Bejelentkezés vagy Reg!


USER:
PASS:

 
 
Fórumok
- Első Magyar AudiKlub - :: Fórumok :: AudiKlub Fórum :: Fórum
 
<< Előző téma | Következő téma >>
Segítség
Oldal:  [1] 2 3 ... 1122 1123 1124
Moderátorok: Po-Béla, emiklos, poison, Zolee78, audiklub, lipy
Szerző Üzenet
MrSpooner
2019.09.22 - 09:49

Regisztrált tag #235
Regisztrált: 2010.07.25 - 09:04
Üzenetek: 76
Lorka írta ...

MrSpooner írta ...

Lorka írta ...

MrSpooner írta ...

Sziasztok!

Van egy 1998-as 1.8 benzin+gáz audi 80-asom.
Gyönyörűen indul gázzal és benzinnel egyaránt.
Pár perc használat után elkezd ugrálni az alapjárati fordulatszám gáz üzemmódban kb 600 és 1200 között.
Olyan , mint ami leakar fulladni..
Vettem bele NGK LPG gyertyákat , csere óta 600-650 km-t mentem csak vele..
Ha átkapcsolom benzinre akkor az alapjárat szépen beáll ~950-re..
Szerintetek mi lehet a jelenség oka ?

Üdv.: Spoon




Csak egy megjegyzés: ez nem 80-as, hanem Audi Cabrio. Hogy kezdődött a jelenség? Motorkód?


Szia!
Maga a jelenség/probléma egyszer csak megjelent , megálltam a piros-nál és elkezdet ugrálni a fordulatszám. Néha produkál olyat is , mint ha a gázpedál egy röpke pillanatra picit "beesne , benyomódna" , de utána visszaemelkedik.. A motorkód : ADR

Huh, az ADR-t már pont nem ismerem. Annyit megtudtam róla, hogy ennek már elektromos fojtószelepe van. Az szabályozza az alapjáratot, nincs külön pótlevegőt szabályozó stabilizátorszelepe. Valszeg valamiért rászabályoz, azért mozoghat a gázpedál. Talán gázüzemben valamilyen nem megfelelő jelet kap a vezérlő. Hibakódot kellene olvasni, ez a vezérlő már hátha elég okos és kézzelfogható infót ad a hibáról.


Szia!
Köszönöm szépen , hogy megpróbáltál segíteni !

Spoon
Vissza az elejére
Lorka
2019.09.20 - 13:18
Budapest

Regisztrált tag #1196
Regisztrált: 2011.10.15 - 02:47
Üzenetek: 1086
lacik írta ...

Lorka írta ...

lacik írta ...

Lorka írta ...

lacik írta ...

Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni!
Van egy 1991-es Audi 100-as 2.3e AAR motorkódú autóm.
A probléma hogy hidegen indítva az alapjárat 2000-ig felmegy majd vissza majdnem nolláig.
Ezt az ingadozást csinálja egy pár percig aztán beáll az alapjárat .
A linken van róla egy kis videó.(https:// www.youtube.com/watch? v=UvmWlbThLK4&feature=yo utu.be)
Mi lehat A probléma oka?

Köszönöm!

Vészüzemben van. Valamilyen jelet nem vagy rossz jelet kap a vezérlő. Ennél a motornál túl sokat nem lehet így távgyógyítással megállapítani. A hőfokjeladót ki lehet mérni. Esetleg még annyit, hogy az indítás utáni ingadozás közben az alapjárati stab. szelepről lehúzni a csatit és arra változnia kellene. Ha nem, akkor nem szabályoz a stabilizátor. Ja és falslevegőt keresni. (A link nem műxik.)

Köszönöm a válaszokat Lorka.
A linket javítottam.
LINK

Na megnéztem a videót. Szerintem kapásból az egyik henger nem megy. Viszont valahol máshol lehet a gond, mint amit írtam. Úgy tűnik, az indítás utáni túráztatást okozza maga a hiba, és amikor beáll stabilra, akkor kapcsolt vészüzembe, ami egy emelt alapjárat. Merthogy az az alapjárat magas. Sajna ennek a felderítéséhez KE-lll Jetronicban jártas ember szükséges, más ehhez nem tud hozzászagolni. Azért a csatilehúzást megpróbálhatod kíváncsiságból, a túráztatás és a stabil állapot közben is. A két vizsgálat közt mindenképp állítsd le a motort rövid időre, hogy a vezérlő kilépjen a vészüzemből. Ez a vezérlő még nem tárolja a hibát, gyújtáslevételre elfelejti. Ja azt jó lenne tudni, volt-e valami előzmény.


Szia!
Megtaláltam a hibát,fals levegőt szívott az alapjárati szelep után lévő csövön.
Köszönöm a segitséget!

Remek! Ennél nagyobb baja sose legyen!

1. Audi 80 GLS 1.6 1979.
2. Audi Coupé GT 5S 1981.
3. Audi Coupé 2.6E V6 1995.
Vissza az elejére
lacik
2019.09.19 - 13:05
Regisztrált tag #11641
Regisztrált: 2018.03.02 - 08:42
Üzenetek: 5
Lorka írta ...

lacik írta ...

Lorka írta ...

lacik írta ...

Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni!
Van egy 1991-es Audi 100-as 2.3e AAR motorkódú autóm.
A probléma hogy hidegen indítva az alapjárat 2000-ig felmegy majd vissza majdnem nolláig.
Ezt az ingadozást csinálja egy pár percig aztán beáll az alapjárat .
A linken van róla egy kis videó.(https:// www.youtube.com/watch? v=UvmWlbThLK4&feature=yo utu.be)
Mi lehat A probléma oka?

Köszönöm!

Vészüzemben van. Valamilyen jelet nem vagy rossz jelet kap a vezérlő. Ennél a motornál túl sokat nem lehet így távgyógyítással megállapítani. A hőfokjeladót ki lehet mérni. Esetleg még annyit, hogy az indítás utáni ingadozás közben az alapjárati stab. szelepről lehúzni a csatit és arra változnia kellene. Ha nem, akkor nem szabályoz a stabilizátor. Ja és falslevegőt keresni. (A link nem műxik.)

Köszönöm a válaszokat Lorka.
A linket javítottam.
LINK

Na megnéztem a videót. Szerintem kapásból az egyik henger nem megy. Viszont valahol máshol lehet a gond, mint amit írtam. Úgy tűnik, az indítás utáni túráztatást okozza maga a hiba, és amikor beáll stabilra, akkor kapcsolt vészüzembe, ami egy emelt alapjárat. Merthogy az az alapjárat magas. Sajna ennek a felderítéséhez KE-lll Jetronicban jártas ember szükséges, más ehhez nem tud hozzászagolni. Azért a csatilehúzást megpróbálhatod kíváncsiságból, a túráztatás és a stabil állapot közben is. A két vizsgálat közt mindenképp állítsd le a motort rövid időre, hogy a vezérlő kilépjen a vészüzemből. Ez a vezérlő még nem tárolja a hibát, gyújtáslevételre elfelejti. Ja azt jó lenne tudni, volt-e valami előzmény.


Szia!
Megtaláltam a hibát,fals levegőt szívott az alapjárati szelep után lévő csövön.

Köszönöm a segitséget!
Vissza az elejére
Lorka
2019.09.18 - 22:50
Budapest

Regisztrált tag #1196
Regisztrált: 2011.10.15 - 02:47
Üzenetek: 1086
lacik írta ...

Lorka írta ...

lacik írta ...

Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni!
Van egy 1991-es Audi 100-as 2.3e AAR motorkódú autóm.
A probléma hogy hidegen indítva az alapjárat 2000-ig felmegy majd vissza majdnem nolláig.
Ezt az ingadozást csinálja egy pár percig aztán beáll az alapjárat .
A linken van róla egy kis videó.(https:// www.youtube.com/watch? v=UvmWlbThLK4&feature=yo utu.be)
Mi lehat A probléma oka?

Köszönöm!

Vészüzemben van. Valamilyen jelet nem vagy rossz jelet kap a vezérlő. Ennél a motornál túl sokat nem lehet így távgyógyítással megállapítani. A hőfokjeladót ki lehet mérni. Esetleg még annyit, hogy az indítás utáni ingadozás közben az alapjárati stab. szelepről lehúzni a csatit és arra változnia kellene. Ha nem, akkor nem szabályoz a stabilizátor. Ja és falslevegőt keresni. (A link nem műxik.)

Köszönöm a válaszokat Lorka.
A linket javítottam.
LINK

Na megnéztem a videót. Szerintem kapásból az egyik henger nem megy. Viszont valahol máshol lehet a gond, mint amit írtam. Úgy tűnik, az indítás utáni túráztatást okozza maga a hiba, és amikor beáll stabilra, akkor kapcsolt vészüzembe, ami egy emelt alapjárat. Merthogy az az alapjárat magas. Sajna ennek a felderítéséhez KE-lll Jetronicban jártas ember szükséges, más ehhez nem tud hozzászagolni. Azért a csatilehúzást megpróbálhatod kíváncsiságból, a túráztatás és a stabil állapot közben is. A két vizsgálat közt mindenképp állítsd le a motort rövid időre, hogy a vezérlő kilépjen a vészüzemből. Ez a vezérlő még nem tárolja a hibát, gyújtáslevételre elfelejti. Ja azt jó lenne tudni, volt-e valami előzmény.

1. Audi 80 GLS 1.6 1979.
2. Audi Coupé GT 5S 1981.
3. Audi Coupé 2.6E V6 1995.
Vissza az elejére
lacik
2019.09.18 - 13:12
Regisztrált tag #11641
Regisztrált: 2018.03.02 - 08:42
Üzenetek: 5
Lorka írta ...

lacik írta ...

Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni!
Van egy 1991-es Audi 100-as 2.3e AAR motorkódú autóm.
A probléma hogy hidegen indítva az alapjárat 2000-ig felmegy majd vissza majdnem nolláig.
Ezt az ingadozást csinálja egy pár percig aztán beáll az alapjárat .
A linken van róla egy kis videó.(https:// www.youtube.com/watch? v=UvmWlbThLK4&feature=yo utu.be)
Mi lehat A probléma oka?

Köszönöm!

Vészüzemben van. Valamilyen jelet nem vagy rossz jelet kap a vezérlő. Ennél a motornál túl sokat nem lehet így távgyógyítással megállapítani. A hőfokjeladót ki lehet mérni. Esetleg még annyit, hogy az indítás utáni ingadozás közben az alapjárati stab. szelepről lehúzni a csatit és arra változnia kellene. Ha nem, akkor nem szabályoz a stabilizátor. Ja és falslevegőt keresni. (A link nem műxik.)


Köszönöm a válaszokat Lorka.
A linket javítottam.
LINK


[ Módosítva 2019.09.18 - 13:18 ]
Vissza az elejére
lacik
2019.09.18 - 12:56
Regisztrált tag #11641
Regisztrált: 2018.03.02 - 08:42
Üzenetek: 5



[ Módosítva 2019.09.18 - 13:11 ]
Vissza az elejére
Lorka
2019.09.17 - 21:19
Budapest

Regisztrált tag #1196
Regisztrált: 2011.10.15 - 02:47
Üzenetek: 1086
lacik írta ...

Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni!
Van egy 1991-es Audi 100-as 2.3e AAR motorkódú autóm.
A probléma hogy hidegen indítva az alapjárat 2000-ig felmegy majd vissza majdnem nolláig.
Ezt az ingadozást csinálja egy pár percig aztán beáll az alapjárat .
A linken van róla egy kis videó.(https:// www.youtube.com/watch? v=UvmWlbThLK4&feature=yo utu.be)
Mi lehat A probléma oka?

Köszönöm!

Vészüzemben van. Valamilyen jelet nem vagy rossz jelet kap a vezérlő. Ennél a motornál túl sokat nem lehet így távgyógyítással megállapítani. A hőfokjeladót ki lehet mérni. Esetleg még annyit, hogy az indítás utáni ingadozás közben az alapjárati stab. szelepről lehúzni a csatit és arra változnia kellene. Ha nem, akkor nem szabályoz a stabilizátor. Ja és falslevegőt keresni. (A link nem műxik.)

1. Audi 80 GLS 1.6 1979.
2. Audi Coupé GT 5S 1981.
3. Audi Coupé 2.6E V6 1995.
Vissza az elejére
Lorka
2019.09.17 - 20:45
Budapest

Regisztrált tag #1196
Regisztrált: 2011.10.15 - 02:47
Üzenetek: 1086
MrSpooner írta ...

Lorka írta ...

MrSpooner írta ...

Sziasztok!

Van egy 1998-as 1.8 benzin+gáz audi 80-asom.
Gyönyörűen indul gázzal és benzinnel egyaránt.
Pár perc használat után elkezd ugrálni az alapjárati fordulatszám gáz üzemmódban kb 600 és 1200 között.
Olyan , mint ami leakar fulladni..
Vettem bele NGK LPG gyertyákat , csere óta 600-650 km-t mentem csak vele..
Ha átkapcsolom benzinre akkor az alapjárat szépen beáll ~950-re..
Szerintetek mi lehet a jelenség oka ?

Üdv.: Spoon




Csak egy megjegyzés: ez nem 80-as, hanem Audi Cabrio. Hogy kezdődött a jelenség? Motorkód?


Szia!
Maga a jelenség/probléma egyszer csak megjelent , megálltam a piros-nál és elkezdet ugrálni a fordulatszám. Néha produkál olyat is , mint ha a gázpedál egy röpke pillanatra picit "beesne , benyomódna" , de utána visszaemelkedik.. A motorkód : ADR

Huh, az ADR-t már pont nem ismerem. Annyit megtudtam róla, hogy ennek már elektromos fojtószelepe van. Az szabályozza az alapjáratot, nincs külön pótlevegőt szabályozó stabilizátorszelepe. Valszeg valamiért rászabályoz, azért mozoghat a gázpedál. Talán gázüzemben valamilyen nem megfelelő jelet kap a vezérlő. Hibakódot kellene olvasni, ez a vezérlő már hátha elég okos és kézzelfogható infót ad a hibáról.

1. Audi 80 GLS 1.6 1979.
2. Audi Coupé GT 5S 1981.
3. Audi Coupé 2.6E V6 1995.
Vissza az elejére
lacik
2019.09.17 - 09:17
Regisztrált tag #11641
Regisztrált: 2018.03.02 - 08:42
Üzenetek: 5
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni!
Van egy 1991-es Audi 100-as 2.3e AAR motorkódú autóm.
A probléma hogy hidegen indítva az alapjárat 2000-ig felmegy majd vissza majdnem nolláig.
Ezt az ingadozást csinálja egy pár percig aztán beáll az alapjárat .
A linken van róla egy kis videó.(youtube.com/ watch? v=UvmWlbThLK4&feature=yo utu.be)
Mi lehat A probléma oka?

Köszönöm!

[ Módosítva 2019.09.18 - 12:52 ]
Vissza az elejére
Nagyadam081897
2019.09.14 - 14:15
Regisztrált tag #23393
Regisztrált: 2019.09.14 - 14:10
Üzenetek: 1
Sziasztok adott egy 99 es Audi A6 kombi és szét vannak ganyaolva a radional a hátsó hangszórók és a mélynyomó kábelek.Nem szólnak.Regen nekem meg tudták ezt csinálni úgy hogy adtak pozitívat egy kabelnek meg 2 kábelt rá kötöttek a rádió eggyik fokjara el tudná nekem legyszives valaki magyarázni hogy melyik kábelt hová kossem? Nagyon hálás lennék és köszönöm

[ Módosítva 2019.09.14 - 14:17 ]
Vissza az elejére
MrSpooner
2019.09.07 - 13:12

Regisztrált tag #235
Regisztrált: 2010.07.25 - 09:04
Üzenetek: 76
Lorka írta ...

MrSpooner írta ...

Sziasztok!

Van egy 1998-as 1.8 benzin+gáz audi 80-asom.
Gyönyörűen indul gázzal és benzinnel egyaránt.
Pár perc használat után elkezd ugrálni az alapjárati fordulatszám gáz üzemmódban kb 600 és 1200 között.
Olyan , mint ami leakar fulladni..
Vettem bele NGK LPG gyertyákat , csere óta 600-650 km-t mentem csak vele..
Ha átkapcsolom benzinre akkor az alapjárat szépen beáll ~950-re..
Szerintetek mi lehet a jelenség oka ?

Üdv.: Spoon




Csak egy megjegyzés: ez nem 80-as, hanem Audi Cabrio. Hogy kezdődött a jelenség? Motorkód?



Szia!
Maga a jelenség/probléma egyszer csak megjelent , megálltam a piros-nál és elkezdet ugrálni a fordulatszám. Néha produkál olyat is , mint ha a gázpedál egy röpke pillanatra picit "beesne , benyomódna" , de utána visszaemelkedik.. A motorkód : ADR

Spoon
Vissza az elejére
Lorka
2019.09.01 - 13:14
Budapest

Regisztrált tag #1196
Regisztrált: 2011.10.15 - 02:47
Üzenetek: 1086
MrSpooner írta ...

Sziasztok!

Van egy 1998-as 1.8 benzin+gáz audi 80-asom.
Gyönyörűen indul gázzal és benzinnel egyaránt.
Pár perc használat után elkezd ugrálni az alapjárati fordulatszám gáz üzemmódban kb 600 és 1200 között.
Olyan , mint ami leakar fulladni..
Vettem bele NGK LPG gyertyákat , csere óta 600-650 km-t mentem csak vele..
Ha átkapcsolom benzinre akkor az alapjárat szépen beáll ~950-re..
Szerintetek mi lehet a jelenség oka ?

Üdv.: Spoon




Csak egy megjegyzés: ez nem 80-as, hanem Audi Cabrio. Hogy kezdődött a jelenség? Motorkód?

1. Audi 80 GLS 1.6 1979.
2. Audi Coupé GT 5S 1981.
3. Audi Coupé 2.6E V6 1995.
Vissza az elejére
MrSpooner
2019.08.27 - 18:30

Regisztrált tag #235
Regisztrált: 2010.07.25 - 09:04
Üzenetek: 76
Sziasztok!

Van egy 1998-as 1.8 benzin+gáz audi 80-asom.
Gyönyörűen indul gázzal és benzinnel egyaránt.
Pár perc használat után elkezd ugrálni az alapjárati fordulatszám gáz üzemmódban kb 600 és 1200 között.
Olyan , mint ami leakar fulladni..
Vettem bele NGK LPG gyertyákat , csere óta 600-650 km-t mentem csak vele..
Ha átkapcsolom benzinre akkor az alapjárat szépen beáll ~950-re..
Szerintetek mi lehet a jelenség oka ?

Üdv.: Spoon





[ Módosítva 2019.08.27 - 18:32 ]

Spoon
Vissza az elejére
tzs1
2019.08.21 - 19:31
Aranyosapáti

Regisztrált tag #254
Regisztrált: 2010.07.30 - 18:11
Üzenetek: 405
Üdv urak! Tanács kellene. Az alany a saját Audi A6 2002 V6 TDi. Kormánymányművemtől folyik az olaj. Ahogy néztem az aknából minimum a váltót ki kell szedni. vagy a motort is? Van rá időm, de mégis hogyan kezdjem?
vagy ki lehet oldalra húzni?

Ha a kacsa nem tud úszni, attól még nem a víz a hülye...
S1 4 ever!!!
2003: A4 1.9 PTDI Avant 131 LE + chip
2002: A6 2.5 TDI Avant 163 LE
Vissza az elejére
Istvan1968
2019.08.21 - 08:10
Regisztrált tag #21786
Regisztrált: 2019.08.20 - 19:13
Üzenetek: 2
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni ! Van egy 91-es audi 80-as 1.8 S motorkód JN (Mono -jetronik ) autóm,és érdekes problémával találkoztam. Az autó hidegen és melegen is jól indul,de ahogy bemelegszik és körülbelül eléri a 70- 80 fokot, gázadásra elkezd rángatni. Mi lehet a baja ?


[ Módosítva 2019.08.21 - 19:57 ]
Vissza az elejére
Lorka
2019.08.16 - 22:10
Budapest

Regisztrált tag #1196
Regisztrált: 2011.10.15 - 02:47
Üzenetek: 1086
Yodee írta ...

Üdv!

Írtam már az elektro kockába is de senki nem válaszolt, tehát teszek itt is egy próbát. Tudna valaki adni nekem egy dokumentumot vagy leírást ami megmondja a bajuszkapcsolón melyik csati láb micsoda? Illetve színes kapcsolási rajzot 98as A4hez?

Köszönöm!

Angol nyelvű PDF-em van. Hova küldjem?

1. Audi 80 GLS 1.6 1979.
2. Audi Coupé GT 5S 1981.
3. Audi Coupé 2.6E V6 1995.
Vissza az elejére
Yodee
2019.08.01 - 21:34
Körmend

Regisztrált tag #1575
Regisztrált: 2012.04.18 - 15:23
Üzenetek: 149
Üdv!

Írtam már az elektro kockába is de senki nem válaszolt, tehát teszek itt is egy próbát. Tudna valaki adni nekem egy dokumentumot vagy leírást ami megmondja a bajuszkapcsolón melyik csati láb micsoda? Illetve színes kapcsolási rajzot 98as A4hez?

Köszönöm!

Audi A4 Avanat 1.9 TDI 1998 AFN
Vissza az elejére
Beresi
2019.07.23 - 13:49
Regisztrált tag #21203
Regisztrált: 2019.07.23 - 12:49
Üzenetek: 1
Sziasztok!

Egy kis auto hifi segítségre lenne szükségem.
Nem olyan rég vettem egy Audi A4 B6 (2005) autót, amiben lecseréltem a gyári fejegységet.

Egy kis utána járás után egy Kenwood KMM-BT305 fejegységet vásároltam, amihez természetesen vettem beépítő szettet ( antenna átalakító, Mini ISO csatlakozó, keret). Nagy nehezen meg is történt a beszerelés, viszont egy problémába ütköztem, amiben remélem valaki tud nekem segíteni.

Kicsit buherálni kellett, mert a gyújtás kábel nem kapott áramot, ezért plussz áramot kellett átvinni a biztosíték táblából.

A probléma az lenne, hogy a csatlakozók összekötése utána sajnos nem szólnak a hátsó hangszórók, illetve a mélynyomó sem.

Kicsit utána olvastam, és ez azért van, mert a gyári erősítő nem kap áramot.

Esetleg valaki találkozott már ezzel a problémával, és sikerült neki megoldani?
Mert ha igen, akkor nagyon hálás lennék, ha megosztaná velem ezt az információt.

Előre is köszönöm a segítséget.
Vissza az elejére
Tiborvagyok
2019.07.16 - 19:13
Regisztrált tag #21046
Regisztrált: 2019.07.16 - 19:07
Üzenetek: 1
Sziasztok!
Kéne egy kis segítség. Adott egy A4 B8 Avant 2.0 TDI ,alacsony fordulaton nincs hangja a kuplungnak váltásnál csak kb 2000 felett.Valakinek valami ötlet?
Vissza az elejére
audiklub
2010.06.27 - 12:56


Regisztrált tag #3
Regisztrált: 2011.01.02 - 19:37
Üzenetek: 41
Itt lehet segítséget kérni másoktól...

[ Módosítva 2010.06.27 - 12:57 ]
Vissza az elejére
Oldal:  [1] 2 3 ... 1122 1123 1124  

Ugrás:     Vissza az elejére

Téma átvétele: rss 0.92 Téma átvétele: rss 2.0 Téma átvétele: RDF
Powered by e107 Forum System