- Első Magyar AudiKlub - :: Fórumok :: AudiKlub Fórum :: Fórum |
|
<< Előző téma | Következő téma >> | ||
|
Oldal: 1 2 3 ... 1124 [1125] 1126 1127 1128 | |
Moderátorok: Po-Béla, emiklos, poison, audiklub, lipy
|
Szerző | Üzenet | ||||
poison |
| ||||
Tát Regisztrált tag #59 Regisztrált: 2010.07.02 - 11:46Üzenetek: 1956 | Retro írta ... poison írta ... Másik mikor beinditom az autót pár másodpercig hullámzik az alapjárat a fordulatszám jelzőn nem látszik csak a motor hangján venni észre! Most hogy a lambdszonda kilett cserlve igy már üzem meleg állapotban megszünt az időközi alapjárat ingadozás. Mostmár csak beinditáskor csinálja! Klimás? Igen manuális klimás! az miadt lehet??? coupe quattro 2.8 v6 | ||||
Vissza az elejére |
| ||||
pnanassy |
| ||||
Vendég | Szia, van,5ért a tiéd lehet. Üdv: Péter +36306955743 Szia, van,5ért a tiéd lehet. Üdv: Péter +36306955743 14jyn írta ... Sziasztok fiúk!!Egy audi100 mc turbo motor-rol van szó. Nagyon kiborit a pillangó-szelep potencióméterje, feszt ba§akodik túrázza magát!! lehet valamit csinálni vele?? próbáltam spray-elni semmi hatás és még próbáltam szétszedni de nem nagyon eröltettem mer szerintem összevan ragasztva, féltem hogy eltöröm!!! Fiúk valami ötlet hogy megjavitani vagy pls eggyett, ha van valakinek eladó!! Elöre is köszike. Üdv Attila | ||||
Vissza az elejére |
| ||||
Retro |
| ||||
Vendég | poison írta ... Másik mikor beinditom az autót pár másodpercig hullámzik az alapjárat a fordulatszám jelzőn nem látszik csak a motor hangján venni észre! Most hogy a lambdszonda kilett cserlve igy már üzem meleg állapotban megszünt az időközi alapjárat ingadozás. Mostmár csak beinditáskor csinálja! Klimás? | ||||
Vissza az elejére |
| ||||
Szoltid |
| ||||
SZSZM Regisztrált tag #71 Regisztrált: 2010.07.02 - 16:59Üzenetek: 1372 | poison írta ... köszi megnézem ezeket Szívesen, bár ezeket a Lángnál néztem autó típus alapján. ott hoz NGK-t is... Az FWD húz, az RWD tol, a Quattro visz!!! Audi 80 Avant '95 1.9 TDi 1Z | ||||
Vissza az elejére |
| ||||
poison |
| ||||
Tát Regisztrált tag #59 Regisztrált: 2010.07.02 - 11:46Üzenetek: 1956 | köszi megnézem ezeket coupe quattro 2.8 v6 | ||||
Vissza az elejére |
| ||||
Szoltid |
| ||||
SZSZM Regisztrált tag #71 Regisztrált: 2010.07.02 - 16:59Üzenetek: 1372 | poison írta ... Srácok 2.8 v6 ba mijen gyertya volt gyárilag 1 pólusi vagy mijet érdemes belerakni?! Hát elvileg...Bosch 0FR7LDC+ ez 2pólusú vagy 4pólusú Bosch 0FR78X Az FWD húz, az RWD tol, a Quattro visz!!! Audi 80 Avant '95 1.9 TDi 1Z | ||||
Vissza az elejére |
| ||||
poison |
| ||||
Tát Regisztrált tag #59 Regisztrált: 2010.07.02 - 11:46Üzenetek: 1956 | Másik mikor beinditom az autót pár másodpercig hullámzik az alapjárat a fordulatszám jelzőn nem látszik csak a motor hangján venni észre! Most hogy a lambdszonda kilett cserlve igy már üzem meleg állapotban megszünt az időközi alapjárat ingadozás. Mostmár csak beinditáskor csinálja! coupe quattro 2.8 v6 | ||||
Vissza az elejére |
| ||||
poison |
| ||||
Tát Regisztrált tag #59 Regisztrált: 2010.07.02 - 11:46Üzenetek: 1956 | Srácok 2.8 v6 ba mijen gyertya volt gyárilag 1 pólusi vagy mijet érdemes belerakni?! coupe quattro 2.8 v6 | ||||
Vissza az elejére |
| ||||
poison |
| ||||
Tát Regisztrált tag #59 Regisztrált: 2010.07.02 - 11:46Üzenetek: 1956 | Lehet érdemes lenne nézni egyet azt azzal kipróbálni Nekem volt de odaadtam egyik ismerősnek coupe quattro 2.8 v6 | ||||
Vissza az elejére |
| ||||
14jyn |
| ||||
Regisztrált tag #109 Regisztrált: 2010.07.03 - 16:41Üzenetek: 114 | Sziasztok fiúk!!Egy audi100 mc turbo motor-rol van szó. Nagyon kiborit a pillangó-szelep potencióméterje, feszt ba§akodik túrázza magát!! lehet valamit csinálni vele?? próbáltam spray-elni semmi hatás és még próbáltam szétszedni de nem nagyon eröltettem mer szerintem összevan ragasztva, féltem hogy eltöröm!!! Fiúk valami ötlet hogy megjavitani vagy pls eggyett, ha van valakinek eladó!! Elöre is köszike. Üdv Attila [ Módosítva 2010.07.05 - 04:19 ] | ||||
Vissza az elejére |
| ||||
Audi100C3 |
| ||||
Kunmadaras Regisztrált tag #105 Regisztrált: 2010.07.03 - 15:23Üzenetek: 177 | zoliaudi írta ... ÁDÁM...az ABS...csati az a motortérben a sárvédő ívnél és a tűzfal körül van...a fék kopás visszajelző az le van vezetve a gólyalábon... Akkor bizti, hogy kopásjelző! Audi 100 C3 '87, 2.0, KP, 116Le, 170Nm, FWD, 5 seb. manuál, K-Jetronic Opel Omega B Caravan 2.5 V6 benzin, 170Le, 227Nm, Motronic M 2.8.1, RWD, stb... Audi S8 fan | ||||
Vissza az elejére |
| ||||
zoliaudi |
| ||||
Dévaványa Regisztrált tag #35 Regisztrált: 2010.06.30 - 09:49Üzenetek: 1209 | ÁDÁM...az ABS...csati az a motortérben a sárvédő ívnél és a tűzfal körül van...a fék kopás visszajelző az le van vezetve a gólyalábon... "Hidd el én nem tehetek róla így rakott le az a nyomorult gólya" Audi 100 C4 2.5 TDI AEL 103.KW. | ||||
Vissza az elejére |
| ||||
Audi100C3 |
| ||||
Kunmadaras Regisztrált tag #105 Regisztrált: 2010.07.03 - 15:23Üzenetek: 177 | sajti írta ... Lehetne ABS is, de valószínűsítem hogy nem az. Ha lila és kék-lila kábelek akkor 99% hogy kopásjelző. A dolog viszont egyszerű. Valamelyiket összekötöd (rövidre zárod) beülsz, gyújtásra teszed és felvillan a megfelelő ikon (jó esetben). Ok, köszi szépen! Majd kipróbálom! Audi 100 C3 '87, 2.0, KP, 116Le, 170Nm, FWD, 5 seb. manuál, K-Jetronic Opel Omega B Caravan 2.5 V6 benzin, 170Le, 227Nm, Motronic M 2.8.1, RWD, stb... Audi S8 fan | ||||
Vissza az elejére |
| ||||
Sajti |
| ||||
Isaszeg Regisztrált tag #9 Regisztrált: 2010.05.03 - 20:31Üzenetek: 2916 | Lehetne ABS is, de valószínűsítem hogy nem az. Ha lila és kék-lila kábelek akkor 99% hogy kopásjelző. A dolog viszont egyszerű. Valamelyiket összekötöd (rövidre zárod) beülsz, gyújtásra teszed és felvillan a megfelelő ikon (jó esetben). Audi 100 C3 Avant 2.0 TD |I__I__I\===OOOO===/ I__I__I| Audi 80 B2 1.8 KEIHIN (I____\==OOOO==/ ____|) | ||||
Vissza az elejére |
| ||||
Audi100C3 |
| ||||
Kunmadaras Regisztrált tag #105 Regisztrált: 2010.07.03 - 15:23Üzenetek: 177 | Sziasztok! Van 1 vezeték csatlakozóval kikötve a bal és a jobb első sárvédőívemben. A vezeték konkrétan a kormányösszekötő rúd alatt az első fékcső mellett helyezkedik el. Volt aki azt mondta, hogy ez a vezeték az ABS-nek az érzékelője... de az enyémben gyárilag nincs ABS! Akkor minek bele érintkező...? :? Szerintem ezek a kábelek csatlakozóval a fékbetét kopásjelzői. Mivel most olyan fékbetét van benne elől amiben nincs kopásérzékelő ezért ilyenkor nincs szükség az érzékelő kábelekre gondolom ezért kötötték ki... Most vettem vadi új Bosch fékbetéteket, és azokban van kopásérzékelő csatlakozós kábel. Kinek mi a tapasztalata ezzel kapcsolatban? Lehet ez ABS kábel a sárvédőmben? :? Előre is köszi a helpet!! Audi 100 C3 '87, 2.0, KP, 116Le, 170Nm, FWD, 5 seb. manuál, K-Jetronic Opel Omega B Caravan 2.5 V6 benzin, 170Le, 227Nm, Motronic M 2.8.1, RWD, stb... Audi S8 fan | ||||
Vissza az elejére |
| ||||
Atis |
| ||||
Budapest Regisztrált tag #64 Regisztrált: 2010.07.02 - 14:23Üzenetek: 55 | Tomas írta ... Runner! Nehéz volt belerakni a klímát?ugyanis nekem is 1.6 meg ADP illetve klímamentes sajnos.Ja és mennyire fogja le a motort ha megy a klíma? gondolom nagyon, meg még egy olyan kérdésem lenne hogy anyagilag neked mennyibe fájt a dolog? Szia Hát igazából nekem gyárilag digit klímás volt az autó,csak a motortérben lévő részét valaki kiszedte belőle. A műszerfal mögötti elpár. része az nekem benne volt szerencsére mert azt a legnehezebb beszerelni. a komplett műszerfalat ki kell szedni hozzá. Tehát ami nekem kellett.: -kompresszor - klíma hűtő -a kompresszort tartó konzol -nyomáskapcsoló a hűtőbe -és az ezeket összekötő csövek -égszíj a két alu csövem megvolt ami a tűzfaltól jön. A felsorolt cuccokat bontóban kompletten 50eft-ért tudtam beszerezni,ami elég jó árnak mondható. + a töltés illetve fertőtlenítés,kompresszo r olajjal való feltöltése került 15eft.-ba Tehát összesen 65eft úgy hogy természetesen nekem kellett beszerelni mindent,mert az plusz 10eft lett volna... A6 2.4 | ||||
Vissza az elejére |
| ||||
Tomas |
| ||||
Eger Regisztrált tag #100 Regisztrált: 2010.07.03 - 12:59Üzenetek: 141 | Runner! Nehéz volt belerakni a klímát?ugyanis nekem is 1.6 meg ADP illetve klímamentes sajnos.Ja és mennyire fogja le a motort ha megy a klíma? gondolom nagyon, meg még egy olyan kérdésem lenne hogy anyagilag neked mennyibe fájt a dolog? | ||||
Vissza az elejére |
| ||||
valento |
| ||||
Mosonmagyaróvár Regisztrált tag #87 Regisztrált: 2010.07.02 - 21:41Üzenetek: 25 | Sziasztok!! Egy kis segítségre lenne szükségem. Kapcsolási rajz kellene A6 - C4 ülés memória bekötéséhez. Előre is köszönöm!! | ||||
Vissza az elejére |
| ||||
Atis |
| ||||
Budapest Regisztrált tag #64 Regisztrált: 2010.07.02 - 14:23Üzenetek: 55 | Egyenlőre fabrikáltam egy konzolt,ami nem engedi ugrálni a motort,de ez csak átmeneti megoldás... Azért köszönöm mindenkinek.. A6 2.4 | ||||
Vissza az elejére |
| ||||
NF |
| ||||
Budapest Regisztrált tag #67 Regisztrált: 2010.07.02 - 15:51Üzenetek: 135 | Runner írta ... Ez volt az a konzol amit levettem mert erre nem lehet felfogatni a kompresszort. Ezért adták hozzá a szíjfeszitőset. LINK Elképzelhetőnek tartom, h a dízel klímát tetted bele, aminek a billenésgátlója alapból nem a klímakompresszor konzolján található! Ezért vagy fabrikálsz - ami a meglévő alapanyagokkal megtehető- vagy beszerzel egy másik konzolt. Ennyit tudtam kiokoskodni a felmerült kétségeidre [ Módosítva 2010.07.03 - 19:36 ] AUDI 100 2.3E Sport | ||||
Vissza az elejére |
| ||||
Oldal: 1 2 3 ... 1124 [1125] 1126 1127 1128 | |
Powered by e107 Forum System