Bejelentkezés vagy Reg!


USER:
PASS:

 
 
Fórumok
- Első Magyar AudiKlub - :: Fórumok :: AudiKlub Fórum :: Fórum
 
<< Előző téma | Következő téma >>
Segítség
Oldal:  [1] 2 3 ... 1120 1121 1122
Moderátorok: Po-Béla, emiklos, poison, Zolee78, audiklub, lipy
Szerző Üzenet
MolanrTamas
2019.03.25 - 11:30
Regisztrált tag #18044
Regisztrált: 2019.03.25 - 11:25
Üzenetek: 1
Sziasztok.

Van egy Audi a4 2003-as évjáratú gépsárkányom. Az ablaktörlő lapátok marha drágák hozzá, mert valami hülye kialakítású az ablaktörlő kar vége. Nem tudja valaki, hogy esetleg más évjáratú audinak vagy más típusnak az ablaktörlő karja nem jó erre, amelyiknek a vége sima kampós végű ???
Vissza az elejére
fejes.istvan
2019.03.22 - 21:10
Kaposvár
Regisztrált tag #17985
Regisztrált: 2019.03.22 - 20:47
Üzenetek: 1
Sziasztok! Van egy A4 1995-ös évjáratú autóm. Szeretném a két első ajtót átszereleni elektromos ablakemelősre. Megvettem az ablakkeretet, ablakkal, motorral, kárpittal (amiben benne vannak a kapcsolók is). Viszont nem tudom hogyan tovább. Ebben szeretnék segítséget kérni. Köszönöm!
Vissza az elejére
shark75
2019.03.19 - 05:48
Regisztrált tag #17661
Regisztrált: 2019.03.12 - 17:18
Üzenetek: 2
Szia! A km valós (kinti autó , most is kint van, itt vételkor adni kell az utolsó műszaki vizsga papírt a km óra állással , amit átíratáskor elkérnek és jelzik ha valami nem stimmel ) , átszámítva 1,75M-ért vettem.
Alkatrész tekintetében csak is újat szereltetek be .
Köszönöm a tippet , ma megyek a szerelőhöz az autóval és majd értekezem vele.
A javítás eredményét mindenképp meg fogom írni , hát ha más is belefut majd ebbe a hibajelenségbe.


Reihe5 írta ...

Szia. Van szervízkönyv, km lekövethető? 97e? Akkor úgy 1,7M-2M-ba kéne kerüljön vételkor kb. Ha az előzőkre nem a válasz, akkor nyilván évi 15-20e x 15 év a futásteljesítménye. Ekkor már reális, hogy eltörhet a változtatható hosszúságú szívócső műanyag mechanikája, és talán meg is szorulhat félállásban (nincs előttem) - elég meleg van az 1.6fsi motorterében és tartós hőhatás-öregedés hatása. 80e körül van az új gyári alkatrész ha jól tudom. ( Ilyen helyre bontottat tenni olyan, mintha kb semmit sem csináltunk volna.) Jobb esetben nem ez a hibád, de ez gyakori hibának számít. Még ilyenek lehetnek: befecskendező szelep, nagynyomású szivattyú - ez a másik két gyakori hiba. Egyébként ha jól működik, akkor nagyon tuti kis motor.



shark75 írta ...

Sziasztok!

Egy Audi A2-esem van , 2003-as évjárat 1.6 Fsi kb 97.000 km van benne.
Világít a "szervíz lámpa". Indításkor a fordulatszám visszaesik
550-600 -ra , olyan mint ha le akarna állni a motor , majd utána beáll 850-900-ra.
Az 1,6-os motorhoz mérten az ereje sem veri az egeket.
Magyarra lefordítva a számítógép olyan hibát ír ki , hogy : pillangó vagy szívócső szelep.
Már a negyedik szerelő doktorál rajta , de nem tudják mi lehet a hiba.
Tavaly egy vw polo-m volt ( 1.4 16v ) , annál is így kezdődött a hiba , csak a polo már menet közben 1700 és 2200 -as fordulatszám tartomány között rángatott amikor tartottam a tempót (sebességtől függetlenül) .
Gyorsításnál nem dadogott be.
Találkozott már valaki ilyen problémával?
Mi lehet a hiba ?





[ Módosítva 2019.03.19 - 05:49 ]
Vissza az elejére
hencsobatori
2019.03.17 - 05:58
Regisztrált tag #17804
Regisztrált: 2019.03.16 - 17:20
Üzenetek: 2
Sziasztok!



Most vásároltam egy audi 80 b4 1992-es évjáratu autót. Elkezdtük kipofozni amikor az első lökhárítón a fekete díszléc alatt találtam a ködfényszórónak helyet.. viszont maga a lyuk nagynak tűnik... valaki lenne szíves lemérni a ködlámpája nagyságát illetve akinek ilyenje van az megmondaná, hogy honnan rendelt bele ködfényszórót illetve ami azt körbe öleli díszlécet?



Illetve akinek van elektromos ablakemelője vagy legalábbis az eredeti ajtó a építhető kapcsolója és eladó az ne tartsa magában.

Illetve még érdekelne ültető rugó is, továbbá usb rádió kopp fekete színben.



Köszönöm
Vissza az elejére
BUKOSDI
2019.03.15 - 17:23
Regisztrált tag #17665
Regisztrált: 2019.03.12 - 19:13
Üzenetek: 2
Lorka írta ...

Reihe5 írta ...

Szia,
ezt független igazságügyi szakértővel vizsgáltatnám ki, mielőtt bárki bármit berhel az autón! Főleg, hogy 200e km-ig és 4 évig (2019 xx hó) garanciális. Szakjogásszal kell egyeztetni, mi a jó sorrend. Az biztos, hogy nem szabad hagyni lerázni magadat, mert értékcsökkentő tényező. Visszahívás nagyon ritkán van és csak fontos (életveszélyes) dolgokra , azaz szinte soha.
Ha ez igaz, az szánalmas. 12-15 éves korára biztos lyukas lenne (vagy előbb?). A régebbi Audik alapvetően sokkal gondosabban tervezettek voltak, de ez számos márkáról elmondható.

BUKOSDI írta ...

Sziasztok! BEÁZÁSSAL kapcsolatban van valakinek tapasztalata??? Egy 2015-ös Audi A3 Sportbackem van és egy nagyobb eső után a pótkeréktartó részben áll a víz. Szerelők locsolták felülről, nem találtak semmi beázásra utaló jelet. Leszedték a csomagtér burkolatokat, amik alatt apró kavicsokat fedeztek fel. Hosszú tanakodás után azt állapították meg, hogy a hátsó lámpa és a csomagtér között lévő szellőzőn keresztül jut be a víz és a kavics, amit a kerék ver fel a hátsó lökhárító belső oldalára, ami onnan bejut a szellőzőn keresztül a csomagtér aljába. Azt mondják minden tökéletesen rendben van az autón és sajnos ez ilyen, rossz tervezés eredménye. Tapasztalt valaki hasonlót? Nem akarom elhinni, hogy egy 3 éves Audinál normális, hogy bejut a víz, hogy ez tervezési hiba. Elég nagy hiba, ha valóban az! :/ Köszi a válaszokat előre is! (Elvileg a pirossal bekarikázott szellőzökön jut be a víz - szerelők szerint)





Hát, ez nagyon érdekes... A régebbi Audi típusokon is pont ugyanilyen elven működő szellőzők vannak (mondjuk azok még jellemzően oldalt), és eddig soha semmi ilyesmi problémáról nem hallott még senki.





Egyébként tök véletlenül pont a minap mentem vmi új toyota landcruiser (talán) mögött, aminek pontosan ugyanígy le volt szerelve a lökhárítója. Rögtön feltűnt, hogy a szellőzők lapjai úgy lobogtak, mint a kutya füle, mikor szalad (szóval nagyon ). Eszembe is jutott a problémád. Kb. 40-50 közötti tempóval haladtunk. Namost ez rögtön bizonyította, hogy lökhárító nélkül olyan légörvények keletkeznek, amik megemelik a lapokat. Csakhogy amikor normál esetben a lökhárítóval teljesen be van fedve a hátfal és a szellőzők, minimum furcsa, hogy akkor is keletkeznek káros légörvények. Én azt csinálnám legvégső esetben, ha semmilyen megoldás nem mutatkozik, hogy egy iyen legolcsóbb USB-s minikamerával megfigyelném hevenyészve összerakott állapotban, hogy viselkedik az ott.


Köszönöm a válaszokat! Végül elmentem egy Audi márkaszervízbe, ahol beszéltem egy készséges és hozzáértőnek tűnő szakival. Azt mondta, hogy lehetséges, hogy a szellőzőn keresztül jut be a víz, de ennek természetesen nem szabadna így lennie, merthogy a szellőző lamellái csak akkor kellene, hogy nyitva legyenek, amikor mondjuk becsukom az autó egyik ajtaját és túlnyomás keletkezik a kocsiban. Máskor, pl menet közben a lamellák nem nyílhatnak ki, ha ez mégis megtörténik akkor vmi hibádzik. Szóval ezek igazából nem is a szellőzést hivatottak biztosítani, hanem az ajtó csukásából származó nyomás kiegyenlítésére vannak. Jövő héten beviszem a kocsit! Elvileg, ha minden igaz, csak a lamellákat kell cserélni, meglátjuk...remélem nem derül ki, hogy valami nagyobb gond van! Ha túl vagyok a szervízen emgosztom veletek a tapasztalatokat! Egyébként, igen, a szerelő is azt mondta, hogy soha ilyen problémáról nem hallott, visszahívás nem volt a kocsira és, hogy kizárt, hogy tervezési hiba legyen, ilyet az Audi nem csinál! Meglátjuk mi történik!
Vissza az elejére
Lorka
2019.03.15 - 15:10
Budapest

Regisztrált tag #1196
Regisztrált: 2011.10.15 - 02:47
Üzenetek: 1078
Reihe5 írta ...

Szia,
ezt független igazságügyi szakértővel vizsgáltatnám ki, mielőtt bárki bármit berhel az autón! Főleg, hogy 200e km-ig és 4 évig (2019 xx hó) garanciális. Szakjogásszal kell egyeztetni, mi a jó sorrend. Az biztos, hogy nem szabad hagyni lerázni magadat, mert értékcsökkentő tényező. Visszahívás nagyon ritkán van és csak fontos (életveszélyes) dolgokra , azaz szinte soha.
Ha ez igaz, az szánalmas. 12-15 éves korára biztos lyukas lenne (vagy előbb?). A régebbi Audik alapvetően sokkal gondosabban tervezettek voltak, de ez számos márkáról elmondható.

BUKOSDI írta ...

Sziasztok! BEÁZÁSSAL kapcsolatban van valakinek tapasztalata??? Egy 2015-ös Audi A3 Sportbackem van és egy nagyobb eső után a pótkeréktartó részben áll a víz. Szerelők locsolták felülről, nem találtak semmi beázásra utaló jelet. Leszedték a csomagtér burkolatokat, amik alatt apró kavicsokat fedeztek fel. Hosszú tanakodás után azt állapították meg, hogy a hátsó lámpa és a csomagtér között lévő szellőzőn keresztül jut be a víz és a kavics, amit a kerék ver fel a hátsó lökhárító belső oldalára, ami onnan bejut a szellőzőn keresztül a csomagtér aljába. Azt mondják minden tökéletesen rendben van az autón és sajnos ez ilyen, rossz tervezés eredménye. Tapasztalt valaki hasonlót? Nem akarom elhinni, hogy egy 3 éves Audinál normális, hogy bejut a víz, hogy ez tervezési hiba. Elég nagy hiba, ha valóban az! :/ Köszi a válaszokat előre is! (Elvileg a pirossal bekarikázott szellőzökön jut be a víz - szerelők szerint)





Hát, ez nagyon érdekes... A régebbi Audi típusokon is pont ugyanilyen elven működő szellőzők vannak (mondjuk azok még jellemzően oldalt), és eddig soha semmi ilyesmi problémáról nem hallott még senki.





Egyébként tök véletlenül pont a minap mentem vmi új toyota landcruiser (talán) mögött, aminek pontosan ugyanígy le volt szerelve a lökhárítója. Rögtön feltűnt, hogy a szellőzők lapjai úgy lobogtak, mint a kutya füle, mikor szalad (szóval nagyon ). Eszembe is jutott a problémád. Kb. 40-50 közötti tempóval haladtunk. Namost ez rögtön bizonyította, hogy lökhárító nélkül olyan légörvények keletkeznek, amik megemelik a lapokat. Csakhogy amikor normál esetben a lökhárítóval teljesen be van fedve a hátfal és a szellőzők, minimum furcsa, hogy akkor is keletkeznek káros légörvények. Én azt csinálnám legvégső esetben, ha semmilyen megoldás nem mutatkozik, hogy egy iyen legolcsóbb USB-s minikamerával megfigyelném hevenyészve összerakott állapotban, hogy viselkedik az ott.

1. Audi 80 GLS 1.6 1979.
2. Audi Coupé GT 5S 1981.
3. Audi Coupé 2.6E V6 1995.
Vissza az elejére
Reihe5
2019.03.13 - 21:21
Reihe5
Regisztrált tag #281
Regisztrált: 2010.08.10 - 21:28
Üzenetek: 461
Szia. Van szervízkönyv, km lekövethető? 97e? Akkor úgy 1,7M-2M-ba kéne kerüljön vételkor kb. Ha az előzőkre nem a válasz, akkor nyilván évi 15-20e x 15 év a futásteljesítménye. Ekkor már reális, hogy eltörhet a változtatható hosszúságú szívócső műanyag mechanikája, és talán meg is szorulhat félállásban (nincs előttem) - elég meleg van az 1.6fsi motorterében és tartós hőhatás-öregedés hatása. 80e körül van az új gyári alkatrész ha jól tudom. ( Ilyen helyre bontottat tenni olyan, mintha kb semmit sem csináltunk volna.) Jobb esetben nem ez a hibád, de ez gyakori hibának számít. Még ilyenek lehetnek: befecskendező szelep, nagynyomású szivattyú - ez a másik két gyakori hiba. Egyébként ha jól működik, akkor nagyon tuti kis motor.



shark75 írta ...

Sziasztok!

Egy Audi A2-esem van , 2003-as évjárat 1.6 Fsi kb 97.000 km van benne.
Világít a "szervíz lámpa". Indításkor a fordulatszám visszaesik
550-600 -ra , olyan mint ha le akarna állni a motor , majd utána beáll 850-900-ra.
Az 1,6-os motorhoz mérten az ereje sem veri az egeket.
Magyarra lefordítva a számítógép olyan hibát ír ki , hogy : pillangó vagy szívócső szelep.
Már a negyedik szerelő doktorál rajta , de nem tudják mi lehet a hiba.
Tavaly egy vw polo-m volt ( 1.4 16v ) , annál is így kezdődött a hiba , csak a polo már menet közben 1700 és 2200 -as fordulatszám tartomány között rángatott amikor tartottam a tempót (sebességtől függetlenül) .
Gyorsításnál nem dadogott be.
Találkozott már valaki ilyen problémával?
Mi lehet a hiba ?



------------------------ --------------
Allroad 2.7 T

Vissza az elejére
Reihe5
2019.03.13 - 21:16
Reihe5
Regisztrált tag #281
Regisztrált: 2010.08.10 - 21:28
Üzenetek: 461
Szia,
ezt független igazságügyi szakértővel vizsgáltatnám ki, mielőtt bárki bármit berhel az autón! Főleg, hogy 200e km-ig és 4 évig (2019 xx hó) garanciális. Szakjogásszal kell egyeztetni, mi a jó sorrend. Az biztos, hogy nem szabad hagyni lerázni magadat, mert értékcsökkentő tényező. Visszahívás nagyon ritkán van és csak fontos (életveszélyes) dolgokra , azaz szinte soha.
Ha ez igaz, az szánalmas. 12-15 éves korára biztos lyukas lenne (vagy előbb?). A régebbi Audik alapvetően sokkal gondosabban tervezettek voltak, de ez számos márkáról elmondható.


BUKOSDI írta ...

Sziasztok! BEÁZÁSSAL kapcsolatban van valakinek tapasztalata??? Egy 2015-ös Audi A3 Sportbackem van és egy nagyobb eső után a pótkeréktartó részben áll a víz. Szerelők locsolták felülről, nem találtak semmi beázásra utaló jelet. Leszedték a csomagtér burkolatokat, amik alatt apró kavicsokat fedeztek fel. Hosszú tanakodás után azt állapították meg, hogy a hátsó lámpa és a csomagtér között lévő szellőzőn keresztül jut be a víz és a kavics, amit a kerék ver fel a hátsó lökhárító belső oldalára, ami onnan bejut a szellőzőn keresztül a csomagtér aljába. Azt mondják minden tökéletesen rendben van az autón és sajnos ez ilyen, rossz tervezés eredménye. Tapasztalt valaki hasonlót? Nem akarom elhinni, hogy egy 3 éves Audinál normális, hogy bejut a víz, hogy ez tervezési hiba. Elég nagy hiba, ha valóban az! :/ Köszi a válaszokat előre is! (Elvileg a pirossal bekarikázott szellőzökön jut be a víz - szerelők szerint)





------------------------ --------------
Allroad 2.7 T

Vissza az elejére
Lorka
2019.03.13 - 00:45
Budapest

Regisztrált tag #1196
Regisztrált: 2011.10.15 - 02:47
Üzenetek: 1078
Krissz31 írta ...

Lorka írta ...

Krissz31 írta ...

Sziasztok!

Olyan gondom lenne, hogy az autó / Audi A3 1.9 tdi ( AHF) 10 km/h val kevesebbet mutat mint a valós sebesség, menetidőt össze vissza írja, megtehető távolságot szintén. Elképzelhető, hogy sebesség jeladó ment tönkre ?
Tudnátok ebben segíteni, hogy milyen van benne ? És hol található ebben a típusban ?
Illetve mi a jelentősége a hőfok jeladók színeinek?? Alkatrész webshopban látok: kéket, barnát, zöldet...
Biztos vannak itt olyanok akik álmukból felkeltve is tudják a választ ilyen kérdésekre...
Előre is köszönöm a segítséget!

Én nem tudom a választ még teljesen felpörögve sem, de megpróbálok segíteni . Évjárat?

Szia! Ezt elfelejtettem oda írni... 1999.05 havi

Abban az évben volt váltás, így alvázszámfüggő

1. Audi 80 GLS 1.6 1979.
2. Audi Coupé GT 5S 1981.
3. Audi Coupé 2.6E V6 1995.
Vissza az elejére
BUKOSDI
2019.03.12 - 19:33
Regisztrált tag #17665
Regisztrált: 2019.03.12 - 19:13
Üzenetek: 2
Sziasztok! BEÁZÁSSAL kapcsolatban van valakinek tapasztalata??? Egy 2015-ös Audi A3 Sportbackem van és egy nagyobb eső után a pótkeréktartó részben áll a víz. Szerelők locsolták felülről, nem találtak semmi beázásra utaló jelet. Leszedték a csomagtér burkolatokat, amik alatt apró kavicsokat fedeztek fel. Hosszú tanakodás után azt állapították meg, hogy a hátsó lámpa és a csomagtér között lévő szellőzőn keresztül jut be a víz és a kavics, amit a kerék ver fel a hátsó lökhárító belső oldalára, ami onnan bejut a szellőzőn keresztül a csomagtér aljába. Azt mondják minden tökéletesen rendben van az autón és sajnos ez ilyen, rossz tervezés eredménye. Tapasztalt valaki hasonlót? Nem akarom elhinni, hogy egy 3 éves Audinál normális, hogy bejut a víz, hogy ez tervezési hiba. Elég nagy hiba, ha valóban az! :/ Köszi a válaszokat előre is! (Elvileg a pirossal bekarikázott szellőzökön jut be a víz - szerelők szerint)

Vissza az elejére
shark75
2019.03.12 - 18:02
Regisztrált tag #17661
Regisztrált: 2019.03.12 - 17:18
Üzenetek: 2
Sziasztok!

Egy Audi A2-esem van , 2003-as évjárat 1.6 Fsi kb 97.000 km van benne.
Világít a "szervíz lámpa". Indításkor a fordulatszám visszaesik
550-600 -ra , olyan mint ha le akarna állni a motor , majd utána beáll 850-900-ra.
Az 1,6-os motorhoz mérten az ereje sem veri az egeket.
Magyarra lefordítva a számítógép olyan hibát ír ki , hogy : pillangó vagy szívócső szelep.
Már a negyedik szerelő doktorál rajta , de nem tudják mi lehet a hiba.
Tavaly egy vw polo-m volt ( 1.4 16v ) , annál is így kezdődött a hiba , csak a polo már menet közben 1700 és 2200 -as fordulatszám tartomány között rángatott amikor tartottam a tempót (sebességtől függetlenül) .
Gyorsításnál nem dadogott be.
Találkozott már valaki ilyen problémával?
Mi lehet a hiba ?
Vissza az elejére
Krissz31
2019.03.12 - 17:18
Regisztrált tag #11633
Regisztrált: 2018.02.23 - 20:44
Üzenetek: 2
Lorka írta ...

Krissz31 írta ...

Sziasztok!

Olyan gondom lenne, hogy az autó / Audi A3 1.9 tdi ( AHF) 10 km/h val kevesebbet mutat mint a valós sebesség, menetidőt össze vissza írja, megtehető távolságot szintén. Elképzelhető, hogy sebesség jeladó ment tönkre ?

Tudnátok ebben segíteni, hogy milyen van benne ? És hol található ebben a típusban ?

Illetve mi a jelentősége a hőfok jeladók színeinek?? Alkatrész webshopban látok: kéket, barnát, zöldet...

Biztos vannak itt olyanok akik álmukból felkeltve is tudják a választ ilyen kérdésekre...
Előre is köszönöm a segítséget!

Én nem tudom a választ még teljesen felpörögve sem, de megpróbálok segíteni . Évjárat?


Szia! Ezt elfelejtettem oda írni... 1999.05 havi
Vissza az elejére
Lorka
2019.03.12 - 00:15
Budapest

Regisztrált tag #1196
Regisztrált: 2011.10.15 - 02:47
Üzenetek: 1078
Krissz31 írta ...

Sziasztok!

Olyan gondom lenne, hogy az autó / Audi A3 1.9 tdi ( AHF) 10 km/h val kevesebbet mutat mint a valós sebesség, menetidőt össze vissza írja, megtehető távolságot szintén. Elképzelhető, hogy sebesség jeladó ment tönkre ?

Tudnátok ebben segíteni, hogy milyen van benne ? És hol található ebben a típusban ?

Illetve mi a jelentősége a hőfok jeladók színeinek?? Alkatrész webshopban látok: kéket, barnát, zöldet...

Biztos vannak itt olyanok akik álmukból felkeltve is tudják a választ ilyen kérdésekre...
Előre is köszönöm a segítséget!

Én nem tudom a választ még teljesen felpörögve sem, de megpróbálok segíteni . Évjárat?

1. Audi 80 GLS 1.6 1979.
2. Audi Coupé GT 5S 1981.
3. Audi Coupé 2.6E V6 1995.
Vissza az elejére
Krissz31
2019.03.10 - 16:20
Regisztrált tag #11633
Regisztrált: 2018.02.23 - 20:44
Üzenetek: 2
Sziasztok!

Olyan gondom lenne, hogy az autó / Audi A3 1.9 tdi ( AHF) 10 km/h val kevesebbet mutat mint a valós sebesség, menetidőt össze vissza írja, megtehető távolságot szintén. Elképzelhető, hogy sebesség jeladó ment tönkre ?

Tudnátok ebben segíteni, hogy milyen van benne ? És hol található ebben a típusban ?

Illetve mi a jelentősége a hőfok jeladók színeinek?? Alkatrész webshopban látok: kéket, barnát, zöldet...

Biztos vannak itt olyanok akik álmukból felkeltve is tudják a választ ilyen kérdésekre...
Előre is köszönöm a segítséget!
Vissza az elejére
Jani0512
2019.03.08 - 18:56
Regisztrált tag #17536
Regisztrált: 2019.03.08 - 18:52
Üzenetek: 1
Sziasztok.
Egy kis segítséget szeretnék kérni, hogy mi baja lehet a kocsinak?

1. Néha gázt kell adni gyújtásnál, mert nem indul pöc röfre.

2. Indulásnál illetve néha egyes, kettes fokozatban olyan mintha nem menne két henger, nincs az a nyomaték szaggat a kocsi, (nem mindig) de nagyobb gáz adás után jó szokott lenni.

3. Illetve amikor lemosom a kocsit (sterimóval) akkor valahol beázik vagy én nem tudom, mert olyankor az Autó kijelez EPC hibát illetve az ESP, tempómat sem működik, az erő is kb felére csökken. Mosás után pár órával, roszabb esetben másnap már jó minden.

Volt már pár szerelőnél de egyik sem járt sikerrel.
A hibakód azt írja, hogy gyújtáshiba. 2-es és 4-es Hengert jelzi.
Kicseréltük a gyertya kábeleket, trafót, lambdaszondát illetve valami ?vákum?csövet.
De nem minden esetben csinálja ezt csak indulásnál ritkán. Folyamatos menetnél még ezt nem tapasztaltam (hosszú távon nagy sebességnél)

Audi A4 B6 2002 1.6 Benzin.

Valaki tapasztalt már ilyeneket? Valami tipp vagy sejtés, hogy mi lehet a baja?


Csak az AUDI
Vissza az elejére
toto1994
2019.03.02 - 09:04
Regisztrált tag #10069
Regisztrált: 2016.03.30 - 08:52
Üzenetek: 24
Sziasztok!
Az ügyben kérnék segítséget, hogy Audi 80 1994 2.0 ABT motorkódú autóm nem indul!
Pár napja kezdődött, hogy látszólag véletlenszerűen néha tökéletesen indult, néha viszont csak nagynehezen dadogott, többszöri próbálkozásra sikerült elindítani, de ha egyszer elindult, akkor semmi gond nem volt, erős is volt benne. A probléma odáig jutott, hogy most már egyáltalán nem indul el!

A légszűrőházat levettem, indítózáskor nem nyom anyagot az injektor, az üzemanyag nyomás rendben van!
Van esetleg valami tipp, hogy merre keresgéljek? Az injektor adhatta meg magát? Ez csak azért tartom kétségesnek, mert korábban a nehéz indítások után is szépen járt!
Előre is köszönöm a segítséget!
Vissza az elejére
hevtibi
2019.03.01 - 09:21
Csanytelek
Regisztrált tag #1894
Regisztrált: 2012.10.16 - 18:56
Üzenetek: 307
merano írta ...

Forzsi írta ...

Üdv!! Olyan kérdésem lenne, hogy vettem egy A6 4F 6C Avantot és mi után bezárom az autót, még kb.1-percig nem alszanak el a lámpák. Lehet ezt az idővallumot rövidebbre állítani, vagy sem?? Köszönöm.

Hello
Nem lehet áálítani rajta, a vezérlő fokozatosan kapcsolgatja le a fogyasztókat


Ha a ködlámpáid világítanak elöl, hátul pedig a rendes világításod, esetleg a tükrök aljában a ledek, akkor azt coming home/living home világításnak hívják, és lehet állítani a menüben az időtartamát és hogy legyen-e egyáltalán

LINK

[ Módosítva 2019.03.01 - 09:24 ]

Audi C6 A6 2.0 PDTDI (2007)
Vissza az elejére
merano
2019.02.28 - 18:17

Regisztrált tag #89
Regisztrált: 2010.07.03 - 04:07
Üzenetek: 70
Forzsi írta ...

Üdv!! Olyan kérdésem lenne, hogy vettem egy A6 4F 6C Avantot és mi után bezárom az autót, még kb.1-percig nem alszanak el a lámpák. Lehet ezt az idővallumot rövidebbre állítani, vagy sem?? Köszönöm.

Hello
Nem lehet áálítani rajta, a vezérlő fokozatosan kapcsolgatja le a fogyasztókat
Vissza az elejére
Forzsi
2019.02.25 - 18:51
Regisztrált tag #17125
Regisztrált: 2019.02.25 - 17:35
Üzenetek: 1
Üdv!! Olyan kérdésem lenne, hogy vettem egy A6 4F 6C Avantot és mi után bezárom az autót, még kb.1-percig nem alszanak el a lámpák. Lehet ezt az idővallumot rövidebbre állítani, vagy sem?? Köszönöm.
Vissza az elejére
audiklub
2010.06.27 - 12:56


Regisztrált tag #3
Regisztrált: 2011.01.02 - 19:37
Üzenetek: 41
Itt lehet segítséget kérni másoktól...

[ Módosítva 2010.06.27 - 12:57 ]
Vissza az elejére
Oldal:  [1] 2 3 ... 1120 1121 1122  

Ugrás:     Vissza az elejére

Téma átvétele: rss 0.92 Téma átvétele: rss 2.0 Téma átvétele: RDF
Powered by e107 Forum System