Bejelentkezés vagy Reg!


USER:
PASS:

 
 
Fórumok
- Első Magyar AudiKlub - :: Fórumok :: AudiKlub Fórum :: Fórum
 
<< Előző téma | Következő téma >>
Segítség
Oldal:  1 2 [3] 4 ... 1123 1124 1125
Moderátorok: Po-Béla, emiklos, poison, audiklub, lipy
Szerző Üzenet
MrSpooner
2019.09.07 - 13:12

Regisztrált tag #235
Regisztrált: 2010.07.25 - 09:04
Üzenetek: 76
Lorka írta ...

MrSpooner írta ...

Sziasztok!

Van egy 1998-as 1.8 benzin+gáz audi 80-asom.
Gyönyörűen indul gázzal és benzinnel egyaránt.
Pár perc használat után elkezd ugrálni az alapjárati fordulatszám gáz üzemmódban kb 600 és 1200 között.
Olyan , mint ami leakar fulladni..
Vettem bele NGK LPG gyertyákat , csere óta 600-650 km-t mentem csak vele..
Ha átkapcsolom benzinre akkor az alapjárat szépen beáll ~950-re..
Szerintetek mi lehet a jelenség oka ?

Üdv.: Spoon




Csak egy megjegyzés: ez nem 80-as, hanem Audi Cabrio. Hogy kezdődött a jelenség? Motorkód?



Szia!
Maga a jelenség/probléma egyszer csak megjelent , megálltam a piros-nál és elkezdet ugrálni a fordulatszám. Néha produkál olyat is , mint ha a gázpedál egy röpke pillanatra picit "beesne , benyomódna" , de utána visszaemelkedik.. A motorkód : ADR

Spoon
Vissza az elejére
Lorka
2019.09.01 - 13:14
Budapest

Regisztrált tag #1196
Regisztrált: 2011.10.15 - 02:47
Üzenetek: 1091
MrSpooner írta ...

Sziasztok!

Van egy 1998-as 1.8 benzin+gáz audi 80-asom.
Gyönyörűen indul gázzal és benzinnel egyaránt.
Pár perc használat után elkezd ugrálni az alapjárati fordulatszám gáz üzemmódban kb 600 és 1200 között.
Olyan , mint ami leakar fulladni..
Vettem bele NGK LPG gyertyákat , csere óta 600-650 km-t mentem csak vele..
Ha átkapcsolom benzinre akkor az alapjárat szépen beáll ~950-re..
Szerintetek mi lehet a jelenség oka ?

Üdv.: Spoon




Csak egy megjegyzés: ez nem 80-as, hanem Audi Cabrio. Hogy kezdődött a jelenség? Motorkód?

1. Audi 80 GLS 1.6 1979.
2. Audi Coupé GT 5S 1981.
3. Audi Coupé 2.6E V6 1995.
Vissza az elejére
MrSpooner
2019.08.27 - 18:30

Regisztrált tag #235
Regisztrált: 2010.07.25 - 09:04
Üzenetek: 76
Sziasztok!

Van egy 1998-as 1.8 benzin+gáz audi 80-asom.
Gyönyörűen indul gázzal és benzinnel egyaránt.
Pár perc használat után elkezd ugrálni az alapjárati fordulatszám gáz üzemmódban kb 600 és 1200 között.
Olyan , mint ami leakar fulladni..
Vettem bele NGK LPG gyertyákat , csere óta 600-650 km-t mentem csak vele..
Ha átkapcsolom benzinre akkor az alapjárat szépen beáll ~950-re..
Szerintetek mi lehet a jelenség oka ?

Üdv.: Spoon





[ Módosítva 2019.08.27 - 18:32 ]

Spoon
Vissza az elejére
tzs1
2019.08.21 - 19:31
Aranyosapáti

Regisztrált tag #254
Regisztrált: 2010.07.30 - 18:11
Üzenetek: 405
Üdv urak! Tanács kellene. Az alany a saját Audi A6 2002 V6 TDi. Kormánymányművemtől folyik az olaj. Ahogy néztem az aknából minimum a váltót ki kell szedni. vagy a motort is? Van rá időm, de mégis hogyan kezdjem?
vagy ki lehet oldalra húzni?

Ha a kacsa nem tud úszni, attól még nem a víz a hülye...
S1 4 ever!!!
2003: A4 1.9 PTDI Avant 131 LE + chip
2002: A6 2.5 TDI Avant 163 LE
Vissza az elejére
Istvan1968
2019.08.21 - 08:10
Regisztrált tag #21786
Regisztrált: 2019.08.20 - 19:13
Üzenetek: 2
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni ! Van egy 91-es audi 80-as 1.8 S motorkód JN (Mono -jetronik ) autóm,és érdekes problémával találkoztam. Az autó hidegen és melegen is jól indul,de ahogy bemelegszik és körülbelül eléri a 70- 80 fokot, gázadásra elkezd rángatni. Mi lehet a baja ?


[ Módosítva 2019.08.21 - 19:57 ]
Vissza az elejére
Lorka
2019.08.16 - 22:10
Budapest

Regisztrált tag #1196
Regisztrált: 2011.10.15 - 02:47
Üzenetek: 1091
Yodee írta ...

Üdv!

Írtam már az elektro kockába is de senki nem válaszolt, tehát teszek itt is egy próbát. Tudna valaki adni nekem egy dokumentumot vagy leírást ami megmondja a bajuszkapcsolón melyik csati láb micsoda? Illetve színes kapcsolási rajzot 98as A4hez?

Köszönöm!

Angol nyelvű PDF-em van. Hova küldjem?

1. Audi 80 GLS 1.6 1979.
2. Audi Coupé GT 5S 1981.
3. Audi Coupé 2.6E V6 1995.
Vissza az elejére
Yodee
2019.08.01 - 21:34
Körmend

Regisztrált tag #1575
Regisztrált: 2012.04.18 - 15:23
Üzenetek: 149
Üdv!

Írtam már az elektro kockába is de senki nem válaszolt, tehát teszek itt is egy próbát. Tudna valaki adni nekem egy dokumentumot vagy leírást ami megmondja a bajuszkapcsolón melyik csati láb micsoda? Illetve színes kapcsolási rajzot 98as A4hez?

Köszönöm!

Audi A4 Avanat 1.9 TDI 1998 AFN
Vissza az elejére
Beresi
2019.07.23 - 13:49
Regisztrált tag #21203
Regisztrált: 2019.07.23 - 12:49
Üzenetek: 1
Sziasztok!

Egy kis auto hifi segítségre lenne szükségem.
Nem olyan rég vettem egy Audi A4 B6 (2005) autót, amiben lecseréltem a gyári fejegységet.

Egy kis utána járás után egy Kenwood KMM-BT305 fejegységet vásároltam, amihez természetesen vettem beépítő szettet ( antenna átalakító, Mini ISO csatlakozó, keret). Nagy nehezen meg is történt a beszerelés, viszont egy problémába ütköztem, amiben remélem valaki tud nekem segíteni.

Kicsit buherálni kellett, mert a gyújtás kábel nem kapott áramot, ezért plussz áramot kellett átvinni a biztosíték táblából.

A probléma az lenne, hogy a csatlakozók összekötése utána sajnos nem szólnak a hátsó hangszórók, illetve a mélynyomó sem.

Kicsit utána olvastam, és ez azért van, mert a gyári erősítő nem kap áramot.

Esetleg valaki találkozott már ezzel a problémával, és sikerült neki megoldani?
Mert ha igen, akkor nagyon hálás lennék, ha megosztaná velem ezt az információt.

Előre is köszönöm a segítséget.
Vissza az elejére
Tiborvagyok
2019.07.16 - 19:13
Regisztrált tag #21046
Regisztrált: 2019.07.16 - 19:07
Üzenetek: 1
Sziasztok!
Kéne egy kis segítség. Adott egy A4 B8 Avant 2.0 TDI ,alacsony fordulaton nincs hangja a kuplungnak váltásnál csak kb 2000 felett.Valakinek valami ötlet?
Vissza az elejére
bartucz91
2019.07.08 - 20:04
Regisztrált tag #20891
Regisztrált: 2019.07.08 - 19:53
Üzenetek: 1
Sziasztok!

Új vagyok még itt, és Audi vásárlás előtt állok, ezért abban szeretném kérni a segítségeteket, hogy milyen típusú motorokat esetleg vezérléseket kerüljek el, esetleges típushibák? Illetve hogy vásárláskor miket nézzek meg alaposabban, mire kell nagyobb hangsúlyt fektetni az alább elmített model esetén?
Audi A4 2008-2010 sedan, manuál váltó.

Bármilyen hasznos tanácsot szívesen fogadok!
Vissza az elejére
Hudavbag
2019.07.04 - 16:50
Regisztrált tag #20759
Regisztrált: 2019.07.03 - 18:02
Üzenetek: 1
Sziasztok van egy Audi a4 b5 1.6 (1998 )benzin és nagyon fent fog a kuplungom amin csak állitani kénne. Hol találom amin tudok állitani esetleg valaki tud segiteni egy képpel vagy valamivel hogy mit is kell keresek azt nagyon megköszöném??! Válaszokat előre is köszönöm
Vissza az elejére
Lorka
2019.07.03 - 21:21
Budapest

Regisztrált tag #1196
Regisztrált: 2011.10.15 - 02:47
Üzenetek: 1091
nexion218 írta ...

Sziasztok!

1994-es B4 1.9 TDI klímakondenzvíz kivezetőjéhez a kocsi alól hozzá lehet férni "takarítás" céljából? Vagy muszáj a műszerfal felől kibontani? Sajnos kacsaúsztatót csinál az utastérbe... :/

Pont a váltótartó bak fölött van. Ha ügyes vagy és kicsi a kezed, talán el tudod érni. Persze még valahogy szét is kell nyitni a "csőrt", hogy bele tudj dugni valamit.

1. Audi 80 GLS 1.6 1979.
2. Audi Coupé GT 5S 1981.
3. Audi Coupé 2.6E V6 1995.
Vissza az elejére
nexion218
2019.07.02 - 04:46
Regisztrált tag #8720
Regisztrált: 2015.08.31 - 09:45
Üzenetek: 6
Sziasztok!

1994-es B4 1.9 TDI klímakondenzvíz kivezetőjéhez a kocsi alól hozzá lehet férni "takarítás" céljából? Vagy muszáj a műszerfal felől kibontani? Sajnos kacsaúsztatót csinál az utastérbe... :/
Vissza az elejére
AS
2019.07.02 - 04:19

Regisztrált tag #8245
Regisztrált: 2014.12.31 - 15:11
Üzenetek: 21
AS írta ...

Szia Lorka!

Köszi!
Igen, csak lámpa van, az kigyullad de sajnos a hangja is traktoros lesz. Talán a hajtókarcsapágyak hangja. gyorsan le is állítottam. Haverom mondta, pörgessem meg, akkor visszajön az olajnyomás. így is lett. Eddig legalább háromszor csinálta, Bosh olajszűrő lett bele véve, lehet az gagyi?

Vissza az elejére
AS
2019.07.02 - 04:16

Regisztrált tag #8245
Regisztrált: 2014.12.31 - 15:11
Üzenetek: 21
Szia Lorka!

Köszi!
Igen, csak lámpa van, az kigyullad de sajnos a hangja is traktoros lesz. Talán a hajtókarcsapágyak hangja. Haverom mondta, pörgessem meg, akkor visszajön az olajnyomás. így is lett. Eddig legalább háromszor csinálta

[ Módosítva 2019.07.02 - 04:17 ]
Vissza az elejére
Lorka
2019.07.01 - 20:58
Budapest

Regisztrált tag #1196
Regisztrált: 2011.10.15 - 02:47
Üzenetek: 1091
AS írta ...

Sziasztok

Szia Lorka!
Régen jártam itt, sok a gond.
Most az hogy olajcsere után elmegy néha az olajnyomás. 10-W40-es Castrol Magnatech olaj lett beletöltve, mert állítólag az az egyik legjobb bele.
91 -es B3 benzin.
Lehet hogy híg neki ez az olaj? Annyira nem kopott a motor, 1 Litert töltöttem utánna 3 éb alatt.
A karter le lett véve, az olajszivattyú szárője alig volt koszos, ki let takarítva.
Vagy az úk olajszűrővel lehet a gond?
Régi olaj mintha sűrűbb lett volna új korába.
Esetleg valami olaj adalék kellene bele?

kösz a választ!

Hogy érted, hogy "elmegy néha az olajnyomás"? Kigyullad a lámpa? Ugye ebben nincs műszer? Fordulaton vagy alapjáraton?


1. Audi 80 GLS 1.6 1979.
2. Audi Coupé GT 5S 1981.
3. Audi Coupé 2.6E V6 1995.
Vissza az elejére
Pezsoka
2019.07.01 - 16:23
Regisztrált tag #20714
Regisztrált: 2019.07.01 - 16:04
Üzenetek: 1
Sziasztok!
Új vagyok itt , egy hibába ütköztem amire nem tudunk rájönni , ezért is kérném a segítségeteket! Az alany egy a3 1.9 Pd 131 Le ASZ motorkódú autó . A hiba a következő : alacsony fordulatszámon szinte 0 erő mint egy szivó ,magasabb fordulaton (2200-2500) környékén már megjön az ereje .gépre volt téve ,következő hibakód (töltés nyomás vezérlés negatív eltérés) a nyomásszabalyzó cserélve, vákuummal pisztollyal ellenőrízve a geometria szépen mozog (valamennyi olaj található a turbó körül de tényleg kevés)vákumcsövek ellenőrizve nem öregek,nincs repedve, törve, lyukadva.a szivó illetve nyomócsövek is ellenőrizve vannak. Mi lehet a probléma ?
Előre is köszönöm a segítséget!!
U.I : a kocsi előélete nem ismert tehát elképzelhető hogy chippelve volt,belenyultak az ECU-ba (de véleményem szerint akkor erősebbnek kellene lennie )
Vissza az elejére
AS
2019.06.30 - 23:23

Regisztrált tag #8245
Regisztrált: 2014.12.31 - 15:11
Üzenetek: 21
Sziasztok

Szia Lorka!
Régen jártam itt, sok a gond.
Most az hogy olajcsere után elmegy néha az olajnyomás. 10-W40-es Castrol Magnatech olaj lett beletöltve, mert állítólag az az egyik legjobb bele.
91 -es B3 benzin.
Lehet hogy híg neki ez az olaj? Annyira nem kopott a motor, 1 Litert töltöttem utánna 3 éb alatt.
A karter le lett véve, az olajszivattyú szárője alig volt koszos, ki let takarítva.
Vagy az úk olajszűrővel lehet a gond?
Régi olaj mintha sűrűbb lett volna új korába.
Esetleg valami olaj adalék kellene bele?

kösz a választ!

[ Módosítva 2019.06.30 - 23:28 ]
Vissza az elejére
nagyjt
2019.06.26 - 02:39
Regisztrált tag #14471
Regisztrált: 2018.12.31 - 13:45
Üzenetek: 1
Hello mki. Épített már át valaki 80 b4be a6 c5 ülés szettet? Nagyon macerás? Elfér benne? Minden infót szivesen veszek... Köszi
Vissza az elejére
Szeroadam
2019.06.25 - 20:48
Regisztrált tag #20575
Regisztrált: 2019.06.25 - 20:33
Üzenetek: 1
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni.

Adott egy 1999.12.havi a4 B5

Concert rádió bose hangrendszer.
Cserélni szeretném az egészet , elakadtam ,a rádió bekötésnel ,csak a navi kis hangszórót sikerült meg szólaltatni ,valaki aki cserélt már ,Bose hangrendszert ,az írjon legyen szíves , vagy aki tud hozzá bekötési rajzot esetleg . Mellékeltem képet .
Nagyon szépen köszönöm előre is!!



Vissza az elejére
Oldal:  1 2 [3] 4 ... 1123 1124 1125  

Ugrás:     Vissza az elejére

Téma átvétele: rss 0.92 Téma átvétele: rss 2.0 Téma átvétele: RDF
Powered by e107 Forum System