Bejelentkezés vagy Reg!


USER:
PASS:

 
 
Fórumok
- Első Magyar AudiKlub - :: Fórumok :: AudiKlub Fórum :: Fórum
 
<< Előző téma | Következő téma >>
Segítség
Oldal:  [1] 2 3 ... 1108 1109 1110
Moderátorok: Po-Béla, emiklos, poison, Zolee78, audiklub, lipy
Szerző Üzenet
madigergo
2017.10.17 - 20:41
Regisztrált tag #10769
Regisztrált: 2016.12.05 - 17:52
Üzenetek: 7
Sziasztok!

Régebbi "beszélgetéseinken" felbuzdulva nekiestem a fűtésbox javításának.
Ezúton is köszönöm a segítséget Lorkának, telefonon elég sok segítséget kaptam, amit a mai napon hasznosítottam is.

Viszont jöttek a mínuszok is. Két fűtésbowden vagy mi... (A három tekerőkéből kettőnek a huzal végén lévő műanyag beakasztója eltört.) - a fűtésbox felől.

Ha véletlenül valakinek otthon felesleges akadna ebből, szóljon, vevő vagyok rá, mert nem olcsó a boltban.



Illetve a kérdésem még az volna, hogy melyik lehet a rádió kapcsolt tápja?
A fix 12v-al egybe kötötte valaki, a gyári bandázs vége környékén két elvágott vezetéket találtam, egy fehér, és egy kék-szürke (kék-fehér?)
Lehet valamelyik, vagy keressek tovább? (bár nem bontanám meg a gyári bandázsolást..

Ha innen nem is, honnan érdemes kapcsolt tápot húzni? (Telefontöltőt szeretnék, illetve a külső hőmérőt is be szeretném kötni.) -Egyik sem nagy fogyasztó, de lehet, hogy nem a rádióról kellene.

Illetve, ha nem a kettő közül valamelyik a kapcsolt 12v, akkor a rádiónak is behúznék egy madzagot.



A dudámmal is van baj, a kormány környékén, kontaktos lehet a gombja(?) A kormány tartós masszírozására életre kel. A 4torx alatt kell keresnem a hibát? (kép)

Illetve találtam egy papírt, nem tudom mi lehet, de azért nem dobtam ki..



Előre is köszönök minden segítséget!





Vissza az elejére
bandyfeat
2017.10.12 - 18:17

Regisztrált tag #11332
Regisztrált: 2017.09.29 - 18:54
Üzenetek: 2
Szia.
Vízpumpa nyomja vizet.
Akkor termosztát lehet a bűnös.
Akkor a fűtést is befolyásolná?hideget fúj csak!!
Egy időben jelentkezett a probléma.
Hőfokot le-fel állítgattam,és egyszer csak víz felforrt,és hideg levegőt kezdett befújni.
Hűtőnél felsőcső forró,alsó pedig hideg.

[ Módosítva 2017.10.12 - 18:18 ]
Vissza az elejére
F2A4
2017.10.09 - 20:44
Regisztrált tag #8859
Regisztrált: 2015.11.13 - 17:14
Üzenetek: 22
F2A4 írta ...

vízpumpa nem jó vagy termosztát nem nyit, nem kering a víz..

esetleg ha kiegyenlítő tartály zárókupak nem zár rendesen és nincs meg a nyomás, az is okozhat ilyet, de inkább az első

bandyfeat írta ...

Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni.
A6 c5 2.5 tdi 2000évj.180Le.
Vizet forralja,viszont nem csökken a vízszint!
Fűtés pedig hideg!
Esetleg valami tipp?
Előre is köszönöm.




Vissza az elejére
F2A4
2017.10.09 - 20:43
Regisztrált tag #8859
Regisztrált: 2015.11.13 - 17:14
Üzenetek: 22
vízpumpa nemjó vagy termosztát nem nyit, nem kering a víz..

esetleg ha kiegyenlítő tartály zárókupak nem zár rendesen és nincs meg a nyomás, az is okozhat ilyet, de inkább az első

bandyfeat írta ...

Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni.
A6 c5 2.5 tdi 2000évj.180Le.
Vizet forralja,viszont nem csökken a vízszint!
Fűtés pedig hideg!
Esetleg valami tipp?
Előre is köszönöm.


Vissza az elejére
Endru
2017.10.09 - 04:12
Regisztrált tag #11343
Regisztrált: 2017.10.08 - 23:33
Üzenetek: 1
Sziasztok!
Szeretnék egy kis segítséget kerni. Egy 1996 B5 1.6-ról lenne szó. Olyan problémám van hogy az óracsoportban a fordulatszámmérő és a kilóméteróra mutató 10 indításból 3-szor működik de a viszont többi visszajelző mindig működik. Mi lehet a probléma? A válaszokat előre is köszönöm! Szép napot!
Vissza az elejére
bandyfeat
2017.10.07 - 23:57

Regisztrált tag #11332
Regisztrált: 2017.09.29 - 18:54
Üzenetek: 2
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni.
A6 c5 2.5 tdi 2000évj.180Le.
Vizet forralja,viszont nem csökken a vízszint!
Fűtés pedig hideg!
Esetleg valami tipp?
Előre is köszönöm.
Vissza az elejére
Lorka
2017.10.07 - 16:31
Budapest

Regisztrált tag #1196
Regisztrált: 2011.10.15 - 04:47
Üzenetek: 1032
captainb írta ...

Baalad írta ...

Sziasztok, üdvözlök mindenkit.

Egy hatalmas segítséget szeretnék kérni tőletek.
Mai nap folyamán elvittem imádott autómat, egy Audi 80 B3-ast szervízbe, mert problémám volt az olajnyomással. Abban állapottunk meg, hogy kicserélik az olajszivattyút, bízva abban, hogy azt ette meg az idő vasfoga. Azonban később szóltak, hogy ennél jóval komolyabb a gond és menjek át megbeszélni a dolgokat.
A helyszínen elmondták és meg is mutatták, hogy az egyik támcsapágy adta fel a harcot és a főtengely és a motorblokk is sérült a kimozdult támcsapágy jóvoltából. Szó szerint belemart a blokkba. Mivel ez nem javítható, vagy max. motorgenerállal orvosolható (ami horribilis árba kerülne szerintük) azt javasolták, hogy ezt csak a komplett motorgenerál orvosolná. Őszintén szólva én ettől eléggé tartok, mivel ha meg is vennék egy bontott autót, nem tudnám a motor előéletét, hogy ki használta, hogy használta, plusz ehhez jönne a tudat, hogy már nem az a motor van benne, amit anno beletettek. Abban maradtunk, hogy ők is én én is körülnézünk bontóban, erre-arra, hogy találunk-e valami észszerű és megfelelő megoldást. Én bízom benne, hogy a főtengelycsere megoldaná, bár erre nem sok esélyt adtak.
Itt érkeztem el hozzátok, hogy a segítségeteket kérjem.
Azt szeretném kérdezni, hogy ismer-e itt közületek valaki, bárki olyan Audi szerető szakembert Budapesten, aki foglalkozik motorfelújítással, motorgenerállal, hogy újra visszamehessen azokra a csodálatos magyar utakra imádott 80-asom.
Tudom, hogy nem mai autó, hogy nem tökéletes már sajnos és hogy meglátszik rajta a 430.000km, de nem gondolom még egy ennyire hűséges, megbízható, szerethető autóm lesz.
Mindenkitől elnézést kérek a hosszúra nyúlt, lelkizős, nyálas szövegért.
Előre is köszönöm szépen mindenkinek a segítséget.

Én úgy érzem, neked nem szerelőkell, hanem egy olyan gépműhely, akinek a munkájában meg lehet bízni. Ilyet nem tudok. De olyan szervizt igen, ahol ismerhetnek:
LINK. Keresd Fülöp Dániel szervizvezetőt. Talán tudnak ajánlani műhelyt. De ha megegyezel velük, akár az egész munkát bevállalják.

Kérdezd meg dr.gergo klubtársat, hátha mond valami bíztatót: 06-70-340-62-46 (Csécs Gergely)

1. Audi 80 GLS 1.6 1979.
2. Audi Coupé GT 5S 1981.
3. Audi Coupé 2.6E V6 1995.
Vissza az elejére
mdream
2017.10.07 - 15:27

Regisztrált tag #514
Regisztrált: 2010.11.22 - 07:44
Üzenetek: 77
Sziasztok!Remélem tudtok segíteni Egyre gyakrabban csinálja azt az autóm (93'as gömbölyű 100as 2000es 16V Quattro ) nem indul el a benzinszivattyú a gyújtásra,viszont ha elindul stabilan megy , gondolok relére , mert annak a hangját sem hallom ilyenkor.Ráadásul most ott kellett hagynom egy benyakúton,mert megint megmakacsolta magát Lehet ez relé gond? Nem tudjátok merre találom az autómban? Köszi
Vissza az elejére
captainb
2017.10.05 - 15:44
Pilisvörösvár

Regisztrált tag #10553
Regisztrált: 2016.09.04 - 01:19
Üzenetek: 68
Baalad írta ...

Sziasztok, üdvözlök mindenkit.

Egy hatalmas segítséget szeretnék kérni tőletek.
Mai nap folyamán elvittem imádott autómat, egy Audi 80 B3-ast szervízbe, mert problémám volt az olajnyomással. Abban állapottunk meg, hogy kicserélik az olajszivattyút, bízva abban, hogy azt ette meg az idő vasfoga. Azonban később szóltak, hogy ennél jóval komolyabb a gond és menjek át megbeszélni a dolgokat.
A helyszínen elmondták és meg is mutatták, hogy az egyik támcsapágy adta fel a harcot és a főtengely és a motorblokk is sérült a kimozdult támcsapágy jóvoltából. Szó szerint belemart a blokkba. Mivel ez nem javítható, vagy max. motorgenerállal orvosolható (ami horribilis árba kerülne szerintük) azt javasolták, hogy ezt csak a komplett motorgenerál orvosolná. Őszintén szólva én ettől eléggé tartok, mivel ha meg is vennék egy bontott autót, nem tudnám a motor előéletét, hogy ki használta, hogy használta, plusz ehhez jönne a tudat, hogy már nem az a motor van benne, amit anno beletettek. Abban maradtunk, hogy ők is én én is körülnézünk bontóban, erre-arra, hogy találunk-e valami észszerű és megfelelő megoldást. Én bízom benne, hogy a főtengelycsere megoldaná, bár erre nem sok esélyt adtak.
Itt érkeztem el hozzátok, hogy a segítségeteket kérjem.
Azt szeretném kérdezni, hogy ismer-e itt közületek valaki, bárki olyan Audi szerető szakembert Budapesten, aki foglalkozik motorfelújítással, motorgenerállal, hogy újra visszamehessen azokra a csodálatos magyar utakra imádott 80-asom.
Tudom, hogy nem mai autó, hogy nem tökéletes már sajnos és hogy meglátszik rajta a 430.000km, de nem gondolom még egy ennyire hűséges, megbízható, szerethető autóm lesz.
Mindenkitől elnézést kérek a hosszúra nyúlt, lelkizős, nyálas szövegért.
Előre is köszönöm szépen mindenkinek a segítséget.

Én úgy érzem, neked nem szerelőkell, hanem egy olyan gépműhely, akinek a munkájában meg lehet bízni. Ilyet nem tudok. De olyan szervizt igen, ahol ismerhetnek:

LINK. Keresd Fülöp Dániel szervizvezetőt. Talán tudnak ajánlani műhelyt. De ha megegyezel velük, akár az egész munkát bevállalják.
Vissza az elejére
Baalad
2017.10.05 - 15:24
Regisztrált tag #8381
Regisztrált: 2015.02.25 - 09:45
Üzenetek: 1
Sziasztok, üdvözlök mindenkit.

Egy hatalmas segítséget szeretnék kérni tőletek.
Mai nap folyamán elvittem imádott autómat, egy Audi 80 B3-ast szervízbe, mert problémám volt az olajnyomással. Abban állapottunk meg, hogy kicserélik az olajszivattyút, bízva abban, hogy azt ette meg az idő vasfoga. Azonban később szóltak, hogy ennél jóval komolyabb a gond és menjek át megbeszélni a dolgokat.
A helyszínen elmondták és meg is mutatták, hogy az egyik támcsapágy adta fel a harcot és a főtengely és a motorblokk is sérült a kimozdult támcsapágy jóvoltából. Szó szerint belemart a blokkba. Mivel ez nem javítható, vagy max. motorgenerállal orvosolható (ami horribilis árba kerülne szerintük) azt javasolták, hogy ezt csak a komplett motorgenerál orvosolná. Őszintén szólva én ettől eléggé tartok, mivel ha meg is vennék egy bontott autót, nem tudnám a motor előéletét, hogy ki használta, hogy használta, plusz ehhez jönne a tudat, hogy már nem az a motor van benne, amit anno beletettek. Abban maradtunk, hogy ők is én én is körülnézünk bontóban, erre-arra, hogy találunk-e valami észszerű és megfelelő megoldást. Én bízom benne, hogy a főtengelycsere megoldaná, bár erre nem sok esélyt adtak.
Itt érkeztem el hozzátok, hogy a segítségeteket kérjem.
Azt szeretném kérdezni, hogy ismer-e itt közületek valaki, bárki olyan Audi szerető szakembert Budapesten, aki foglalkozik motorfelújítással, motorgenerállal, hogy újra visszamehessen azokra a csodálatos magyar utakra imádott 80-asom.
Tudom, hogy nem mai autó, hogy nem tökéletes már sajnos és hogy meglátszik rajta a 430.000km, de nem gondolom még egy ennyire hűséges, megbízható, szerethető autóm lesz.
Mindenkitől elnézést kérek a hosszúra nyúlt, lelkizős, nyálas szövegért.
Előre is köszönöm szépen mindenkinek a segítséget.
Vissza az elejére
Lorka
2017.10.02 - 00:07
Budapest

Regisztrált tag #1196
Regisztrált: 2011.10.15 - 04:47
Üzenetek: 1032
F2A4 írta ...

senki sem foglalkozik már vele, egyszerűen lejárt az életciklusa. ha van is új alkatrész, olyan mint a heroin, grammra adják, de általában nincs, a használtak pedig már szinte mind megadták magukat. ennek ennyi volt valüószínűleg. rövid távú megoldás lehet, ha bontóból tudzs szerezni még működőt, de valószínűleg az is rossz lesz már, vagy nem fog sokáig működni

Bunkoczi írta ...

Sziasztok!

gondolom a századik vagyok a témában, és sajnos nem találtam a fórumon belüli keresésre, úgyhogy bedobom az 500 ezer forintos kérdést...
Tudtok olyan embert\műhelyt, amelyik foglalkozik K-jetronic felújítással, javítással?
Tünetek:
Audi 80 2.0E hidegen nem indul, ha berántom, akkor gond nélkül működik, van alapjárat is, húz rendesen a szekér, gond nélkül.
A szerelőm K-jetronic problémára gondol.

Köszönöm előre is a segítséget,
Pisti


Azzal együtt, hogy F2A4 kolléga már elmondta a lényeget, azért a leírt tünetek alapján úgy tűnik, nem kell annyira mélyre ásni a problémában, hogy annak már nem lenne értelme. Így első blikkre a hidegindítórendszernél kellene vizsgálódni, de először tisztázzuk ezt a "berántom" dolgot. Úgy kell érteni, hogy hidegen indítózva nem indul, de hidegen behúzva/betolva (az autót) simán beindul, és a többi üzemállapotban is (melegítőüzemben is és üzemmeleg állapotban is) normálisan működik? És még egy: mi a motorkód, mert nagyon nem mindegy. Van vagy ötféle kétliteres motor, de egyik sem K-Jetes. Esetleg KE-Motronic, ami hasonlít, de mégsem az. Az évjáratot is jó lenne tudni.

1. Audi 80 GLS 1.6 1979.
2. Audi Coupé GT 5S 1981.
3. Audi Coupé 2.6E V6 1995.
Vissza az elejére
kokike28
2017.10.01 - 21:55
Regisztrált tag #10794
Regisztrált: 2016.12.17 - 21:41
Üzenetek: 7
Sziasztok segitséget szeretnék kérni van egy Audi A4 B6 Sedan 2002-es 2.0 motorral. Az lenne a problémám vele hogy mikor fékezek és tartom a féket egy pozicióba a fék pedál 2-3 mp. múlva elindul lefele magától és bekapcsol az ABS. Müszerfalon semilyen hibajelzés nincs, minden fékezésnél csinálja. Tudja valaki mi lehet a probléma ? vagy merre keresgéljek ?

Köszönöm elöre is a válaszokat.
Vissza az elejére
gyurka11111
2017.10.01 - 12:05

Regisztrált tag #11310
Regisztrált: 2017.09.16 - 19:52
Üzenetek: 1
Sziasztok! Segitseget szeretnek kerni,A6/C4 keresek belso vilagitas komnzolt.

Vissza az elejére
F2A4
2017.09.30 - 08:19
Regisztrált tag #8859
Regisztrált: 2015.11.13 - 17:14
Üzenetek: 22
senki sem foglalkozik már vele, egyszerűen lejárt az életciklusa. ha van is új alkatrész, olyan mint a heroin, grammra adják, de általában nincs, a használtak pedig már szinte mind megadták magukat. ennek ennyi volt valüószínűleg. rövid távú megoldás lehet, ha bontóból tudzs szerezni még működőt, de valószínűleg az is rossz lesz már, vagy nem fog sokáig működni


Bunkoczi írta ...

Sziasztok!

gondolom a századik vagyok a témában, és sajnos nem találtam a fórumon belüli keresésre, úgyhogy bedobom az 500 ezer forintos kérdést...

Tudtok olyan embert\műhelyt, amelyik foglalkozik K-jetronic felújítással, javítással?

Tünetek:

Audi 80 2.0E hidegen nem indul, ha berántom, akkor gond nélkül működik, van alapjárat is, húz rendesen a szekér, gond nélkül.

A szerelőm K-jetronic problémára gondol.

Köszönöm előre is a segítséget,

Pisti



[ Módosítva 2017.09.30 - 08:20 ]
Vissza az elejére
captainb
2017.09.29 - 09:41
Pilisvörösvár

Regisztrált tag #10553
Regisztrált: 2016.09.04 - 01:19
Üzenetek: 68
Ageenth írta ...

Sziasztok.
Segítségetek et szeretném kérni.Szeretnék egy 1981-es audi 80 gt coupe-t, igazából már van is 1, csak forgalomból véglek ki van vonva így csak alkatrész,de majdnemhogy tökéletes állapotban van, garázsban állt, egy két dolgot kéne rajta cserélni és menetkész is lenne . Úgy néz ki Magyarországon nincs lehetőségem ismét forgalomba helyeztetni.Ezért is érdekelne egy papíros autó,lehet roncs állapotba is csak legyenek papírjai.Így a 2-ből tudnék csinálni 1-et.Már néztem külföldi oldalakon is de sajnos nem találtam olyat ami nekem megfelelne, mivel nem egy menetkész autót szeretnék ami aranyárban van, hanem egy jó kis alapot amivel lehet még kezdeni valamit.Ha esetleg tud valaki valami megoldást, vagy egy kertben álló pusztulásban lévő gt coupe-t akkor az engem érdekelne. Jó lenne ha 1- el több tudná az utakat járni ebből az autóból.

LINK
Vissza az elejére
captainb
2017.09.28 - 21:51
Pilisvörösvár

Regisztrált tag #10553
Regisztrált: 2016.09.04 - 01:19
Üzenetek: 68
Kis segítség kellene. Ma vettem észre, hogy a műszerfal jobb széle kissé felpúposodott. Olyan, mintha kiugrott volna az A oszlop burkolata alól. Próbáltam egy puha műanyaggal visszatuszkolni, mert látom azt a hajlékony peremet, amit gondolom valaminek le kellene szorítani, de nem sikerült. Ez valami tipikus probléma, vagy csak én vagyok béna?
Vissza az elejére
captainb
2017.09.28 - 21:25
Pilisvörösvár

Regisztrált tag #10553
Regisztrált: 2016.09.04 - 01:19
Üzenetek: 68
Fullwarez írta ...

Köszi, esetleg nem tudsz egy linket ahol le is tudnám tölteni a könyvet ?
captainb írta ...

Fullwarez írta ...

Sziasztok, segítséget szeretnék kérni tőletek. Nekünk ez az első Audink így ismeretlen vizeken evezek de kezdem ki ismerni magam a kocsin, az első kérdésem az lenne , hogy az Audi A6 2.7t biturbó 2001 be ha van cd tár milyen formátumba kell írni a lemezeket?! A másik kérdés illetve kérés , hogy kezelési útmutatót tudnátok -e leteőleg magyar nyelven. Szeretném meg ismerni a kocsi minden pontját . És ha vannak tapasztalatok erről a tipusról azt is meg köszönném nagyon , legyen az jó vagy rossz. JAh igen és a lényeg majdnem ki is maradt , ugye van benne navi de a cd-t persze nem adta az előző tulaj mert kellet neki , hogy a sípszó -sípszó pedig örültem volna neki vagy legalább engedte volna , hogy clon-ozzam de nem mert makacs volt, de a lényeg szeretnék egy navi cd-t hozzá ha van rá mód és lehetőség. Bocsánat , hogy hosszúra sikerült az írásom . Köszönöm előre is .

Balaset mentes utakat mindenkinek

Tudtommal a CD tár nem tud mp3-t olvasni. Illetve az én 2001/04-es A6-omban nem tud. Az enyém ugyan 2.8 V6 szippancs, de a kezelőszervek könyvecskéje éppenséggel ugyanaz kell, hogy legyen - magyarul van. DE a 2001/04 azt is jelenti, hogy facelift előtti.



Ilyet nem tudok. Bármennyire is hihetetlen, de nekem megvan a szervizkönyvvel együtt. Ha nem orbitálisan sürgős, akkor beszkennelem és elküldöm neked. Csak azt kell tudni, hogy a C5 preface és facelift kézikönyve ugyanaz-e, illetve a könyv kompatibils akkor is, ha faceliftes az autód. Én ugyanis nem tudom, a facelifttel belül változott-e valami.
Vissza az elejére
Ageenth
2017.09.28 - 19:04
Regisztrált tag #11330
Regisztrált: 2017.09.28 - 18:31
Üzenetek: 1
Sziasztok.
Segítségeteke t szeretném kérni.Szeretnék egy 1981-es audi 80 gt coupe-t, igazából már van is 1, csak forgalomból véglek ki van vonva így csak alkatrész,de majdnemhogy tökéletes állapotban van, garázsban állt, egy két dolgot kéne rajta cserélni és menetkész is lenne . Úgy néz ki Magyarországon nincs lehetőségem ismét forgalomba helyeztetni.Ezért is érdekelne egy papíros autó,lehet roncs állapotba is csak legyenek papírjai.Így a 2-ből tudnék csinálni 1-et.Már néztem külföldi oldalakon is de sajnos nem találtam olyat ami nekem megfelelne, mivel nem egy menetkész autót szeretnék ami aranyárban van, hanem egy jó kis alapot amivel lehet még kezdeni valamit.Ha esetleg tud valaki valami megoldást, vagy egy kertben álló pusztulásban lévő gt coupe-t akkor az engem érdekelne. Jó lenne ha 1- el több tudná az utakat járni ebből az autóból.
Vissza az elejére
Fullwarez
2017.09.28 - 12:31
Budapest

Regisztrált tag #11322
Regisztrált: 2017.09.25 - 14:20
Üzenetek: 2
Köszi, esetleg nem tudsz egy linket ahol le is tudnám tölteni a könyvet ?
captainb írta ...

Fullwarez írta ...

Sziasztok, segítséget szeretnék kérni tőletek. Nekünk ez az első Audink így ismeretlen vizeken evezek de kezdem ki ismerni magam a kocsin, az első kérdésem az lenne , hogy az Audi A6 2.7t biturbó 2001 be ha van cd tár milyen formátumba kell írni a lemezeket?! A másik kérdés illetve kérés , hogy kezelési útmutatót tudnátok -e leteőleg magyar nyelven. Szeretném meg ismerni a kocsi minden pontját . És ha vannak tapasztalatok erről a tipusról azt is meg köszönném nagyon , legyen az jó vagy rossz. JAh igen és a lényeg majdnem ki is maradt , ugye van benne navi de a cd-t persze nem adta az előző tulaj mert kellet neki , hogy a sípszó -sípszó pedig örültem volna neki vagy legalább engedte volna , hogy clon-ozzam de nem mert makacs volt, de a lényeg szeretnék egy navi cd-t hozzá ha van rá mód és lehetőség. Bocsánat , hogy hosszúra sikerült az írásom . Köszönöm előre is .

Balaset mentes utakat mindenkinek

Tudtommal a CD tár nem tud mp3-t olvasni. Illetve az én 2001/04-es A6-omban nem tud. Az enyém ugyan 2.8 V6 szippancs, de a kezelőszervek könyvecskéje éppenséggel ugyanaz kell, hogy legyen - magyarul van. DE a 2001/04 azt is jelenti, hogy facelift előtti.


Vissza az elejére
audiklub
2010.06.27 - 14:56


Regisztrált tag #3
Regisztrált: 2011.01.02 - 20:37
Üzenetek: 41
Itt lehet segítséget kérni másoktól...

[ Módosítva 2010.06.27 - 14:57 ]
Vissza az elejére
Oldal:  [1] 2 3 ... 1108 1109 1110  

Ugrás:     Vissza az elejére

Téma átvétele: rss 0.92 Téma átvétele: rss 2.0 Téma átvétele: RDF
Powered by e107 Forum System