160 Mb), online katalógusnak meg volt a VAGCAT, de azt lelőtték. Most próbálkozhatsz pl. az oemepc.com-mal.

1. Audi 80 GLS 1.6 1979.
2. Audi Coupé GT 5S 1981.
3. Audi Coupé 2.6E V6 1995.
Vissza az elejére
Lorka
2018.06.13 - 20:25
Budapest

Regisztrált tag #1196
Regisztrált: 2011.10.15 - 04:47
Üzenetek: 1068
captainb írta ...

Sziasztok!

Egy ideje nem jelentkeztem, mert kórházi hakniaim voltak. Sokat állt az autó mostanában, múlt héten kiírta, hogy "Service", hát vettem olajat, szűrőket. Szerelőmnél június végér lenne hely, morgolódtam. Erre jövendőbeli nászom mondja, ő szombaton úgyis olajat cserél fia Audiján, meg a Passatjukon, megcsinálja ezt is.

Hát jó. Olaj csere tényleg nem egy etwas, én azért nem csinálom, mert se helyem, se felszerelésem hozzá, a fáradt olajjal sem tudok mit kezdeni. Átvittem. Elkezdte leengedni az olajat, kivette a csavart, szűrő le, cigi, kávé, amíg folyik lefelé a cucc. Na, tegyünk be mindent.

Te, ez az olajleeresztő csavar nemj ó, kisebb, meg a feje is más.

Hm, tényleg...

Ki folytatja a történetet?

Hát... halvány lila gőzöm sincs, mi történhetett ezután. Egyetlenegy tippem lenne: az a csavar hazavágta a menetet a karterben is. ?

1. Audi 80 GLS 1.6 1979.
2. Audi Coupé GT 5S 1981.
3. Audi Coupé 2.6E V6 1995.
Vissza az elejére
Gergely2319
2018.06.11 - 21:29

Regisztrált tag #65
Regisztrált: 2010.07.02 - 16:39
Üzenetek: 441
Sziasztok!

Régen jártam már itt tudom, elég régen viszont most lenne egy egyszerű kérdésem. Szükségem lenne egy jó és megbízható klímásra! Régen aktív voltam köztetek és remélem nem haragudtok meg ha Off autót akarok javítattni Székesfehérvár és kb 30-40-60Km-es körzete ami érdekelne.
Elérhetőséget várnék itt, de akár pü.-ben is.

Köszönöm!

Audi 80 B4 1.9 TDI 1Z
Vissza az elejére
patrik1001
2018.06.09 - 22:02

Regisztrált tag #12022
Regisztrált: 2018.06.07 - 22:28
Üzenetek: 2
Sziasztok! A4 b5-höz keresek service manual-t meg olyan oldalt ahol robbantott ábrákkal minden alkatrész megtalálható, köszi.
Vissza az elejére
captainb
2018.06.09 - 19:17
Pilisvörösvár

Regisztrált tag #10553
Regisztrált: 2016.09.04 - 01:19
Üzenetek: 83
Sziasztok!

Egy ideje nem jelentkeztem, mert kórházi hakniaim voltak. Sokat állt az autó mostanában, múlt héten kiírta, hogy "Service", hát vettem olajat, szűrőket. Csak most nem a megszokott szerlő csinálta.
Olaj csere tényleg nem egy etwas, én azért nem csinálom, mert se helyem, se felszerelésem hozzá, a fáradt olajjal sem tudok mit kezdeni. Átvittem. Elkezdte leengedni az olajat, kivette a csavart, szűrő le, cigi, kávé, amíg folyik lefelé a cucc. Na, tegyünk be mindent.

Te, ez az olajleeresztő csavar nemj ó, kisebb, meg a feje is más.

Hm, tényleg...

Ki folytatja a történetet?

[ Módosítva 2018.06.18 - 16:04 ]
Vissza az elejére
BJP
2018.06.08 - 12:43
Regisztrált tag #12024
Regisztrált: 2018.06.08 - 12:30
Üzenetek: 1
Sziasztok! Segítséget szeretnék hozzáértőtől kérni. Adott egy A3 1.6 CRTDI és EGR szelep hibás, takarítani kell. Hogyan lehet legegyszerübben kiszerelni, esetleg van valakinek tapasztalata. Nagyon köszönök előre is minden ötletet.

Vissza az elejére
markus23
2018.06.07 - 20:19
Regisztrált tag #12021
Regisztrált: 2018.06.07 - 19:42
Üzenetek: 1
Sziasztok! (A kép csak figyelemfelkeltő)
Adott egy A4 B5 2000 utáni mfa képes óracsoport egy benzinesből.
1.9 PDTDI -be szeretném beszerelni.
Fordulatszám mérő tudtommal alapból 2x-esét mutatja.
Hogyan tudom átállítani dízelhez?
Illetve az átállítás után a számlapot ki kell cserélnem 6-ig skálázottra, vagy a 8-as osztás szerint fogja mutatni?



[ Módosítva 2018.06.07 - 20:20 ]

Hercsel Márkus
Vissza az elejére
lipy
2018.06.05 - 11:54
Bp. 13. ker

Regisztrált tag #905
Regisztrált: 2011.04.18 - 20:13
Üzenetek: 562
Én sokkal inkább annak járnék utána, hogy miért nem jó?
Van a rendesen vákuum?
Vissza az elejére
Mr.X
2018.06.02 - 13:36
Regisztrált tag #3738
Regisztrált: 2013.08.28 - 22:33
Üzenetek: 18
Sziasztok!
Tanácsot szeretnék kérni.
Audi A4 B5 1.9 TDI avant féke nem az igazi. Mintha nem lenne 100% a szervóhatás. Szerelő-barátom azt mondta, h lehet h felkéne rá rakni 1 nagyobb szervódobot, az talán segítene, mert a féktárcs és betét is jó.
Kérdés van 1 olyan, ami kompatibilis az enyémmel és nagyobb is a szervódob, ill. van-e értelme ezzel foglalkozni? Esetleg valakinek tapasztalata van ezzel kapcsolatban?

Köszi, üdv
Vissza az elejére
viptag77
2018.05.29 - 10:54

Regisztrált tag #11967
Regisztrált: 2018.05.29 - 10:30
Üzenetek: 1
Sziasztok szeretnék segítséget kérni, van egy audi a4 1.9 b7-em most lett kettőstömegű és kuplungszett cserélve. Néha kiad egy furcsa hangot. Amikor megyek vele és legtöbbször akkor hallom mikor 2-ből 3-ba váltáshoz, benyomom a kuplungot kb 2200 fordulatnál, egy ilyen surlódó hang. Nem csinálja mindig és csak ez a fordulatszám környékén. A hang megszünik mire a kuplungot teljesen benyomom, szóval csak mikor benyomom a kuplungot ad egy hangot. Elvittem a szerelőt is egy körre ő azt mondta figyeljem, neki sem egyértelmű a hang. Szerinte inkább a turbó visszacsap vagy valami ilyesmi. A kuplung amugy simán jár üresben, nincs hangja, alacsonyabb fordulatnál sincs gond. Kérdés, hogy mi lehet ez merre induljak el, eltömödhetett egy cső? Vagy az uj kuplungal lehet gebasz?

"Amit arról gondolsz, hogy mások mit gondolnak rólad, azt egyedül te gondolod magadról."
Vissza az elejére
erik12515
2018.05.25 - 22:17
Regisztrált tag #11863
Regisztrált: 2018.05.25 - 21:48
Üzenetek: 1
Sziasztok!
Négy napja összetörtem Az A6omat.
A jobb oldala kapott szerencsere csak az intercooler hűtőig tört az autó,kettő első légzsák kinyílt.
Amiben a segítségeteket szeretném kérni az hogy az önindító kattog indításnál.Tudom hogy az akkumulátor biztosíték ilyenkor tonkremehet mivel előtte semmi probléma nem volt.Honnan tudom ezt beszerezni?
Ideiglenesen légzsák nélkül tudom használni az autót,befog indulni ha kicseréltem a biztosítékot?
Válaszotokat köszönöm!
Vissza az elejére
F2A4
2018.05.24 - 21:17
Regisztrált tag #8859
Regisztrált: 2015.11.13 - 17:14
Üzenetek: 29
pedig nagyon szelepszorulásnak tűnik... modulátor vagy kapcsolószelep lehet....

bence.gyorfi írta ...

Sziasztok! Segitseget szeretnek kerni Toletek, mert tanacstalanul all eddig mindenki az autom problemajahoz. Van egy Audi A3mas benzines, 2004/06 havi, 1.6 motoros tiptronic 6 sebesseges automata valtos autom. A hibajelensege: amig nem eri el az uzemi hofokot, addig tokeletesen teszi a dolgat a valto. Amint eleri, 3mas fokozatban marad, es szelepre vonatkozo hibakoddal letilt. Komplett szeleptomb csere utan a hiba ugyanugy jelentkezik. Kerlek segitsetek ha tudtok. Koszonom szepen.

Vissza az elejére
Lorka
2018.05.24 - 00:15
Budapest

Regisztrált tag #1196
Regisztrált: 2011.10.15 - 04:47
Üzenetek: 1068
Zolika1980 írta ...

Nekem is 110LE-s AFN-em van. Én Castrol Edge vagy Edge turbo diesel FST-t szoktam bele rakni 5W-40 vagy 5W-30-ast. ha normálisan használom, akkor nem nagyon pörgetem 3000 fölé és úgy max 2/3-ig megy le a max és min között 10.000km alatt. Ha nagyon sietek, és keményebben kell gyorsítani, akkor 4-4500-ig lepörgetem, (ez nagyon ritka szerencsére) akkor kicsit jobban csipegeti de nem vészes. 216.000km van az enyémben, első tulajtól vettem, uh tuti annyi. A könyve szerint egyébként 1000km-en az 1 liter az még normális, szerintem az azért elég durva.

Mazi írta ...

Szeva! A4 1.9 tdi afn 110 Lovasba milyen olajat javasolnátok? Jelenleg 5w40-es Castrol Edge van benne, kicsit talán csipegeti bár olajszivárgás is látható! 3xx ezer km van benne. Motul olajra gondoltam, vki használ ilyet, vélemény róla? Előre is köszi, üdv: Mazi



Igaz, hogy V6 benzines, de a Motult szereti, sőt egyenesen imádja . (persze nem megenni... )

1. Audi 80 GLS 1.6 1979.
2. Audi Coupé GT 5S 1981.
3. Audi Coupé 2.6E V6 1995.
Vissza az elejére
bence.gyorfi
2018.05.23 - 20:39
Regisztrált tag #11786
Regisztrált: 2018.05.23 - 19:31
Üzenetek: 1
Sziasztok! Segitseget szeretnek kerni Toletek, mert tanacstalanul all eddig mindenki az autom problemajahoz. Van egy Audi A3mas benzines, 2004/06 havi, 1.6 motoros tiptronic 6 sebesseges automata valtos autom. A hibajelensege: amig nem eri el az uzemi hofokot, addig tokeletesen teszi a dolgat a valto. Amint eleri, 3mas fokozatban marad, es szelepre vonatkozo hibakoddal letilt. Komplett szeleptomb csere utan a hiba ugyanugy jelentkezik. Kerlek segitsetek ha tudtok. Koszonom szepen.
Vissza az elejére
Zolika1980
2018.05.23 - 00:47
Regisztrált tag #10131
Regisztrált: 2016.04.12 - 23:55
Üzenetek: 6
Nekem is 110LE-s AFN-em van. Én Castrol Edge vagy Edge turbo diesel FST-t szoktam bele rakni 5W-40 vagy 5W-30-ast. ha normálisan használom, akkor nem nagyon pörgetem 3000 fölé és úgy max 2/3-ig megy le a max és min között 10.000km alatt. Ha nagyon sietek, és keményebben kell gyorsítani, akkor 4-4500-ig lepörgetem, (ez nagyon ritka szerencsére) akkor kicsit jobban csipegeti de nem vészes. 216.000km van az enyémben, első tulajtól vettem, uh tuti annyi. A könyve szerint egyébként 1000km-en az 1 liter az még normális, szerintem az azért elég durva.

Mazi írta ...

Szeva! A4 1.9 tdi afn 110 Lovasba milyen olajat javasolnátok? Jelenleg 5w40-es Castrol Edge van benne, kicsit talán csipegeti bár olajszivárgás is látható! 3xx ezer km van benne. Motul olajra gondoltam, vki használ ilyet, vélemény róla? Előre is köszi, üdv: Mazi

Vissza az elejére
audiklub
2010.06.27 - 14:56


Regisztrált tag #3
Regisztrált: 2011.01.02 - 20:37
Üzenetek: 41
Itt lehet segítséget kérni másoktól...

[ Módosítva 2010.06.27 - 14:57 ]
Vissza az elejére
Oldal:  [1] 2 3 ... 1117 1118 1119  

Ugrás:     Vissza az elejére

Téma átvétele: rss 0.92 Téma átvétele: rss 2.0 Téma átvétele: RDF
Powered by e107 Forum System