Bejelentkezés vagy Reg!


USER:
PASS:

 
 
Fórumok
- Első Magyar AudiKlub - :: Fórumok :: AudiKlub Fórum :: Fórum
 
<< Előző téma | Következő téma >>
Segítség
Oldal:  1 2 3 ... 1123 [1124] 1125
Moderátorok: Po-Béla, emiklos, poison, Zolee78, audiklub, lipy
Szerző Üzenet
Sajti
2010.07.03 - 09:23
Isaszeg

Regisztrált tag #9
Regisztrált: 2010.05.03 - 20:31
Üzenetek: 2916
Andrew írta ...

Legoooo írta ...

még az előző honlapot sem olvastam végig, így lemaradtam a válaszokról
Szóval typ81-85ön a pedálnál, vagy a fékfolyadék tartály alatt kell állítani a lámpa kigyulladásának pillanatát?


Rendesen lemaradtál akkor ezek szerint A pedálnál tudod állítani, tekergetve a gombát. (ha jól rémlik)


Jól rémlik, ott. Csak a vezetéket húzd le úgy tekergesd. Hajlamos eltörni.

Audi 100 C3 Avant 2.0 TD
|I__I__I\===OOOO===/ I__I__I|

Audi 80 B2 1.8 KEIHIN
(I____\==OOOO==/ ____|)
Vissza az elejére
Andrew
2010.07.03 - 08:59
Budapest/Pécs

Regisztrált tag #7
Regisztrált: 2010.04.25 - 13:15
Üzenetek: 1142
Legoooo írta ...

még az előző honlapot sem olvastam végig, így lemaradtam a válaszokról
Szóval typ81-85ön a pedálnál, vagy a fékfolyadék tartály alatt kell állítani a lámpa kigyulladásának pillanatát?


Rendesen lemaradtál akkor ezek szerint A pedálnál tudod állítani, tekergetve a gombát. (ha jól rémlik)

Audi A4 | B5 | 1.8 TQ | AJL | Imola gelb
Vissza az elejére
Legoooo
2010.07.03 - 08:53
Nyúl (York)

Regisztrált tag #52
Regisztrált: 2010.07.02 - 10:20
Üzenetek: 184
még az előző honlapot sem olvastam végig, így lemaradtam a válaszokról
Szóval typ81-85ön a pedálnál, vagy a fékfolyadék tartály alatt kell állítani a lámpa kigyulladásának pillanatát?

Audi 80 CL 1982 2.0 ABT, LPG
Vissza az elejére
kompressor28
2010.07.03 - 05:44
MISKOLC

Regisztrált tag #55
Regisztrált: 2010.07.02 - 11:26
Üzenetek: 249
Dini írta ...

állítólag olyan mint a red bull az embernek. Marci kocsija sokkal durvábban ment tőle, és sokáig elég egy flakon! semmi gondot nem okoz.

Már én is szemezgettem vele,de addig nem akarom használni amíg össze nem áll a vas rendesen...


AUDI 90 2.2 KOMPRESSOR

ELADÓ ALKATRÉSZEK!

Audi 90 20V (1987)
Audi 100 10V (1993)
Audi 100 szivarok benzinesek (1985)
Vissza az elejére
Dini
2010.07.02 - 22:01
Pomáz

Regisztrált tag #69
Regisztrált: 2010.07.02 - 16:33
Üzenetek: 366
állítólag olyan mint a red bull az embernek. Marci kocsija sokkal durvábban ment tőle, és sokáig elég egy flakon! semmi gondot nem okoz.

'91 Audi V8 4.2 ABH Aut. EX

'01 Ford Mondeo 2.0 TDDI Turnier
Vissza az elejére
poison
2010.07.02 - 21:43
Tát

Regisztrált tag #59
Regisztrált: 2010.07.02 - 11:46
Üzenetek: 1956
Mire gondolsz Dini?!

coupe quattro 2.8 v6
Vissza az elejére
Dini
2010.07.02 - 21:27
Pomáz

Regisztrált tag #69
Regisztrált: 2010.07.02 - 16:33
Üzenetek: 366
poisi! a spuri felől elég durva híreket hallani...

'91 Audi V8 4.2 ABH Aut. EX

'01 Ford Mondeo 2.0 TDDI Turnier
Vissza az elejére
Atis
2010.07.02 - 19:07
Budapest
Regisztrált tag #64
Regisztrált: 2010.07.02 - 14:23
Üzenetek: 55
Akkor megvan a probléma,jelenleg nincs az autóban ez a billenés gátló,már csak azt kell kiderítenem hogy a klímás 1.6-ban hogy van ez megoldva mert az a konzol ami eddig volt felrakva emlékeim szerint tuti nem lesz jó...

Köszönöm már ennyivel is előrébb vagyok.

A6 2.4
Vissza az elejére
Atis
2010.07.02 - 18:58
Budapest
Regisztrált tag #64
Regisztrált: 2010.07.02 - 14:23
Üzenetek: 55
NF írta ...

Runner írta ...


A váltó is eléggé ugrál. Megnéztem a gumibakot semmi hiba nem látszik rajta....
Ezt a billenésgátlót hol találom???

köszi

Elvileg a klimakompresszor bakján leled meg.Egy gumibaba ami egy kereszttartóba "csatlakozik" elöl a lökös mögött



Hűha.

Azt a konzolt kivettem mert vagy a kompresszor konzol van felrakva vagy az.... Gondolom én...
Mivel most raktam bele a klímát ezért az a konzol ki lett véve,mert a gumibak része belelóg az égszíjba,ha jól emléxem..
esetleg valami robbantott ábrád nincs erről....? Feltúrom az Etkát hátha találok valamit.

köszi

A6 2.4
Vissza az elejére
NF
2010.07.02 - 18:21
Budapest

Regisztrált tag #67
Regisztrált: 2010.07.02 - 15:51
Üzenetek: 135
Runner írta ...


A váltó is eléggé ugrál. Megnéztem a gumibakot semmi hiba nem látszik rajta....
Ezt a billenésgátlót hol találom???

köszi

Elvileg a klimakompresszor bakján leled meg.Egy gumibaba ami egy kereszttartóba "csatlakozik" elöl a lökös mögött

[ Módosítva 2010.07.02 - 18:26 ]

AUDI 100 2.3E Sport
Vissza az elejére
Atis
2010.07.02 - 18:13
Budapest
Regisztrált tag #64
Regisztrált: 2010.07.02 - 14:23
Üzenetek: 55
NF írta ...


Ha oldod a csavarjait, minden további nélkül cserélhető. Na jó: kicsi szivola van így is
Előbb a váltótartó bakokat és a billenésgátlót ellenőrizd. Inkább ezek hibájából ered e jelenség.



A váltó is eléggé ugrál. Megnéztem a gumibakot semmi hiba nem látszik rajta....
Ezt a billenésgátlót hol találom???

köszi

A6 2.4
Vissza az elejére
NF
2010.07.02 - 17:52
Budapest

Regisztrált tag #67
Regisztrált: 2010.07.02 - 15:51
Üzenetek: 135
Runner írta ...

Sziasztok

Hogyan tudom leellenőrinzni a motortartó bakkok állapotát??
Ugyanis az a probléma lépett fel hogy nagyobb gázra ugrál a motor,és már megütötte belűről a motorháztetőt is. (

Mivel valami hülye gumiharang takrja ezért nem látszik semmi.
A motort ha alulról megemelem picit ki lehet vajon cserélni? Hm bosszantó....

Ha oldod a csavarjait, minden további nélkül cserélhető. Na jó: kicsi szivola van így is
Előbb a váltótartó bakokat és a billenésgátlót ellenőrizd. Inkább ezek hibájából ered e jelenség.

AUDI 100 2.3E Sport
Vissza az elejére
Atis
2010.07.02 - 17:43
Budapest
Regisztrált tag #64
Regisztrált: 2010.07.02 - 14:23
Üzenetek: 55
Sziasztok

Hogyan tudom leellenőrinzni a motortartó bakkok állapotát??
Ugyanis az a probléma lépett fel hogy nagyobb gázra ugrál a motor,és már megütötte belűről a motorháztetőt is. (

Mivel valami hülye gumiharang takrja ezért nem látszik semmi.
A motort ha alulról megemelem picit ki lehet vajon cserélni? Hm bosszantó....

A6 2.4
Vissza az elejére
NF
2010.07.02 - 16:37
Budapest

Regisztrált tag #67
Regisztrált: 2010.07.02 - 15:51
Üzenetek: 135
poison írta ...

szelep és injektor tisztitó lötyik ? szintén?!

Egyébként mi a kérdés indoka ?

AUDI 100 2.3E Sport
Vissza az elejére
NF
2010.07.02 - 16:35
Budapest

Regisztrált tag #67
Regisztrált: 2010.07.02 - 15:51
Üzenetek: 135
Esetleg málnaszörp szódával , nehogy túlmelegedjen a technika..

AUDI 100 2.3E Sport
Vissza az elejére
Sajti
2010.07.02 - 16:26
Isaszeg

Regisztrált tag #9
Regisztrált: 2010.05.03 - 20:31
Üzenetek: 2916
cc_rider írta ...

Ma hallottam, hogy disel vasba ajánlanak minden 3. tele tankhoz 0,5dl 2T olajat.Erre mit mondanátok?Sosa hallottam még....


Hja, vannak még jó ötletek:
- Nitrohigító
- Benzin tömegével
- Aromás higító
- Napraforgóolaj
- Pisi
- Kaki
- vodka
- Pálesz

Jófajta gázolajat neki és kész.
Ne higgyünk mindennek

Audi 100 C3 Avant 2.0 TD
|I__I__I\===OOOO===/ I__I__I|

Audi 80 B2 1.8 KEIHIN
(I____\==OOOO==/ ____|)
Vissza az elejére
NF
2010.07.02 - 16:07
Budapest

Regisztrált tag #67
Regisztrált: 2010.07.02 - 15:51
Üzenetek: 135
poison írta ...

Na hamár segitség kérdezzünk is

Oktánszámnövelő adalékkal van valakinek tapasztalata van értelme használni egyáltalán????

Probálkozz min 95ös tankolásával , akkor nem kell plusz adalékolni .....

AUDI 100 2.3E Sport
Vissza az elejére
audiklub
2010.07.02 - 15:56


Regisztrált tag #3
Regisztrált: 2011.01.02 - 19:37
Üzenetek: 41
Kifújja a rákba!
Vissza az elejére
cc_rider
2010.07.02 - 14:52
Pécs-Cserkút

Regisztrált tag #49
Regisztrált: 2010.07.02 - 09:33
Üzenetek: 892
Újbácsi írta ...

Ezt csak az új dízelekbe kell rakni, hogy olyan szép füstje legyen, mint a régieknek.




és a részecskeszűrő mit szól ehez?

B4 Avant 1Z Automatikgetriebe

Vissza az elejére
Újbácsi
2010.07.02 - 14:48
Dunaújváros

Regisztrált tag #12
Regisztrált: 2011.01.02 - 18:02
Üzenetek: 1971
Ezt csak az új dízelekbe kell rakni, hogy olyan szép füstje legyen, mint a régieknek.


...nem vagyok nőgyógyász, de vethetek rá egy pillantást...
Vissza az elejére
Oldal:  1 2 3 ... 1123 [1124] 1125  

Ugrás:     Vissza az elejére

Téma átvétele: rss 0.92 Téma átvétele: rss 2.0 Téma átvétele: RDF
Powered by e107 Forum System