Bejelentkezés vagy Reg!


USER:
PASS:

 
 
Fórumok
- Első Magyar AudiKlub - :: Fórumok :: AudiKlub Fórum :: Fórum
 
<< Előző téma | Következő téma >>
Segítség
Oldal:  [1] 2 3 ... 1115 1116 1117
Moderátorok: Po-Béla, emiklos, poison, Zolee78, audiklub, lipy
Szerző Üzenet
Mesty
2018.04.22 - 19:02
Regisztrált tag #11701
Regisztrált: 2018.04.22 - 17:57
Üzenetek: 1
Sziasztok .

Segítséget szeretnék kérni az alábbi hibajelenségek megoldásához !
Az ABS és kipörgés gátló fel villan ilyenkor üresből D-be való váltáskor ugrik egyet az autó de teljesítmény nem vész el ,de valamikor ezek fel villanása nélkül el tűnik a teljesítmény mint ha szerviz üzemmódba lenne de ilyenkor semmi hiba nincs a műszerfalon .

Az autó hiba kódolvasása során az alábbi hibák vannak tárolva :

Sebességváltó szekrény -018 17118 Helytelen áttételi arány 4. fokozat

ABS/ESP BOSCH 5.7 18265 Teherjel, hibás üzenet a
motorvezérlő egységről

Autó típusa : A6 c5 (2000) 2.5 V6 Diesel AKE 180LE automata váltós


Hol induljak el ? ABS kocka csere ?Váltó lamella kopás és kuka ?

Válaszokat előre is köszönöm.


LINK

[ Módosítva 2018.04.22 - 19:03 ]
Vissza az elejére
gralex
2018.04.19 - 17:13
Regisztrált tag #11699
Regisztrált: 2018.04.19 - 16:53
Üzenetek: 1
Sziasztok! Pár óra és nevemre kerül egy A6 2.7 Tdi allroad quatro. Budapesten melyik szervizt/szerelőt ajánljátok?
Vissza az elejére
izsilaci
2018.04.16 - 22:22
Regisztrált tag #11697
Regisztrált: 2018.04.16 - 21:52
Üzenetek: 1
Senator30 írta ...

Sziasztok.
Olyan problémával állok szembe (2006 A4 B7 2.0 Diesel 7sebességes CVT váltóval) meleg indításnál a motor indítás hangja mintha ki akarna ugrani a motor térből, tavaly nyáron (2016) került hozzám az autó 247ezernél átesett egy vezérlés cserén majd év vége felé kezdte el ezt a jelenséget produkálni olyan 260ezer km körül, ha tudatosan úgy állítom le hogy hagyom kihűlni persze nem teljesen akkor nincs ez a jelenség indításnál, most 274ezer km nél átesett egy kettős tömegű cserén a probléma javult halkabb lett az autó alapjárata indítás is elég jó de a meleg indítás nem javult, motor tartó bakok cserélve az összes . Ötletem sincs mi lehet, valakinek valami ötlete vagy tapasztalata?

Krisztián


Vissza az elejére
aholy
2018.04.16 - 11:43
Regisztrált tag #11590
Regisztrált: 2018.01.27 - 21:57
Üzenetek: 2
Sziasztok!
Egy megfordult hajtókarcsapágy miatt motorcserém volt. már csak egyvalami hibádzik, mégpedig a hengerfej tűzfal felöli végén az anyós oldalon van egy csőcsonk, erre minek kellene menni, honnan kövessem a csövet?
Köszi előre is!

A4 b6 2003 avf

[ Módosítva 2018.04.16 - 11:43 ]
Vissza az elejére
pappferenc24
2018.04.10 - 07:08
Regisztrált tag #9984
Regisztrált: 2016.03.10 - 18:22
Üzenetek: 7
Sziasztok. Hogy lehet kideríteni mitől fogy az olaj? Gondolok arra hogy, hogyan lehet ki zárni pl hogy az olaj lehúzó gyűrű lenne e a hibás vagy a turbó vagy esetleg más otlet? Audi a4 B5 1.9tdi 1z 90le
Vissza az elejére
Mr.X
2018.04.04 - 14:51
Regisztrált tag #3738
Regisztrált: 2013.08.28 - 22:33
Üzenetek: 17
Sziasztok!

Nem csináltatott már valaki olyan méretpontos üléshuzatot, ami A4 B5 s-line-ra jó? Bújom a netet, de nem találok senkit, aki tudna
Vissza az elejére
Tati1991
2018.04.01 - 10:42
Regisztrált tag #11675
Regisztrált: 2018.04.01 - 10:34
Üzenetek: 1
Sziasztok Olyan kérdésem lenne h folyamatosan világít a műszerfalon az elakadás jelző akkor is ha bezárom az autót ez normális ? ( Audi A6 2.7 TDI Avant Sline )
Vissza az elejére
Xantamas
2018.03.22 - 11:52
Regisztrált tag #1176
Regisztrált: 2011.10.04 - 15:15
Üzenetek: 12
tomacsektomi írta ...

Sziasztok! NKöszönöm a tagságot! Tanácsot kérni hozzáértőktől. 1994-es B4 1.9 TDI-n (1Z, klímás, szervós) mekkora szívás egy vezérműszíj csere? Gyakorlati tanácsokat szivesen vennék a tipus adottságainak megfelelően, ezen még nem csináltam. Előre is köszönöm mindenkinek!


Szevasz!

Szerencsére ennél a típusnál még nem kell a homlokfalat levenni.
A holtpontot pontosan be kell állítani a vezértengelyen vonalzóval (szelepfedél le) , az adagolónál beállító tüskével.
A főtengely bordáskereket érdemes cserélni új csavarral visszatenni.
Az automata szíjfeszítőt pontosan kell előfeszíteni.
Az SKF szettet tudom javasolni, és érdemes egyúttal az ékszíjakat is cserélni.

Tamás
Vissza az elejére
Plexy
2018.03.18 - 06:33
Regisztrált tag #11655
Regisztrált: 2018.03.18 - 06:22
Üzenetek: 1
Sziasztok!
Tanácsot szeretnék kérni audi vásárláshoz. Soha nem volt még audim de mindig is tetszett. Kb 1 millió lenne rá. Amit nézztem 2003-2004 1.9 2.0 pd 2.5v6 tdi 163le.

Ezt nézztem LINK

Szivesen fogadok minden tanácsot, véleményt.
Elsősorban ami érdekelne: melyik motorost érdemes, fenntartási költségek, típushibák, mire kell odafigyelni. Pl: halottam olyat hogy 2.5ből csak a 163le a jó. 2.0pd olajpunpa hibás.
Vissza az elejére
MavericK
2018.03.11 - 16:47
Regisztrált tag #11653
Regisztrált: 2018.03.11 - 16:34
Üzenetek: 1
Udv mindenkinek!

Egyenlore erdeklodes szintjen vagyok itt. Auto vasarlas, es egyben tipus valtas elott is allok, es erdekelne a jobban hozzaertok velemenye. Eddig Dizelem volt, most benzinesre valtanek. Tobb auto is fut a listan, de koztuk van az Audi is. Erdekelne mit mondtok az 1.8, 2.0 T FSI motorokrol 2010-es koruli evjaratbol. Ebbol ha jol lattam eleg sok teljesitmenybeli elteressel lehet latni motorokat, 160-200+ LE-ig. Hallottam mar az ev motorjakent is, es olajfaló krumplisütőként is... Mi az igazsag?

Elore is koszi

Gabor
Vissza az elejére
Lorka
2018.03.09 - 22:11
Budapest

Regisztrált tag #1196
Regisztrált: 2011.10.15 - 04:47
Üzenetek: 1064
Zacskosleves89 írta ...

Több helyen olvastam, hogy a gyári láncfeszítők nem tartják meg a feszességet az olajnyomás megszűnése (leállítás) után és indításkor könnyen megugorhat lánc és rottyra verheti magát a motor, viszont az újabb láncfeszítőkkel ilyen baj nincs. Éppen ezért, ha veszek (mert tervben van) egy ilyen motorral szerelt autót akkor a saját lelkibékém érdekében azonnal cserélném, de nem tudom, hogy mennyi plusz költséggel járna egy ilyen művelet amit azonnal a vételárhoz hozzá kéne számolnom. Igazából egy nagyságrendben helytálló ár is elég lenne (tehát 100-200 vagy 300e?), akkor ha begurulok egy szervízbe (nem márkaszervíz) és megcsináltatom.

Lorka írta ...

Zacskosleves89 írta ...

Sziasztok!

Érdeklődni szeretnék, A6 4f , 2.4 (bdw motorkód) benzinben, kb. mennyibe kerül egy teljes vezérlés csere (jó minőségű alkatrészekkel)?

Köszönöm a segítséget!

Az hátul-láncos. Miért kell, vagy mit kell cserélni rajta? Alkatrész ár? Kedvezményes vagy teli árral?


Értem. Nekem csak tippjeim lennének, de Reihe5 kolléga hátha többet tud erről a problémáról.

1. Audi 80 GLS 1.6 1979.
2. Audi Coupé GT 5S 1981.
3. Audi Coupé 2.6E V6 1995.
Vissza az elejére
Zacskosleves89
2018.03.08 - 23:19
Regisztrált tag #11561
Regisztrált: 2018.01.07 - 01:11
Üzenetek: 3
Több helyen olvastam, hogy a gyári láncfeszítők nem tartják meg a feszességet az olajnyomás megszűnése (leállítás) után és indításkor könnyen megugorhat lánc és rottyra verheti magát a motor, viszont az újabb láncfeszítőkkel ilyen baj nincs. Éppen ezért, ha veszek (mert tervben van) egy ilyen motorral szerelt autót akkor a saját lelkibékém érdekében azonnal cserélném, de nem tudom, hogy mennyi plusz költséggel járna egy ilyen művelet amit azonnal a vételárhoz hozzá kéne számolnom. Igazából egy nagyságrendben helytálló ár is elég lenne (tehát 100-200 vagy 300e?), akkor ha begurulok egy szervízbe (nem márkaszervíz) és megcsináltatom.

Lorka írta ...

Zacskosleves89 írta ...

Sziasztok!

Érdeklődni szeretnék, A6 4f , 2.4 (bdw motorkód) benzinben, kb. mennyibe kerül egy teljes vezérlés csere (jó minőségű alkatrészekkel)?

Köszönöm a segítséget!

Az hátul-láncos. Miért kell, vagy mit kell cserélni rajta? Alkatrész ár? Kedvezményes vagy teli árral?
Vissza az elejére
Lorka
2018.03.07 - 17:04
Budapest

Regisztrált tag #1196
Regisztrált: 2011.10.15 - 04:47
Üzenetek: 1064
Zacskosleves89 írta ...

Sziasztok!

Érdeklődni szeretnék, A6 4f , 2.4 (bdw motorkód) benzinben, kb. mennyibe kerül egy teljes vezérlés csere (jó minőségű alkatrészekkel)?

Köszönöm a segítséget!

Az hátul-láncos. Miért kell, vagy mit kell cserélni rajta? Alkatrész ár? Kedvezményes vagy teli árral?

[ Módosítva 2018.03.07 - 18:04 ]

1. Audi 80 GLS 1.6 1979.
2. Audi Coupé GT 5S 1981.
3. Audi Coupé 2.6E V6 1995.
Vissza az elejére
Zacskosleves89
2018.03.07 - 00:54
Regisztrált tag #11561
Regisztrált: 2018.01.07 - 01:11
Üzenetek: 3
Sziasztok!

Érdeklődni szeretnék, A6 4f , 2.4 (bdw motorkód) benzinben, kb. mennyibe kerül egy teljes vezérlés csere (jó minőségű alkatrészekkel)?

Köszönöm a segítséget!
Vissza az elejére
lacik
2018.03.02 - 10:00
Regisztrált tag #11641
Regisztrált: 2018.03.02 - 09:42
Üzenetek: 1
Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne, hogy megtudja-e valaki nekem mondani, hogy hol keressem a 91-es AUDI100 tolatólámpa kapcsolóját?

Előre is köszönöm a segítséget!
Vissza az elejére
otika1983
2018.02.28 - 15:31
Regisztrált tag #10722
Regisztrált: 2016.11.13 - 22:02
Üzenetek: 2
Sziasztok! Olyan segítséget szeretnék kérni, hogy nem olyan régen vettem egy RS4 felni szettet. A baj annyi vele hogy nincs hozzá felnikupak. A kérdésem az lenne hogy 60as vagy 68 as kupak való hozzá? Köszi a válaszokat!
Vissza az elejére
kovacs_92
2018.02.27 - 21:18

Regisztrált tag #9951
Regisztrált: 2016.03.03 - 19:21
Üzenetek: 4
Afn 1.9 TDI
Vissza az elejére
jozef19
2018.02.27 - 21:00

Regisztrált tag #577
Regisztrált: 2010.12.14 - 20:44
Üzenetek: 222
Helló!

Ha 2,5 tdi 150-es akkor azt nem kell felmérni,az ipari hulladék...
Vissza az elejére
kovacs_92
2018.02.27 - 19:01

Regisztrált tag #9951
Regisztrált: 2016.03.03 - 19:21
Üzenetek: 4
Üdv mindenkinek! Szervízre, vagy legalább egy jó szerelőre lenne szükségem. Holnapi nap folyamán egy A6 C5-öt szeretnék vinni állapotfelmérésre Budapesten, de mindenhol 1-2héttel későbbi időpontot adnak!
Vissza az elejére
audiklub
2010.06.27 - 14:56


Regisztrált tag #3
Regisztrált: 2011.01.02 - 20:37
Üzenetek: 41
Itt lehet segítséget kérni másoktól...

[ Módosítva 2010.06.27 - 14:57 ]
Vissza az elejére
Oldal:  [1] 2 3 ... 1115 1116 1117  

Ugrás:     Vissza az elejére

Téma átvétele: rss 0.92 Téma átvétele: rss 2.0 Téma átvétele: RDF
Powered by e107 Forum System