Bejelentkezés vagy Reg!


USER:
PASS:

 
 
Fórumok
- Első Magyar AudiKlub - :: Fórumok :: AudiKlub Fórum :: Fórum
 
<< Előző téma | Következő téma >>
Segítség
Oldal:  1 2 3 ... 1122 [1123] 1124 1125 1126
Moderátorok: Po-Béla, emiklos, poison, audiklub, lipy
Szerző Üzenet
poison
2010.07.05 - 11:29
Tát

Regisztrált tag #59
Regisztrált: 2010.07.02 - 11:46
Üzenetek: 1956
Retro írta ...

poison írta ...

Másik mikor beinditom az autót pár másodpercig hullámzik az alapjárat a fordulatszám jelzőn nem látszik csak a motor hangján venni észre!
Most hogy a lambdszonda kilett cserlve igy már üzem meleg állapotban megszünt az időközi alapjárat ingadozás. Mostmár csak beinditáskor csinálja!



Klimás?



Igen manuális klimás! az miadt lehet???


coupe quattro 2.8 v6
Vissza az elejére
pnanassy
2010.07.05 - 10:41
Vendég
Szia,

van,5ért a tiéd lehet.

Üdv: Péter
+36306955743
Szia,

van,5ért a tiéd lehet.

Üdv: Péter
+36306955743

14jyn írta ...

Sziasztok fiúk!!Egy audi100 mc turbo motor-rol van szó. Nagyon kiborit a pillangó-szelep potencióméterje, feszt ba§akodik túrázza magát!! lehet valamit csinálni vele?? próbáltam spray-elni semmi hatás és még próbáltam szétszedni de nem nagyon eröltettem mer szerintem összevan ragasztva, féltem hogy eltöröm!!!
Fiúk valami ötlet hogy megjavitani vagy pls eggyett, ha van valakinek eladó!! Elöre is köszike. Üdv Attila

Vissza az elejére
Retro
2010.07.05 - 08:46
Vendég
poison írta ...

Másik mikor beinditom az autót pár másodpercig hullámzik az alapjárat a fordulatszám jelzőn nem látszik csak a motor hangján venni észre!
Most hogy a lambdszonda kilett cserlve igy már üzem meleg állapotban megszünt az időközi alapjárat ingadozás. Mostmár csak beinditáskor csinálja!



Klimás?
Vissza az elejére
Szoltid
2010.07.05 - 08:20
SZSZM

Regisztrált tag #71
Regisztrált: 2010.07.02 - 16:59
Üzenetek: 1372
poison írta ...

köszi megnézem ezeket


Szívesen, bár ezeket a Lángnál néztem autó típus alapján. ott hoz NGK-t is...

Az FWD húz, az RWD tol, a Quattro visz!!!

Audi 80 Avant '95 1.9 TDi 1Z
Vissza az elejére
poison
2010.07.05 - 08:16
Tát

Regisztrált tag #59
Regisztrált: 2010.07.02 - 11:46
Üzenetek: 1956
köszi megnézem ezeket

coupe quattro 2.8 v6
Vissza az elejére
Szoltid
2010.07.05 - 07:14
SZSZM

Regisztrált tag #71
Regisztrált: 2010.07.02 - 16:59
Üzenetek: 1372
poison írta ...

Srácok

2.8 v6 ba mijen gyertya volt gyárilag 1 pólusi vagy mijet érdemes belerakni?!


Hát elvileg...Bosch 0FR7LDC+
ez 2pólusú
vagy 4pólusú Bosch 0FR78X

Az FWD húz, az RWD tol, a Quattro visz!!!

Audi 80 Avant '95 1.9 TDi 1Z
Vissza az elejére
poison
2010.07.05 - 07:11
Tát

Regisztrált tag #59
Regisztrált: 2010.07.02 - 11:46
Üzenetek: 1956
Másik mikor beinditom az autót pár másodpercig hullámzik az alapjárat a fordulatszám jelzőn nem látszik csak a motor hangján venni észre!
Most hogy a lambdszonda kilett cserlve igy már üzem meleg állapotban megszünt az időközi alapjárat ingadozás. Mostmár csak beinditáskor csinálja!


coupe quattro 2.8 v6
Vissza az elejére
poison
2010.07.05 - 07:08
Tát

Regisztrált tag #59
Regisztrált: 2010.07.02 - 11:46
Üzenetek: 1956
Srácok

2.8 v6 ba mijen gyertya volt gyárilag 1 pólusi vagy mijet érdemes belerakni?!

coupe quattro 2.8 v6
Vissza az elejére
poison
2010.07.05 - 07:07
Tát

Regisztrált tag #59
Regisztrált: 2010.07.02 - 11:46
Üzenetek: 1956
Lehet érdemes lenne nézni egyet azt azzal kipróbálni
Nekem volt de odaadtam egyik ismerősnek

coupe quattro 2.8 v6
Vissza az elejére
14jyn
2010.07.05 - 03:55

Regisztrált tag #109
Regisztrált: 2010.07.03 - 16:41
Üzenetek: 114
Sziasztok fiúk!!Egy audi100 mc turbo motor-rol van szó. Nagyon kiborit a pillangó-szelep potencióméterje, feszt ba§akodik túrázza magát!! lehet valamit csinálni vele?? próbáltam spray-elni semmi hatás és még próbáltam szétszedni de nem nagyon eröltettem mer szerintem összevan ragasztva, féltem hogy eltöröm!!!
Fiúk valami ötlet hogy megjavitani vagy pls eggyett, ha van valakinek eladó!! Elöre is köszike. Üdv Attila

[ Módosítva 2010.07.05 - 04:19 ]
Vissza az elejére
Audi100C3
2010.07.04 - 17:30
Kunmadaras

Regisztrált tag #105
Regisztrált: 2010.07.03 - 15:23
Üzenetek: 177
zoliaudi írta ...

ÁDÁM...az ABS...csati az a motortérben a sárvédő ívnél és a tűzfal körül van...a fék kopás visszajelző az le van vezetve a gólyalábon...


Akkor bizti, hogy kopásjelző!

Audi 100 C3 '87, 2.0, KP, 116Le, 170Nm, FWD, 5 seb. manuál, K-Jetronic
Opel Omega B Caravan 2.5 V6 benzin, 170Le, 227Nm, Motronic M 2.8.1, RWD, stb...
Audi S8 fan

Vissza az elejére
zoliaudi
2010.07.04 - 17:26
Dévaványa

Regisztrált tag #35
Regisztrált: 2010.06.30 - 09:49
Üzenetek: 1209
ÁDÁM...az ABS...csati az a motortérben a sárvédő ívnél és a tűzfal körül van...a fék kopás visszajelző az le van vezetve a gólyalábon...

"Hidd el én nem tehetek róla így rakott le az a nyomorult gólya"

Audi 100 C4 2.5 TDI AEL 103.KW.


Vissza az elejére
Audi100C3
2010.07.04 - 17:21
Kunmadaras

Regisztrált tag #105
Regisztrált: 2010.07.03 - 15:23
Üzenetek: 177
sajti írta ...

Lehetne ABS is, de valószínűsítem hogy nem az.
Ha lila és kék-lila kábelek akkor 99% hogy kopásjelző.
A dolog viszont egyszerű.
Valamelyiket összekötöd (rövidre zárod) beülsz, gyújtásra teszed és felvillan a megfelelő ikon (jó esetben).


Ok, köszi szépen!
Majd kipróbálom!

Audi 100 C3 '87, 2.0, KP, 116Le, 170Nm, FWD, 5 seb. manuál, K-Jetronic
Opel Omega B Caravan 2.5 V6 benzin, 170Le, 227Nm, Motronic M 2.8.1, RWD, stb...
Audi S8 fan

Vissza az elejére
Sajti
2010.07.04 - 17:06
Isaszeg

Regisztrált tag #9
Regisztrált: 2010.05.03 - 20:31
Üzenetek: 2916
Lehetne ABS is, de valószínűsítem hogy nem az.
Ha lila és kék-lila kábelek akkor 99% hogy kopásjelző.
A dolog viszont egyszerű.
Valamelyiket összekötöd (rövidre zárod) beülsz, gyújtásra teszed és felvillan a megfelelő ikon (jó esetben).

Audi 100 C3 Avant 2.0 TD
|I__I__I\===OOOO===/ I__I__I|

Audi 80 B2 1.8 KEIHIN
(I____\==OOOO==/ ____|)
Vissza az elejére
Audi100C3
2010.07.04 - 15:53
Kunmadaras

Regisztrált tag #105
Regisztrált: 2010.07.03 - 15:23
Üzenetek: 177
Sziasztok!
Van 1 vezeték csatlakozóval kikötve a bal és a jobb első sárvédőívemben. A vezeték konkrétan a kormányösszekötő rúd alatt az első fékcső mellett helyezkedik el. Volt aki azt mondta, hogy ez a vezeték az ABS-nek az érzékelője... de az enyémben gyárilag nincs ABS! Akkor minek bele érintkező...? :?
Szerintem ezek a kábelek csatlakozóval a fékbetét kopásjelzői. Mivel most olyan fékbetét van benne elől amiben nincs kopásérzékelő ezért ilyenkor nincs szükség az érzékelő kábelekre gondolom ezért kötötték ki...
Most vettem vadi új Bosch fékbetéteket, és azokban van kopásérzékelő csatlakozós kábel.
Kinek mi a tapasztalata ezzel kapcsolatban?
Lehet ez ABS kábel a sárvédőmben? :?
Előre is köszi a helpet!!

Audi 100 C3 '87, 2.0, KP, 116Le, 170Nm, FWD, 5 seb. manuál, K-Jetronic
Opel Omega B Caravan 2.5 V6 benzin, 170Le, 227Nm, Motronic M 2.8.1, RWD, stb...
Audi S8 fan

Vissza az elejére
Atis
2010.07.04 - 13:08
Budapest
Regisztrált tag #64
Regisztrált: 2010.07.02 - 14:23
Üzenetek: 55
Tomas írta ...

Runner!
Nehéz volt belerakni a klímát?ugyanis nekem is 1.6 meg ADP illetve klímamentes sajnos.Ja és mennyire fogja le a motort ha megy a klíma? gondolom nagyon, meg még egy olyan kérdésem lenne hogy anyagilag neked mennyibe fájt a dolog?



Szia

Hát igazából nekem gyárilag digit klímás volt az autó,csak a motortérben lévő részét valaki kiszedte belőle.
A műszerfal mögötti elpár. része az nekem benne volt szerencsére mert azt a legnehezebb beszerelni. a komplett műszerfalat ki kell szedni hozzá.
Tehát ami nekem kellett.:
-kompresszor
- klíma hűtő
-a kompresszort tartó konzol
-nyomáskapcsoló a hűtőbe
-és az ezeket összekötő csövek
-égszíj
a két alu csövem megvolt ami a tűzfaltól jön.
A felsorolt cuccokat bontóban kompletten 50eft-ért tudtam beszerezni,ami elég jó árnak mondható.
+ a töltés illetve fertőtlenítés,kompresszo r olajjal való feltöltése került 15eft.-ba

Tehát összesen 65eft úgy hogy természetesen nekem kellett beszerelni mindent,mert az plusz 10eft lett volna...



A6 2.4
Vissza az elejére
Tomas
2010.07.04 - 11:54
Eger

Regisztrált tag #100
Regisztrált: 2010.07.03 - 12:59
Üzenetek: 141
Runner!
Nehéz volt belerakni a klímát?ugyanis nekem is 1.6 meg ADP illetve klímamentes sajnos.Ja és mennyire fogja le a motort ha megy a klíma? gondolom nagyon, meg még egy olyan kérdésem lenne hogy anyagilag neked mennyibe fájt a dolog?
Vissza az elejére
valento
2010.07.04 - 06:31
Mosonmagyaróvár

Regisztrált tag #87
Regisztrált: 2010.07.02 - 21:41
Üzenetek: 25
Sziasztok!!
Egy kis segítségre lenne szükségem.
Kapcsolási rajz kellene A6 - C4 ülés memória bekötéséhez.
Előre is köszönöm!!
Vissza az elejére
Atis
2010.07.03 - 20:27
Budapest
Regisztrált tag #64
Regisztrált: 2010.07.02 - 14:23
Üzenetek: 55
Egyenlőre fabrikáltam egy konzolt,ami nem engedi ugrálni a motort,de ez csak átmeneti megoldás...
Azért köszönöm mindenkinek..

A6 2.4
Vissza az elejére
NF
2010.07.03 - 19:35
Budapest

Regisztrált tag #67
Regisztrált: 2010.07.02 - 15:51
Üzenetek: 135
Runner írta ...

Ez volt az a konzol amit levettem mert erre nem lehet felfogatni a kompresszort.
Ezért adták hozzá a szíjfeszitőset.

LINK

Elképzelhetőnek tartom, h a dízel klímát tetted bele, aminek a billenésgátlója alapból nem a klímakompresszor konzolján található! Ezért vagy fabrikálsz - ami a meglévő alapanyagokkal megtehető- vagy beszerzel egy másik konzolt. Ennyit tudtam kiokoskodni a felmerült kétségeidre

[ Módosítva 2010.07.03 - 19:36 ]

AUDI 100 2.3E Sport
Vissza az elejére
Oldal:  1 2 3 ... 1122 [1123] 1124 1125 1126  

Ugrás:     Vissza az elejére

Téma átvétele: rss 0.92 Téma átvétele: rss 2.0 Téma átvétele: RDF
Powered by e107 Forum System