Bejelentkezés vagy Reg!


USER:
PASS:

 
 
Fórumok
- Első Magyar AudiKlub - :: Fórumok :: AudiKlub Fórum :: Fórum
 
<< Előző téma | Következő téma >>
Segítség
Oldal:  [1] 2 3 ... 1119 1120 1121
Moderátorok: Po-Béla, emiklos, poison, Zolee78, audiklub, lipy
Szerző Üzenet
redbika76
2019.01.11 - 12:23

Regisztrált tag #11401
Regisztrált: 2017.11.19 - 20:35
Üzenetek: 3
Sziasztok!
A szakik tudását kérném, hogy mi lehet a baja..!??

Van egy 2001- es (AKE motoros 180ps, sok 422000 km-el (autópálya java--). ) , Audi a6 2.5 V6 TDi faceliftes C5- ösöm. Szép hangja volt, rendszeresen szervizelve, nem hajtva, vigyázva rá (melegitve-hűtve, csak prémium olaj stb.).

Előzmény: a karrtelt, megüttem egy nagy fekvőrendőrrel... Dec elején ...Elkezdte elengedni az olajat.
Nem tört el csak valahol elfolyt... (kb: 2nap alatt-1l alatta)
Szerviz fullon jan. végéig!!!!! Kockáztattam, most már bánva.
Addig járni kellet vele ( kényszer helyzett ) dolgoztam vele, amig nem jött ez a tompa hang , PERSZE SŰRŰN ELL. UTÁNTÖLTVE
Nem volt semmi előzmény , szépen járt elötte a motor , szép hangja volt . semmi csattogás , kopogás morgás...
Nem , irt hibát és OLAJ NYOMÁS LÁMPA SEM GYULLADT FEL !!!! .... mondjuk , uána sem ( ez furcsa).

Probléma: Amikor jár a motor erős ismétlődö tompa ütögetös hang jön a motorbol...( Leállitotam , egyből ....)
de jön- megy ( nincs ereje) ) pöcre indul, kicsit füstöl de nem sötét kéket
olyan ez a hang , mint a régi hajdú centrifuga mély, kopogó tompa hangja. Nem fémes csattogó ( szelep -v himba stb. )
Lentről hátúlrol (motor vége felől)), jön a hang ...
Azóta áll az autó...

Kérdés :
-Csapágy besülhetet?
-valamelyik hidró elmozdult?
-olaj pumpa , hozzáér vmi-hez
- esetleg rossz gázolaj....( elötte tankoltam) ?
-adagoló, porlasztó?
-vezérlés ugorhatot egyett?
?????
Nem , ir hibát és az OLAJ NYOMÁS LÁMPA SE JELZEZ!!!!

S. O. S. HELP !!!!!
Vagy kihez vigyem???
Diagot tud vki, házhoz?
Csak trélerel tudom vinni. Nem messzire...!!! 13. ker ben van

Előre is köszi: Attila


Vissza az elejére
zoliaudi
2019.01.01 - 15:36
Dévaványa

Regisztrált tag #35
Regisztrált: 2010.06.30 - 11:49
Üzenetek: 1209
bubi197 írta ...

Sziasztok! Van egy 1983 TD Avant. A probléma az hogy önindítózásnál elveszi az áramot a leállító mágneskapcsolótól,vissza engedem a gyújtáskapcsolót újra kapcsol? Tippeket nagyon köszönöm!


cseréld ki a gyújtás kapcsoló betétet

"Hidd el én nem tehetek róla így rakott le az a nyomorult gólya"

Audi 100 C4 2.5 TDI AEL 103.KW.


Vissza az elejére
bubi197
2018.12.31 - 14:28
Regisztrált tag #14465
Regisztrált: 2018.12.31 - 12:01
Üzenetek: 1
Sziasztok! Van egy 1983 TD Avant. A probléma az hogy önindítózásnál elveszi az áramot a leállító mágneskapcsolótól,vissza engedem a gyújtáskapcsolót újra kapcsol? Tippeket nagyon köszönöm!
Vissza az elejére
easyrider81
2018.12.18 - 19:21
Regisztrált tag #11694
Regisztrált: 2018.04.15 - 12:46
Üzenetek: 1
Sziasztok! Adott az autóm 2006 os A64f komfort bejutással most 3ad jára nem adja rá a gyujtást nemlehet beindítani sehogyan sem csak vag comp. Törölni a hibát. Nem ismeri fel a kulcsot se a zárban se az erzekeloje. Ajtot nyit zár tökéletesen. Hetvegen talan lesz hibakodom. Kihez vihetném vagy ötlet? Köszönöm!
Vissza az elejére
redbika76
2018.12.18 - 14:21

Regisztrált tag #11401
Regisztrált: 2017.11.19 - 20:35
Üzenetek: 3
Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne, hogy kb mi lehet a baja... Van egy 2001 es 180ps dizel C5 -öm. Előzmény: kartelt, megütöttem egy nagy fekvőrendőrrel....- eléggé szivárgot az olaj ( 2nap -1l ) ..... Szerviz fullon jan. végéig!!
Probléma: menetközben erős ismétlődö tompa ütögetös hang jön a motorbol...( Leállitotam , egyből ....)
de jön- megy indul, kicsit füstöl de nem sötét kéket
olyan ez a hang , mint a régi hajdú centrifuga kopogó tompa hangja.

Kérdés : csapágy v más lehet a baj? esetleg rossz gázolaj....( elötte tankoltam)
.... de sajnos nagyon folyt az olaj!!! ( jártam vele óvatosan utántöltögetve az olaja) ..... fullon van a szerviz.....:(
kényszer helyzet volt sajnos!

Köszönöm előre is ! Kellemes ünnepeket!




Vissza az elejére
redbika76
2018.12.18 - 14:21

Regisztrált tag #11401
Regisztrált: 2017.11.19 - 20:35
Üzenetek: 3
Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne, hogy kb mi lehet a baja... Van egy 2001 es 180ps dizel C5 -öm. Előzmény: kartelt, megütöttem egy nagy fekvőrendőrrel....- eléggé szivárgot az olaj ( 2nap -1l ) ..... Szerviz fullon jan. végéig!!
Probléma: menetközben erős ismétlődö tompa ütögetös hang jön a motorbol...( Leállitotam , egyből ....)
de jön- megy indul, kicsit füstöl de nem sötét kéket
olyan ez a hang , mint a régi hajdú centrifuga kopogó tompa hangja.

Kérdés : csapágy v más lehet a baj? esetleg rossz gázolaj....( elötte tankoltam)
.... de sajnos nagyon folyt az olaj!!! ( jártam vele óvatosan utántöltögetve az olaja) ..... fullon van a szerviz.....:(
kényszer helyzet volt sajnos!

Köszönöm előre is ! Kellemes ünnepeket!




Vissza az elejére
krepta
2018.12.13 - 09:24
Regisztrált tag #8430
Regisztrált: 2015.03.19 - 18:30
Üzenetek: 36
Sziasztok!
A segítségeteket szeretném kérni.
Tegnap előtt volt az autóm olajcserén, tegnap felugrott az alacsony olajszint figyelmeztetés. Ma visszavittem nekik hogy mégis mi ez, megneztek és arra a következtetésre jutottak, hogy van benne olaj, a motorhazteto zár miatt van ez a hiba. Most ez mekkora hülyeség már? elofordulhat hogy elszurtak valamit? Van ötletetek?
Szép napot mindenkinek, előre is köszönöm!
Vissza az elejére
stephgrey
2018.12.12 - 12:32
Regisztrált tag #14004
Regisztrált: 2018.12.12 - 12:21
Üzenetek: 1
Kupujte sve dokumente, registrirane putovnice, licencu vozača [quickdoccuments@gmail.c om] (WhatsApp +237673581889)
Mi smo jedinstveni proizvođači autentičnih visokokvalitetnih putovnica, pravih pravih baza podataka registriranih i neregistriranih putovnica

i ostale dokumente o državljanstvu.
Zajamčeni dokumenti spremni u roku od 24 sata. Državljanstvo, osobne iskaznice, vozačke dozvole, diplome, diplome, potvrde
turističke i poslovne usluge vize dostupne rezidentima svih 50 država i svih nacionalnosti širom svijeta.
Mogu vam jamčiti novi identitet počevši od čistog novog originalnog rodnog certifikata, osobne iskaznice, vozača

Licenca, putovnice, kartica socijalnog osiguranja s SSN-om, kreditne kartice i kreditne kartice, školske diplome, sveučilišne diplome
potpuno novo ime izdano i registrirano u sustavu državne baze podataka.

NARUDŽITE BILO KOJE UNIVERSALNE DOKUMENTE VAŠE U NEVOJ
 -PASSPORTS
 - Identifikacijska kartica
 -Vozačka dozvola
 -Socijalna sigurnosna kartica
 -Canada kartice
 - Kartice Sjedinjenih Američkih Država
 -Studentne kartice
 - Međunarodne kartice
 - privatne kartice

KONTAKTIRAJTE NAS

Opća podrška: ====================> -Email-

Kontaktirajte E-mail: =====================> -Email-

Kontakt: ________________________ ________ (((WhatsApp +237673581889)))


Nudimo i krivotvorene novčanice visoke kvalitete za sljedeće valute;
 EUR - Euro
 USD - američki dolar
 GBP - britanska funta itd
 
Koristimo opremu i materijale visoke kvalitete za izradu autentičnih dokumenata. Sve tajne značajke pravih putovnica su

pažljivo dupliciraju za naše Registrirane i neregistrirane dokumente. Mi smo jedinstveni proizvođač lažne kvalitete i Real

dokumenti.

Kupite registrirane i neregistrirane USA (Sjedinjene Američke Države) putovnice,

Kupite registrirane i neregistrirane australske putovnice,

Kupnja registriranih i neregistriranih putovnica u Belgiji,

Kupite registrirane i neregistrirane brazilske (Brazilske) putovnice,

Kupi registrirane i neregistrirane kanadske (Kanada) putovnice,
 
Kupite registrirane i neregistrirane finske (Finske) putovnice,

Kupujte unesene i neregistrirane njemačke (Njemačke) putovnice,

Registrirane i neregistrirane nizozemske (Nizozemske / Nizozemske) putovnice,
itd

Registri rana i neregistrirana putovnica svih zemalja, vize, biometrijska putovnica, stupnjevi, vozačka dozvola, I.D kartice.

Nudimo vam usluge registriranih i originalnih dokumenata u roku od 24 sata, sa stopom isporuke od 100% svim našim klijentima širom svijeta. uvjeravamo vas da je izvrstan i uspješan servis jer smo brigu za sve naše klijente. kontaktirajte nas sada i budite sretni klijent jer smo briga i vaši dokumenti su legitimni, registrirani i originalni.

KONTAKTIRAJ TE NAS

Opća podrška: ====================> -Email-

Kontaktirajte E-mail: =====================> -Email-

Kontakt: ________________________ ________ (((WhatsApp +237673581889)))
Vissza az elejére
Lorka
2018.12.09 - 21:04
Budapest

Regisztrált tag #1196
Regisztrált: 2011.10.15 - 04:47
Üzenetek: 1070
captainb írta ...

Lorka írta ...

Elolvastam. Elképesztő...

De mit?

Azokat a használtautó-kereskedős írásokat

1. Audi 80 GLS 1.6 1979.
2. Audi Coupé GT 5S 1981.
3. Audi Coupé 2.6E V6 1995.
Vissza az elejére
stepan33
2018.12.09 - 11:34
Regisztrált tag #13988
Regisztrált: 2018.12.09 - 11:27
Üzenetek: 1
hello sigitség kellene audi a6 2,5 tdi qwqtro 1999 óracsoport halvényodik a mutatok hibásan mutatnak a viz hőmérséklet kivételével üzemanyag szint nm jo km a 0 joval lejebb van
Vissza az elejére
szilykeee
2018.12.07 - 20:29
Regisztrált tag #13948
Regisztrált: 2018.12.06 - 23:31
Üzenetek: 1
Üdv. Mindenkinek. Tanácsokat szeretnék kérni tapasztaltabb Audi tulajdonosoktól. Audi A4 Avant 2,0 TDI Fleet Edition DPf 2010/Október,Manuális váltóval, 244.000 km-ben, 6.000 Euróért jó árban van? Hasonló kilóméterben ennél az autónál milyen hibák merülhetnek fel? Előre is köszönet a válaszokért!

További szép estét.
Vissza az elejére
Bittman Balázs
2018.10.30 - 07:17
Dudar

Regisztrált tag #4246
Regisztrált: 2013.09.26 - 13:19
Üzenetek: 9
Sziasztok!

Valaki találkozót már a 01237-es "Üzemanyag elzárás" hibával? Az autó 1998-as A4 AFN TDi quattro.

Bittman Balázs
Vissza az elejére
Foley
2018.10.10 - 21:17
Regisztrált tag #13313
Regisztrált: 2018.10.10 - 20:39
Üzenetek: 1
Sziasztok.
Véletlenül találtam rátok, egyből regisztráltam is. Hátha ti tudnátok segíteni.
A4 1.8 sima szívó (ARG) motorral van gondom már vagy 3 éve. Szerelők nem igazán tudnak segíteni. Legalább is itt helyben...
Azt a tünetet produkálja, hogy hideg indításnál pöccre beindul, szépen el kezd járni a motor kb. 1600-as fordulaton, de pár másodperc múlva el kezdi visszaejteni a fordulatot és el kezd ingadozni az alapjárat kb. 500-1200 között. Van hogy le is áll, néha visszadurrog a levegőszűrőbe.
Minél hidegebb van, annál jobban és időben is tovább csinálja ezt. Ha a motor hőfoka eléri a kb. 40-45 fokot, abbahagyja és kisimul a járása.
Bár melegen is látható nagyon pici ingadozás a ford.szám mérőn, nem tudom h. ez még a hibához tartozik.
Alapvetően melegen tünetmentesnek mondanám, bár az utolsó szerelő aki nézte, erőtlennek érezte...
Hibakód természetesen nincsen semmi. Amit elkövettem: Légtömegmérő csere, lambda csere, folytószelep csere, vízhőfok jeladó csere. A vákuum rendszerben volt egy hiba, a kartergáz visszavezető cső el volt repedve, csere után sem történt semmi változás. Elvileg most nem szelel a vákuum rendszer sehol...
Az utolsó szerelő gyári audi diagnosztikával sem tudott közelebb kerülni a hiba forrásához.
Ha valaki esetleg tudna segíteni mi az ami szóba jöhet az nagyon jó lenne. Fizetnék is érte, ha valaki el tudná tüntetni ezt az idegesítő hibát. Én már feladtam )

Egy másik gond u. ennél az autónál: Kb. 2 hete antenna probléma jött elő. Avantról van szó, a tetőantennát kibontottam, van ott egy valamilyen passzív erősítő, ezzel nincs gond, viszont lennie kell benne egy aktív erősítőnek is valahol ami a gondot okozhatja. A kábelen 0 Ohmot mérek a test és a meleg pont között. Nem tudja valaki h. avantnál merre található az erősítő hogy ne kelljen végig bontanom az összes kárpitot?
Előre is köszönöm a segítséget.



Foley
Vissza az elejére
Mczola8
2018.09.26 - 20:01
Regisztrált tag #12115
Regisztrált: 2018.06.23 - 22:02
Üzenetek: 1
Reihe5 írta ...

Most kattog, vagy darál, vagy morog?
Az újabb hosszmotoros quattro-knál (2000 után mindenképp) van egy morgás-szerű hang teljessen kitekert kormánynál kúszáskor, ami normális, a belső szerkezetéből fakad, azonban sosem kattog/darál. A váltóban, diffiben nehéz elképzelni ilyen hangot. A torsen differenciál sípolhat, ha kopott, a többi alkatrész a váltóban nem változtat pozíciót. Az első differenciál kihajtásnál létezhet a csapágy lógása, de az nem szokott ilyet produkálni. Ez ebben a formában féltengelycsukló probléma lehet, leginkább elöl és kívül.

idua írta ...

Sziasztok!
Kár, hogy nincsen külön QUATTRO topic, ezért itt kérem a segítségeteket. Az A6 4F 3,0 TDI Quattro a következő hibát csinálja. Nagyon lassú kb derékszögű kanyarodáskor, vagy épp eltekert kormánnyal elinduláskor az autó hajtásából daráló, csapágyszerű hang jön. Ahogy lassulok, lassul, ahogy picit gyorsulok, gyorsul a kattogó-daráló hang. Kicseréltük már az első féltengelyeket, a motortartó bakokat, de nem azok voltak. Mielőtt kicserélném a hátsó féltengelyeket, kerékcsapágyakat és elkezdenénk babrálni a differenciálművet is sorban, és rámenne a gatyám, előbb megkérdezlek Benneteket, hogy hallotatok-e már ilyenről. Szerintetek hol, kivel nézessem meg? Segítségeteket előre is köszönöm



Vissza az elejére
Rolee88A64F
2018.09.12 - 10:17
Regisztrált tag #12981
Regisztrált: 2018.09.12 - 10:07
Üzenetek: 1
Sziasztok!

Van egy Audi A6 4F 2.0 PDTDI (2005 Évj.) autóm. Jelentkezett nála egy olyan hiba, hogy olyan 1800-2000-es fordulatnál búgó (huhogó) hangot ad az autó függetlenül attól, hogy álló helyzetben vagyok, vagy úton. Állandó fordulaton nem hallom, de amint csökken vagy nő a fordulat hallom. Teljesítménycsökkenést nem vettem észre, le nem áll az autó. Mi lehet a probléma?
Előre is köszi.
Vissza az elejére
captainb
2018.09.03 - 22:54
Pilisvörösvár

Regisztrált tag #10553
Regisztrált: 2016.09.04 - 01:19
Üzenetek: 88
Bocsánat, de lementem a térképről.

A video nem elérhető. Megbolondul? Nem járt nyest a motortérben?
Vissza az elejére
Serinho
2018.08.19 - 14:52
Regisztrált tag #12637
Regisztrált: 2018.08.14 - 09:42
Üzenetek: 3
captainb írta ...

Serinho írta ...

Sziszatok! Kérnék tőletek egy kis segítséget. Valaki találkozott már ilyen jellegő hibával?



A lambda szonda hiba a a szonda cseréje után is visszajön? Nem akarlak elkeseríteni, de ha univerzális szondát raktak bele, akkor az lehet a hiszti tárgya.
Bár nem ismerem ezt a motort (meg a saját 2,8-on kívül másik VAG konszernest sem) távgyógyászatilag tippelek. Mert off autóm előadta ugyanezeket a hibákat.
A nehézkes indítás miatt meg főtengely jeladóra, de azt szerintem beírná hibának. A hideg - meleg motornál történő alapjárati leállást meg egy kiszakadt vákuumcső okozta a fojtószelepháznál. Nem nagy segítség, de hátha....


Szia!
A lamdbaszonda hibákat még ezek előtt a tüntetek előtt is írta, amikor még a kocsinak "semmi baja" nem volt. Gyári lambdaszondát tettünk a régi helyére és ugyan úgy írja a hibákat..hiába töröljük őket, visszajönnek.
Egyébként, az utóbbi napokban egyre durvább dolgokat csinál. Hidegen tökéletesen indul, aztán mihelyst elére a 90fokot a mutató kezdődnek a gondok, motor erőtlen, kihagy, most pl le is ált alapjáraton. Aztán a meleg motort alig tudom visszaindítani.. Elkaptam videót azt a pillanatot amikor a fordulatszám mérő "megbolndul", mellékletem egy youtube linket, nézzétek meg: LINK
Vissza az elejére
captainb
2018.08.18 - 17:36
Pilisvörösvár

Regisztrált tag #10553
Regisztrált: 2016.09.04 - 01:19
Üzenetek: 88
Serinho írta ...

Sziszatok! Kérnék tőletek egy kis segítséget. Valaki találkozott már ilyen jellegő hibával?



A lambda szonda hiba a a szonda cseréje után is visszajön? Nem akarlak elkeseríteni, de ha univerzális szondát raktak bele, akkor az lehet a hiszti tárgya.
Bár nem ismerem ezt a motort (meg a saját 2,8-on kívül másik VAG konszernest sem) távgyógyászatilag tippelek. Mert off autóm előadta ugyanezeket a hibákat.
A nehézkes indítás miatt meg főtengely jeladóra, de azt szerintem beírná hibának. A hideg - meleg motornál történő alapjárati leállást meg egy kiszakadt vákuumcső okozta a fojtószelepháznál. Nem nagy segítség, de hátha....
Vissza az elejére
djalienecske
2018.08.15 - 08:31
Regisztrált tag #12641
Regisztrált: 2018.08.14 - 12:40
Üzenetek: 2
Serinho írta ...


Nem tudom, hogy az én problémámat olvastad-e egyel lejjebb, de van a két auto között közös tünet. Ha van valami fejlemény kérlek írj már ide, én is közben próbálok kutakodni...



Szia! Olvastam. Habár nekem az indulással nincs igazán bajom. Egyből beindul, max szépen le is áll , ha nem adok neki egy kis gázt .. a levegő miatt, ami az üzemanyag rendszerben van. (GONDOLOM ÉN)
Ha a nap folyamán újra indítom BÁRMIKOR, indul is rendesen. De ez eleve egy másik hiba nálam. De írok mindenképp, ha van valami fejlemény.
Vissza az elejére
audiklub
2010.06.27 - 14:56


Regisztrált tag #3
Regisztrált: 2011.01.02 - 20:37
Üzenetek: 41
Itt lehet segítséget kérni másoktól...

[ Módosítva 2010.06.27 - 14:57 ]
Vissza az elejére
Oldal:  [1] 2 3 ... 1119 1120 1121  

Ugrás:     Vissza az elejére

Téma átvétele: rss 0.92 Téma átvétele: rss 2.0 Téma átvétele: RDF
Powered by e107 Forum System