Bejelentkezés vagy Reg!


USER:
PASS:

 
 
Fórumok
- Első Magyar AudiKlub - :: Fórumok :: AudiKlub Fórum :: Fórum
 
<< Előző téma | Következő téma >>
Segítség
Oldal:  [1] 2 3 ... 1122 1123 1124
Moderátorok: Po-Béla, emiklos, poison, Zolee78, audiklub, lipy
Szerző Üzenet
Reihe5
2019.10.14 - 10:24
Reihe5
Regisztrált tag #281
Regisztrált: 2010.08.10 - 21:28
Üzenetek: 462
Hobbirocker írta ...

Sziasztok!
Pár hónapja vagyok tulaja egy 2001 es évjáratú 2.7t Allroadnak. Mióta nálam van sok tüneti kezelést kapott különböző szakiktol, ami elég költséges de mindig van valami következő hiba. A kérdésem az lenne, hogy esetleg ismer valaki olyan műhelyet ahol A-tól Z-ig átnézik az autót és rendbe is teszik? Esetlegesen motor és vàltófelújítást is végeznek szakszerüen, garanciával? Előre is köszönöm a válaszokat és kellemes hétvégét mindenkinek.


Szia. Enyém Bismarck.
LINK
Keress meg privátban.



------------------------ --------------
Allroad 2.7 T

Vissza az elejére
Hobbirocker
2019.10.11 - 19:02
Regisztrált tag #24453
Regisztrált: 2019.10.11 - 18:57
Üzenetek: 1
Sziasztok!
Pár hónapja vagyok tulaja egy 2001 es évjáratú 2.7t Allroadnak. Mióta nálam van sok tüneti kezelést kapott különböző szakiktol, ami elég költséges de mindig van valami következő hiba. A kérdésem az lenne, hogy esetleg ismer valaki olyan műhelyet ahol A-tól Z-ig átnézik az autót és rendbe is teszik? Esetlegesen motor és vàltófelújítást is végeznek szakszerüen, garanciával? Előre is köszönöm a válaszokat és kellemes hétvégét mindenkinek.

Hrecska Béla
Vissza az elejére
notebak
2019.10.07 - 06:01
Regisztrált tag #19988
Regisztrált: 2019.05.29 - 17:45
Üzenetek: 1
Üdv!

Van valakinek szerviz könyve audi 100 c3 ?
Vissza az elejére
Lorka
2019.10.03 - 14:25
Budapest

Regisztrált tag #1196
Regisztrált: 2011.10.15 - 02:47
Üzenetek: 1087
D.B.Hajnalka írta ...

Sziasztok!
A segítségeteket kérném.
Van egy 1998-as Audi A6 autónk tiptronik váltóval. 3 éve vettük. Akkor volt egy teljes váltófelújítás. Kb 3 hónappal ezelőtt kiírta a kötelező szerviz-t. Mivel előtte volt műszakin, minden szűrő, stb ki lett cserélve nála, így nem foglalkoztunk vele. Ki sem töröltük belőle. Viszont utána mentünk vele 2-3 hetet és megállt. Beindulni beindult, de hiába tettük D-be nem ment sehova. Azt hittük, bedöglött a váltója. Állt kb 2 hónapot, mert nem tudtuk, hogy megcsináltassuk ismét, vagy cseréljük le egy újabbra. Tegnap jöttek volna megnézni, mert végül elhatároztuk, hogy eladjuk. Mielőtt jöttek volna a vevők, a párom kitörölte belőle az INSP service-t, és elindult az autó. Lehetséges, hogy letiltotta az autót? Előtte is próbálkoztunk, de meg sem mozdult.
Válaszotokat előre is köszönöm

Nem vagyok egy automata guru, de igen, lehetséges. A hibaüzenetet viszont valami generálta, azt nem ártana kideríteni.

1. Audi 80 GLS 1.6 1979.
2. Audi Coupé GT 5S 1981.
3. Audi Coupé 2.6E V6 1995.
Vissza az elejére
D.B.Hajnalka
2019.10.02 - 10:35
Regisztrált tag #24110
Regisztrált: 2019.10.02 - 10:19
Üzenetek: 1
Sziasztok!
A segítségeteket kérném.
Van egy 1998-as Audi A6 autónk tiptronik váltóval. 3 éve vettük. Akkor volt egy teljes váltófelújítás. Kb 3 hónappal ezelőtt kiírta a kötelező szerviz-t. Mivel előtte volt műszakin, minden szűrő, stb ki lett cserélve nála, így nem foglalkoztunk vele. Ki sem töröltük belőle. Viszont utána mentünk vele 2-3 hetet és megállt. Beindulni beindult, de hiába tettük D-be nem ment sehova. Azt hittük, bedöglött a váltója. Állt kb 2 hónapot, mert nem tudtuk, hogy megcsináltassuk ismét, vagy cseréljük le egy újabbra. Tegnap jöttek volna megnézni, mert végül elhatároztuk, hogy eladjuk. Mielőtt jöttek volna a vevők, a párom kitörölte belőle az INSP service-t, és elindult az autó. Lehetséges, hogy letiltotta az autót? Előtte is próbálkoztunk, de meg sem mozdult.
Válaszotokat előre is köszönöm
Vissza az elejére
AS
2019.09.28 - 09:25

Regisztrált tag #8245
Regisztrált: 2014.12.31 - 15:11
Üzenetek: 18
Sziasztok Urak!
Szia Lorka!

Ha valaki segítene, megköszönném.
Audi 80 benzin 1.6, az olajnyomás probléma megoldódott, viszont most meg rángat a motor.
Ez Pierburg 2EE Ecotronic karbi, elosztós gyujtással.
Eddig csak hidegen csinálta, most már melegen is. Elosztófedél cserével 1 napig jó volt. Az elosztó rotor tengelyének semennyire sem szabad kotyognia? Mert kotyog, lehet több mint 1 mm-ert. Az egészet cserélni kell, vagy lehet benne csapágyat cserélni?
Igazuk volt akik azt mondták, motor kellett volna benne rég cserélni.
Csak sajnáltam mert 12bar a kompresszió, legalábbis 1 éve annyit mértek.
Állítólag csak ugyanilyen motort lehet beletenni, injectorosat nem engedélyezik, ez igaz?

Köszönöm
Vissza az elejére
Xantamas
2019.09.24 - 17:01
Regisztrált tag #1176
Regisztrált: 2011.10.04 - 13:15
Üzenetek: 15
Szevasztok!

Keresek A4 TDI-hez ABS kockát.

Cikkszáma: 8E0 614 111B

Köszi!

Tamás
Vissza az elejére
MrSpooner
2019.09.22 - 09:49

Regisztrált tag #235
Regisztrált: 2010.07.25 - 09:04
Üzenetek: 76
Lorka írta ...

MrSpooner írta ...

Lorka írta ...

MrSpooner írta ...

Sziasztok!

Van egy 1998-as 1.8 benzin+gáz audi 80-asom.
Gyönyörűen indul gázzal és benzinnel egyaránt.
Pár perc használat után elkezd ugrálni az alapjárati fordulatszám gáz üzemmódban kb 600 és 1200 között.
Olyan , mint ami leakar fulladni..
Vettem bele NGK LPG gyertyákat , csere óta 600-650 km-t mentem csak vele..
Ha átkapcsolom benzinre akkor az alapjárat szépen beáll ~950-re..
Szerintetek mi lehet a jelenség oka ?

Üdv.: Spoon




Csak egy megjegyzés: ez nem 80-as, hanem Audi Cabrio. Hogy kezdődött a jelenség? Motorkód?


Szia!
Maga a jelenség/probléma egyszer csak megjelent , megálltam a piros-nál és elkezdet ugrálni a fordulatszám. Néha produkál olyat is , mint ha a gázpedál egy röpke pillanatra picit "beesne , benyomódna" , de utána visszaemelkedik.. A motorkód : ADR

Huh, az ADR-t már pont nem ismerem. Annyit megtudtam róla, hogy ennek már elektromos fojtószelepe van. Az szabályozza az alapjáratot, nincs külön pótlevegőt szabályozó stabilizátorszelepe. Valszeg valamiért rászabályoz, azért mozoghat a gázpedál. Talán gázüzemben valamilyen nem megfelelő jelet kap a vezérlő. Hibakódot kellene olvasni, ez a vezérlő már hátha elég okos és kézzelfogható infót ad a hibáról.


Szia!
Köszönöm szépen , hogy megpróbáltál segíteni !

Spoon
Vissza az elejére
Lorka
2019.09.20 - 13:18
Budapest

Regisztrált tag #1196
Regisztrált: 2011.10.15 - 02:47
Üzenetek: 1087
lacik írta ...

Lorka írta ...

lacik írta ...

Lorka írta ...

lacik írta ...

Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni!
Van egy 1991-es Audi 100-as 2.3e AAR motorkódú autóm.
A probléma hogy hidegen indítva az alapjárat 2000-ig felmegy majd vissza majdnem nolláig.
Ezt az ingadozást csinálja egy pár percig aztán beáll az alapjárat .
A linken van róla egy kis videó.(https:// www.youtube.com/watch? v=UvmWlbThLK4&feature=yo utu.be)
Mi lehat A probléma oka?

Köszönöm!

Vészüzemben van. Valamilyen jelet nem vagy rossz jelet kap a vezérlő. Ennél a motornál túl sokat nem lehet így távgyógyítással megállapítani. A hőfokjeladót ki lehet mérni. Esetleg még annyit, hogy az indítás utáni ingadozás közben az alapjárati stab. szelepről lehúzni a csatit és arra változnia kellene. Ha nem, akkor nem szabályoz a stabilizátor. Ja és falslevegőt keresni. (A link nem műxik.)

Köszönöm a válaszokat Lorka.
A linket javítottam.
LINK

Na megnéztem a videót. Szerintem kapásból az egyik henger nem megy. Viszont valahol máshol lehet a gond, mint amit írtam. Úgy tűnik, az indítás utáni túráztatást okozza maga a hiba, és amikor beáll stabilra, akkor kapcsolt vészüzembe, ami egy emelt alapjárat. Merthogy az az alapjárat magas. Sajna ennek a felderítéséhez KE-lll Jetronicban jártas ember szükséges, más ehhez nem tud hozzászagolni. Azért a csatilehúzást megpróbálhatod kíváncsiságból, a túráztatás és a stabil állapot közben is. A két vizsgálat közt mindenképp állítsd le a motort rövid időre, hogy a vezérlő kilépjen a vészüzemből. Ez a vezérlő még nem tárolja a hibát, gyújtáslevételre elfelejti. Ja azt jó lenne tudni, volt-e valami előzmény.


Szia!
Megtaláltam a hibát,fals levegőt szívott az alapjárati szelep után lévő csövön.
Köszönöm a segitséget!

Remek! Ennél nagyobb baja sose legyen!

1. Audi 80 GLS 1.6 1979.
2. Audi Coupé GT 5S 1981.
3. Audi Coupé 2.6E V6 1995.
Vissza az elejére
lacik
2019.09.19 - 13:05
Regisztrált tag #11641
Regisztrált: 2018.03.02 - 08:42
Üzenetek: 5
Lorka írta ...

lacik írta ...

Lorka írta ...

lacik írta ...

Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni!
Van egy 1991-es Audi 100-as 2.3e AAR motorkódú autóm.
A probléma hogy hidegen indítva az alapjárat 2000-ig felmegy majd vissza majdnem nolláig.
Ezt az ingadozást csinálja egy pár percig aztán beáll az alapjárat .
A linken van róla egy kis videó.(https:// www.youtube.com/watch? v=UvmWlbThLK4&feature=yo utu.be)
Mi lehat A probléma oka?

Köszönöm!

Vészüzemben van. Valamilyen jelet nem vagy rossz jelet kap a vezérlő. Ennél a motornál túl sokat nem lehet így távgyógyítással megállapítani. A hőfokjeladót ki lehet mérni. Esetleg még annyit, hogy az indítás utáni ingadozás közben az alapjárati stab. szelepről lehúzni a csatit és arra változnia kellene. Ha nem, akkor nem szabályoz a stabilizátor. Ja és falslevegőt keresni. (A link nem műxik.)

Köszönöm a válaszokat Lorka.
A linket javítottam.
LINK

Na megnéztem a videót. Szerintem kapásból az egyik henger nem megy. Viszont valahol máshol lehet a gond, mint amit írtam. Úgy tűnik, az indítás utáni túráztatást okozza maga a hiba, és amikor beáll stabilra, akkor kapcsolt vészüzembe, ami egy emelt alapjárat. Merthogy az az alapjárat magas. Sajna ennek a felderítéséhez KE-lll Jetronicban jártas ember szükséges, más ehhez nem tud hozzászagolni. Azért a csatilehúzást megpróbálhatod kíváncsiságból, a túráztatás és a stabil állapot közben is. A két vizsgálat közt mindenképp állítsd le a motort rövid időre, hogy a vezérlő kilépjen a vészüzemből. Ez a vezérlő még nem tárolja a hibát, gyújtáslevételre elfelejti. Ja azt jó lenne tudni, volt-e valami előzmény.


Szia!
Megtaláltam a hibát,fals levegőt szívott az alapjárati szelep után lévő csövön.

Köszönöm a segitséget!
Vissza az elejére
Lorka
2019.09.18 - 22:50
Budapest

Regisztrált tag #1196
Regisztrált: 2011.10.15 - 02:47
Üzenetek: 1087
lacik írta ...

Lorka írta ...

lacik írta ...

Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni!
Van egy 1991-es Audi 100-as 2.3e AAR motorkódú autóm.
A probléma hogy hidegen indítva az alapjárat 2000-ig felmegy majd vissza majdnem nolláig.
Ezt az ingadozást csinálja egy pár percig aztán beáll az alapjárat .
A linken van róla egy kis videó.(https:// www.youtube.com/watch? v=UvmWlbThLK4&feature=yo utu.be)
Mi lehat A probléma oka?

Köszönöm!

Vészüzemben van. Valamilyen jelet nem vagy rossz jelet kap a vezérlő. Ennél a motornál túl sokat nem lehet így távgyógyítással megállapítani. A hőfokjeladót ki lehet mérni. Esetleg még annyit, hogy az indítás utáni ingadozás közben az alapjárati stab. szelepről lehúzni a csatit és arra változnia kellene. Ha nem, akkor nem szabályoz a stabilizátor. Ja és falslevegőt keresni. (A link nem műxik.)

Köszönöm a válaszokat Lorka.
A linket javítottam.
LINK

Na megnéztem a videót. Szerintem kapásból az egyik henger nem megy. Viszont valahol máshol lehet a gond, mint amit írtam. Úgy tűnik, az indítás utáni túráztatást okozza maga a hiba, és amikor beáll stabilra, akkor kapcsolt vészüzembe, ami egy emelt alapjárat. Merthogy az az alapjárat magas. Sajna ennek a felderítéséhez KE-lll Jetronicban jártas ember szükséges, más ehhez nem tud hozzászagolni. Azért a csatilehúzást megpróbálhatod kíváncsiságból, a túráztatás és a stabil állapot közben is. A két vizsgálat közt mindenképp állítsd le a motort rövid időre, hogy a vezérlő kilépjen a vészüzemből. Ez a vezérlő még nem tárolja a hibát, gyújtáslevételre elfelejti. Ja azt jó lenne tudni, volt-e valami előzmény.

1. Audi 80 GLS 1.6 1979.
2. Audi Coupé GT 5S 1981.
3. Audi Coupé 2.6E V6 1995.
Vissza az elejére
lacik
2019.09.18 - 13:12
Regisztrált tag #11641
Regisztrált: 2018.03.02 - 08:42
Üzenetek: 5
Lorka írta ...

lacik írta ...

Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni!
Van egy 1991-es Audi 100-as 2.3e AAR motorkódú autóm.
A probléma hogy hidegen indítva az alapjárat 2000-ig felmegy majd vissza majdnem nolláig.
Ezt az ingadozást csinálja egy pár percig aztán beáll az alapjárat .
A linken van róla egy kis videó.(https:// www.youtube.com/watch? v=UvmWlbThLK4&feature=yo utu.be)
Mi lehat A probléma oka?

Köszönöm!

Vészüzemben van. Valamilyen jelet nem vagy rossz jelet kap a vezérlő. Ennél a motornál túl sokat nem lehet így távgyógyítással megállapítani. A hőfokjeladót ki lehet mérni. Esetleg még annyit, hogy az indítás utáni ingadozás közben az alapjárati stab. szelepről lehúzni a csatit és arra változnia kellene. Ha nem, akkor nem szabályoz a stabilizátor. Ja és falslevegőt keresni. (A link nem műxik.)


Köszönöm a válaszokat Lorka.
A linket javítottam.
LINK


[ Módosítva 2019.09.18 - 13:18 ]
Vissza az elejére
lacik
2019.09.18 - 12:56
Regisztrált tag #11641
Regisztrált: 2018.03.02 - 08:42
Üzenetek: 5



[ Módosítva 2019.09.18 - 13:11 ]
Vissza az elejére
Lorka
2019.09.17 - 21:19
Budapest

Regisztrált tag #1196
Regisztrált: 2011.10.15 - 02:47
Üzenetek: 1087
lacik írta ...

Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni!
Van egy 1991-es Audi 100-as 2.3e AAR motorkódú autóm.
A probléma hogy hidegen indítva az alapjárat 2000-ig felmegy majd vissza majdnem nolláig.
Ezt az ingadozást csinálja egy pár percig aztán beáll az alapjárat .
A linken van róla egy kis videó.(https:// www.youtube.com/watch? v=UvmWlbThLK4&feature=yo utu.be)
Mi lehat A probléma oka?

Köszönöm!

Vészüzemben van. Valamilyen jelet nem vagy rossz jelet kap a vezérlő. Ennél a motornál túl sokat nem lehet így távgyógyítással megállapítani. A hőfokjeladót ki lehet mérni. Esetleg még annyit, hogy az indítás utáni ingadozás közben az alapjárati stab. szelepről lehúzni a csatit és arra változnia kellene. Ha nem, akkor nem szabályoz a stabilizátor. Ja és falslevegőt keresni. (A link nem műxik.)

1. Audi 80 GLS 1.6 1979.
2. Audi Coupé GT 5S 1981.
3. Audi Coupé 2.6E V6 1995.
Vissza az elejére
Lorka
2019.09.17 - 20:45
Budapest

Regisztrált tag #1196
Regisztrált: 2011.10.15 - 02:47
Üzenetek: 1087
MrSpooner írta ...

Lorka írta ...

MrSpooner írta ...

Sziasztok!

Van egy 1998-as 1.8 benzin+gáz audi 80-asom.
Gyönyörűen indul gázzal és benzinnel egyaránt.
Pár perc használat után elkezd ugrálni az alapjárati fordulatszám gáz üzemmódban kb 600 és 1200 között.
Olyan , mint ami leakar fulladni..
Vettem bele NGK LPG gyertyákat , csere óta 600-650 km-t mentem csak vele..
Ha átkapcsolom benzinre akkor az alapjárat szépen beáll ~950-re..
Szerintetek mi lehet a jelenség oka ?

Üdv.: Spoon




Csak egy megjegyzés: ez nem 80-as, hanem Audi Cabrio. Hogy kezdődött a jelenség? Motorkód?


Szia!
Maga a jelenség/probléma egyszer csak megjelent , megálltam a piros-nál és elkezdet ugrálni a fordulatszám. Néha produkál olyat is , mint ha a gázpedál egy röpke pillanatra picit "beesne , benyomódna" , de utána visszaemelkedik.. A motorkód : ADR

Huh, az ADR-t már pont nem ismerem. Annyit megtudtam róla, hogy ennek már elektromos fojtószelepe van. Az szabályozza az alapjáratot, nincs külön pótlevegőt szabályozó stabilizátorszelepe. Valszeg valamiért rászabályoz, azért mozoghat a gázpedál. Talán gázüzemben valamilyen nem megfelelő jelet kap a vezérlő. Hibakódot kellene olvasni, ez a vezérlő már hátha elég okos és kézzelfogható infót ad a hibáról.

1. Audi 80 GLS 1.6 1979.
2. Audi Coupé GT 5S 1981.
3. Audi Coupé 2.6E V6 1995.
Vissza az elejére
lacik
2019.09.17 - 09:17
Regisztrált tag #11641
Regisztrált: 2018.03.02 - 08:42
Üzenetek: 5
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni!
Van egy 1991-es Audi 100-as 2.3e AAR motorkódú autóm.
A probléma hogy hidegen indítva az alapjárat 2000-ig felmegy majd vissza majdnem nolláig.
Ezt az ingadozást csinálja egy pár percig aztán beáll az alapjárat .
A linken van róla egy kis videó.(youtube.com/ watch? v=UvmWlbThLK4&feature=yo utu.be)
Mi lehat A probléma oka?

Köszönöm!

[ Módosítva 2019.09.18 - 12:52 ]
Vissza az elejére
Nagyadam081897
2019.09.14 - 14:15
Regisztrált tag #23393
Regisztrált: 2019.09.14 - 14:10
Üzenetek: 1
Sziasztok adott egy 99 es Audi A6 kombi és szét vannak ganyaolva a radional a hátsó hangszórók és a mélynyomó kábelek.Nem szólnak.Regen nekem meg tudták ezt csinálni úgy hogy adtak pozitívat egy kabelnek meg 2 kábelt rá kötöttek a rádió eggyik fokjara el tudná nekem legyszives valaki magyarázni hogy melyik kábelt hová kossem? Nagyon hálás lennék és köszönöm

[ Módosítva 2019.09.14 - 14:17 ]
Vissza az elejére
MrSpooner
2019.09.07 - 13:12

Regisztrált tag #235
Regisztrált: 2010.07.25 - 09:04
Üzenetek: 76
Lorka írta ...

MrSpooner írta ...

Sziasztok!

Van egy 1998-as 1.8 benzin+gáz audi 80-asom.
Gyönyörűen indul gázzal és benzinnel egyaránt.
Pár perc használat után elkezd ugrálni az alapjárati fordulatszám gáz üzemmódban kb 600 és 1200 között.
Olyan , mint ami leakar fulladni..
Vettem bele NGK LPG gyertyákat , csere óta 600-650 km-t mentem csak vele..
Ha átkapcsolom benzinre akkor az alapjárat szépen beáll ~950-re..
Szerintetek mi lehet a jelenség oka ?

Üdv.: Spoon




Csak egy megjegyzés: ez nem 80-as, hanem Audi Cabrio. Hogy kezdődött a jelenség? Motorkód?



Szia!
Maga a jelenség/probléma egyszer csak megjelent , megálltam a piros-nál és elkezdet ugrálni a fordulatszám. Néha produkál olyat is , mint ha a gázpedál egy röpke pillanatra picit "beesne , benyomódna" , de utána visszaemelkedik.. A motorkód : ADR

Spoon
Vissza az elejére
Lorka
2019.09.01 - 13:14
Budapest

Regisztrált tag #1196
Regisztrált: 2011.10.15 - 02:47
Üzenetek: 1087
MrSpooner írta ...

Sziasztok!

Van egy 1998-as 1.8 benzin+gáz audi 80-asom.
Gyönyörűen indul gázzal és benzinnel egyaránt.
Pár perc használat után elkezd ugrálni az alapjárati fordulatszám gáz üzemmódban kb 600 és 1200 között.
Olyan , mint ami leakar fulladni..
Vettem bele NGK LPG gyertyákat , csere óta 600-650 km-t mentem csak vele..
Ha átkapcsolom benzinre akkor az alapjárat szépen beáll ~950-re..
Szerintetek mi lehet a jelenség oka ?

Üdv.: Spoon




Csak egy megjegyzés: ez nem 80-as, hanem Audi Cabrio. Hogy kezdődött a jelenség? Motorkód?

1. Audi 80 GLS 1.6 1979.
2. Audi Coupé GT 5S 1981.
3. Audi Coupé 2.6E V6 1995.
Vissza az elejére
audiklub
2010.06.27 - 12:56


Regisztrált tag #3
Regisztrált: 2011.01.02 - 19:37
Üzenetek: 41
Itt lehet segítséget kérni másoktól...

[ Módosítva 2010.06.27 - 12:57 ]
Vissza az elejére
Oldal:  [1] 2 3 ... 1122 1123 1124  

Ugrás:     Vissza az elejére

Téma átvétele: rss 0.92 Téma átvétele: rss 2.0 Téma átvétele: RDF
Powered by e107 Forum System