Bejelentkezés vagy Reg!


USER:
PASS:

 
 
Fórumok
- Első Magyar AudiKlub - :: Fórumok :: AudiKlub Fórum :: Fórum
 
<< Előző téma | Következő téma >>
Segítség
Oldal:  1 2 [3] 4 ... 1123 1124 1125
Moderátorok: Po-Béla, emiklos, poison, Zolee78, audiklub, lipy
Szerző Üzenet
Lorka
2019.07.01 - 20:58
Budapest

Regisztrált tag #1196
Regisztrált: 2011.10.15 - 02:47
Üzenetek: 1088
AS írta ...

Sziasztok

Szia Lorka!
Régen jártam itt, sok a gond.
Most az hogy olajcsere után elmegy néha az olajnyomás. 10-W40-es Castrol Magnatech olaj lett beletöltve, mert állítólag az az egyik legjobb bele.
91 -es B3 benzin.
Lehet hogy híg neki ez az olaj? Annyira nem kopott a motor, 1 Litert töltöttem utánna 3 éb alatt.
A karter le lett véve, az olajszivattyú szárője alig volt koszos, ki let takarítva.
Vagy az úk olajszűrővel lehet a gond?
Régi olaj mintha sűrűbb lett volna új korába.
Esetleg valami olaj adalék kellene bele?

kösz a választ!

Hogy érted, hogy "elmegy néha az olajnyomás"? Kigyullad a lámpa? Ugye ebben nincs műszer? Fordulaton vagy alapjáraton?


1. Audi 80 GLS 1.6 1979.
2. Audi Coupé GT 5S 1981.
3. Audi Coupé 2.6E V6 1995.
Vissza az elejére
Pezsoka
2019.07.01 - 16:23
Regisztrált tag #20714
Regisztrált: 2019.07.01 - 16:04
Üzenetek: 1
Sziasztok!
Új vagyok itt , egy hibába ütköztem amire nem tudunk rájönni , ezért is kérném a segítségeteket! Az alany egy a3 1.9 Pd 131 Le ASZ motorkódú autó . A hiba a következő : alacsony fordulatszámon szinte 0 erő mint egy szivó ,magasabb fordulaton (2200-2500) környékén már megjön az ereje .gépre volt téve ,következő hibakód (töltés nyomás vezérlés negatív eltérés) a nyomásszabalyzó cserélve, vákuummal pisztollyal ellenőrízve a geometria szépen mozog (valamennyi olaj található a turbó körül de tényleg kevés)vákumcsövek ellenőrizve nem öregek,nincs repedve, törve, lyukadva.a szivó illetve nyomócsövek is ellenőrizve vannak. Mi lehet a probléma ?
Előre is köszönöm a segítséget!!
U.I : a kocsi előélete nem ismert tehát elképzelhető hogy chippelve volt,belenyultak az ECU-ba (de véleményem szerint akkor erősebbnek kellene lennie )
Vissza az elejére
AS
2019.06.30 - 23:23

Regisztrált tag #8245
Regisztrált: 2014.12.31 - 15:11
Üzenetek: 18
Sziasztok

Szia Lorka!
Régen jártam itt, sok a gond.
Most az hogy olajcsere után elmegy néha az olajnyomás. 10-W40-es Castrol Magnatech olaj lett beletöltve, mert állítólag az az egyik legjobb bele.
91 -es B3 benzin.
Lehet hogy híg neki ez az olaj? Annyira nem kopott a motor, 1 Litert töltöttem utánna 3 éb alatt.
A karter le lett véve, az olajszivattyú szárője alig volt koszos, ki let takarítva.
Vagy az úk olajszűrővel lehet a gond?
Régi olaj mintha sűrűbb lett volna új korába.
Esetleg valami olaj adalék kellene bele?

kösz a választ!

[ Módosítva 2019.06.30 - 23:28 ]
Vissza az elejére
nagyjt
2019.06.26 - 02:39
Regisztrált tag #14471
Regisztrált: 2018.12.31 - 13:45
Üzenetek: 1
Hello mki. Épített már át valaki 80 b4be a6 c5 ülés szettet? Nagyon macerás? Elfér benne? Minden infót szivesen veszek... Köszi
Vissza az elejére
Szeroadam
2019.06.25 - 20:48
Regisztrált tag #20575
Regisztrált: 2019.06.25 - 20:33
Üzenetek: 1
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni.

Adott egy 1999.12.havi a4 B5

Concert rádió bose hangrendszer.
Cserélni szeretném az egészet , elakadtam ,a rádió bekötésnel ,csak a navi kis hangszórót sikerült meg szólaltatni ,valaki aki cserélt már ,Bose hangrendszert ,az írjon legyen szíves , vagy aki tud hozzá bekötési rajzot esetleg . Mellékeltem képet .
Nagyon szépen köszönöm előre is!!



Vissza az elejére
Stewe33
2019.06.16 - 16:05
Regisztrált tag #20394
Regisztrált: 2019.06.16 - 15:46
Üzenetek: 1
Üdv mindenkinek! Szeretnék egy kis segítséget kérni,akinek van tapasztalata az audi a5 motorokkal (2007-2011 között) 1.8 tfsi, 2.0tfsi,2.7tdi,3.0tdikap csolatban,hiba lehetőségek stb. melyik típúst érdemes megvenni? Előre is köszönöm
Vissza az elejére
Geri85
2019.06.10 - 22:01
Regisztrált tag #20274
Regisztrált: 2019.06.10 - 21:17
Üzenetek: 1
Sziasztok!

Először is köszönöm a befogadást!Egyből segítséget is kérnék!Friss tulaja vagyok egy 2004-es 1.9 tdi A4-nek...kérdésem a következő.Szeretném ha láthatnám az átlag fogyasztásom...jelenleg csak a megtehető távolságot mutatja a kijelző...mi kell pontosan, hogy működjön a dolog?Egy másik ablaktörlő kar az tuti mivel jelenleg nincs infó gomb a végén.Kellene cserélni óracsoportot is?Vagy esetleg más elektronikát is?A segítségeket előre is köszönöm!
Üdv Geri!
Vissza az elejére
Adamka89
2019.06.10 - 11:10
Regisztrált tag #20261
Regisztrált: 2019.06.10 - 10:57
Üzenetek: 1
Sziasztok! Szeretnék segítséget kérni tőletek!Nemrégiben vásároltam egy 2014 es évjáratú 2.0 diesel A4 avantot, viszont nincs hozzá könyvem, ami alapján rá tudnék jönni funkciók működésére. Esetleg valaki tudna segíteni hol tudok ilyet beszerezni? Előre is köszi a segítséget.
Vissza az elejére
hevtibi
2019.06.06 - 08:35
Csanytelek
Regisztrált tag #1894
Regisztrált: 2012.10.16 - 18:56
Üzenetek: 308
Pretorianus írta ...

Sziasztok!!! Véleményeteket szeretném kérni autó vásárláshoz! Az új kiszemeltem egy 2007-es Audi A 6 Avant 2.7 TDI PDF Multitronic S-Line! Vélemény a kocsival kapcsolatban??? Tapasztalat valakinek??? Segítségeteket és tapasztalataitok leírását előre köszönöm! Tisztelettel : Pret!


Szia! Saját véleményem szerint nem rossz autók, de már hírül sincs az az audi minőség mint a 90-es években. Elég sokba kerül a fenntartása ezeknek a V6 motoroknak, egy 4 hengeres 2.0 TDI 6manuál váltóval, sokkal kevesebb költséggel jár, bár nyilván a teljesítmény rovására. Azt is hozzá kell tenni hogy sokkal megbízhatóbb technika mint az A6 C5-be is szerelt 2.5 V6 TDI-k. Amit kinéztél autót, számítani kell egy-két tetemesebb költségre, mint pl.: vézérműlánc szett csere (ki kell venni a motort, legjobb tudomásom szerint, mert a tűzfal oldalon van, és nem lehet hozzáférni), és a multitronic váltó is tartogathat pénzügyi meglepetéseket. Egyébként a multitronic váltó nagyon sokat lecsíp a teljesítményből a manuálhoz képest. Ezeknél a V6 motoroknál az olajfolyás szokott problémát okozni még a szelepfedelek környékén, de az nyilván nem tétel.

Audi C6 A6 2.0 PDTDI (2007)
Vissza az elejére
Pretorianus
2019.06.05 - 13:54
Budapest

Regisztrált tag #1597
Regisztrált: 2012.04.29 - 09:52
Üzenetek: 56
Sziasztok!!! Véleményeteket szeretném kérni autó vásárláshoz! Az új kiszemeltem egy 2007-es Audi A 6 Avant 2.7 TDI PDF Multitronic S-Line! Vélemény a kocsival kapcsolatban??? Tapasztalat valakinek??? Segítségeteket és tapasztalataitok leírását előre köszönöm! Tisztelettel : Pret!
Vissza az elejére
Kicsikocsi157
2019.05.29 - 18:59
Regisztrált tag #19989
Regisztrált: 2019.05.29 - 17:47
Üzenetek: 1
Sziasztok! 2016 -os Audi A3 -hoz jó lehet ez az Audi alufelni kupak?
LINK

Gyári a felni és kínézetre hasonló. Hogyan lehet biztosra menni?
Vissza az elejére
vrob74
2019.05.29 - 13:19
Regisztrált tag #19981
Regisztrált: 2019.05.29 - 13:07
Üzenetek: 1
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni, hogy az Audi TT 2011 2.0 TFSI 211 LE lendkerék csavarokat (8 db) mekkora Nm + hány fokkal kell megszorítani? Segítségeteket előre is köszönöm.
Vissza az elejére
shark75
2019.04.01 - 17:47
Regisztrált tag #17661
Regisztrált: 2019.03.12 - 17:18
Üzenetek: 3
Szia!

Ma délután hoztam el az A2-est a szerelőtől.
Elmondása szerint megtalálta és kijavította a hibát. Egy mágnes szelep adta fel a harcot .
OEM száma : 037 906 283 D
Ha jól értettem , akkor ez valami vákuumot szabályoz , ami a szívócső szelep működtetéséhez szükséges ( csatoltam képet a kis galádról ) .
A hiba jelenség kódja : 17439 / P1031
Remélem ez az infó másnak is hasznos , aki ugyan ilyen cipőben jár !




shark75 írta ...

Szia! A km valós (kinti autó , most is kint van, itt vételkor adni kell az utolsó műszaki vizsga papírt a km óra állással , amit átíratáskor elkérnek és jelzik ha valami nem stimmel ) , átszámítva 1,75M-ért vettem.
Alkatrész tekintetében csak is újat szereltetek be .
Köszönöm a tippet , ma megyek a szerelőhöz az autóval és majd értekezem vele.
A javítás eredményét mindenképp meg fogom írni , hát ha más is belefut majd ebbe a hibajelenségbe.


Reihe5 írta ...

Szia. Van szervízkönyv, km lekövethető? 97e? Akkor úgy 1,7M-2M-ba kéne kerüljön vételkor kb. Ha az előzőkre nem a válasz, akkor nyilván évi 15-20e x 15 év a futásteljesítménye. Ekkor már reális, hogy eltörhet a változtatható hosszúságú szívócső műanyag mechanikája, és talán meg is szorulhat félállásban (nincs előttem) - elég meleg van az 1.6fsi motorterében és tartós hőhatás-öregedés hatása. 80e körül van az új gyári alkatrész ha jól tudom. ( Ilyen helyre bontottat tenni olyan, mintha kb semmit sem csináltunk volna.) Jobb esetben nem ez a hibád, de ez gyakori hibának számít. Még ilyenek lehetnek: befecskendező szelep, nagynyomású szivattyú - ez a másik két gyakori hiba. Egyébként ha jól működik, akkor nagyon tuti kis motor.



[/ quote1552511866]








[ Módosítva 2019.04.02 - 04:13 ]
Vissza az elejére
DonKornelOne
2019.03.31 - 08:04
Regisztrált tag #18259
Regisztrált: 2019.03.31 - 07:33
Üzenetek: 1
Üdv! Tanácsot szeretnék kérni, most vettem egy a6 c5 1.8 T audit.Olyan érdekességet produkál, hogy az üzemanyag szint jelző ellentétes értéket mutat, vagyis ahogy fogy belőle a benzin úgy emelkedik a mutató. Az érzékelőt kivettem, működik rendesen.Valaki találkozott már ilyennel? Hogy lehetne javítani?
Vissza az elejére
MolanrTamas
2019.03.25 - 11:30
Regisztrált tag #18044
Regisztrált: 2019.03.25 - 11:25
Üzenetek: 1
Sziasztok.

Van egy Audi a4 2003-as évjáratú gépsárkányom. Az ablaktörlő lapátok marha drágák hozzá, mert valami hülye kialakítású az ablaktörlő kar vége. Nem tudja valaki, hogy esetleg más évjáratú audinak vagy más típusnak az ablaktörlő karja nem jó erre, amelyiknek a vége sima kampós végű ???
Vissza az elejére
fejes.istvan
2019.03.22 - 21:10
Kaposvár
Regisztrált tag #17985
Regisztrált: 2019.03.22 - 20:47
Üzenetek: 1
Sziasztok! Van egy A4 1995-ös évjáratú autóm. Szeretném a két első ajtót átszereleni elektromos ablakemelősre. Megvettem az ablakkeretet, ablakkal, motorral, kárpittal (amiben benne vannak a kapcsolók is). Viszont nem tudom hogyan tovább. Ebben szeretnék segítséget kérni. Köszönöm!
Vissza az elejére
shark75
2019.03.19 - 05:48
Regisztrált tag #17661
Regisztrált: 2019.03.12 - 17:18
Üzenetek: 3
Szia! A km valós (kinti autó , most is kint van, itt vételkor adni kell az utolsó műszaki vizsga papírt a km óra állással , amit átíratáskor elkérnek és jelzik ha valami nem stimmel ) , átszámítva 1,75M-ért vettem.
Alkatrész tekintetében csak is újat szereltetek be .
Köszönöm a tippet , ma megyek a szerelőhöz az autóval és majd értekezem vele.
A javítás eredményét mindenképp meg fogom írni , hát ha más is belefut majd ebbe a hibajelenségbe.


Reihe5 írta ...

Szia. Van szervízkönyv, km lekövethető? 97e? Akkor úgy 1,7M-2M-ba kéne kerüljön vételkor kb. Ha az előzőkre nem a válasz, akkor nyilván évi 15-20e x 15 év a futásteljesítménye. Ekkor már reális, hogy eltörhet a változtatható hosszúságú szívócső műanyag mechanikája, és talán meg is szorulhat félállásban (nincs előttem) - elég meleg van az 1.6fsi motorterében és tartós hőhatás-öregedés hatása. 80e körül van az új gyári alkatrész ha jól tudom. ( Ilyen helyre bontottat tenni olyan, mintha kb semmit sem csináltunk volna.) Jobb esetben nem ez a hibád, de ez gyakori hibának számít. Még ilyenek lehetnek: befecskendező szelep, nagynyomású szivattyú - ez a másik két gyakori hiba. Egyébként ha jól működik, akkor nagyon tuti kis motor.



shark75 írta ...

Sziasztok!

Egy Audi A2-esem van , 2003-as évjárat 1.6 Fsi kb 97.000 km van benne.
Világít a "szervíz lámpa". Indításkor a fordulatszám visszaesik
550-600 -ra , olyan mint ha le akarna állni a motor , majd utána beáll 850-900-ra.
Az 1,6-os motorhoz mérten az ereje sem veri az egeket.
Magyarra lefordítva a számítógép olyan hibát ír ki , hogy : pillangó vagy szívócső szelep.
Már a negyedik szerelő doktorál rajta , de nem tudják mi lehet a hiba.
Tavaly egy vw polo-m volt ( 1.4 16v ) , annál is így kezdődött a hiba , csak a polo már menet közben 1700 és 2200 -as fordulatszám tartomány között rángatott amikor tartottam a tempót (sebességtől függetlenül) .
Gyorsításnál nem dadogott be.
Találkozott már valaki ilyen problémával?
Mi lehet a hiba ?





[ Módosítva 2019.03.19 - 05:49 ]
Vissza az elejére
hencsobatori
2019.03.17 - 05:58
Regisztrált tag #17804
Regisztrált: 2019.03.16 - 17:20
Üzenetek: 2
Sziasztok!



Most vásároltam egy audi 80 b4 1992-es évjáratu autót. Elkezdtük kipofozni amikor az első lökhárítón a fekete díszléc alatt találtam a ködfényszórónak helyet.. viszont maga a lyuk nagynak tűnik... valaki lenne szíves lemérni a ködlámpája nagyságát illetve akinek ilyenje van az megmondaná, hogy honnan rendelt bele ködfényszórót illetve ami azt körbe öleli díszlécet?



Illetve akinek van elektromos ablakemelője vagy legalábbis az eredeti ajtó a építhető kapcsolója és eladó az ne tartsa magában.

Illetve még érdekelne ültető rugó is, továbbá usb rádió kopp fekete színben.



Köszönöm
Vissza az elejére
BUKOSDI
2019.03.15 - 17:23
Regisztrált tag #17665
Regisztrált: 2019.03.12 - 19:13
Üzenetek: 2
Lorka írta ...

Reihe5 írta ...

Szia,
ezt független igazságügyi szakértővel vizsgáltatnám ki, mielőtt bárki bármit berhel az autón! Főleg, hogy 200e km-ig és 4 évig (2019 xx hó) garanciális. Szakjogásszal kell egyeztetni, mi a jó sorrend. Az biztos, hogy nem szabad hagyni lerázni magadat, mert értékcsökkentő tényező. Visszahívás nagyon ritkán van és csak fontos (életveszélyes) dolgokra , azaz szinte soha.
Ha ez igaz, az szánalmas. 12-15 éves korára biztos lyukas lenne (vagy előbb?). A régebbi Audik alapvetően sokkal gondosabban tervezettek voltak, de ez számos márkáról elmondható.

BUKOSDI írta ...

Sziasztok! BEÁZÁSSAL kapcsolatban van valakinek tapasztalata??? Egy 2015-ös Audi A3 Sportbackem van és egy nagyobb eső után a pótkeréktartó részben áll a víz. Szerelők locsolták felülről, nem találtak semmi beázásra utaló jelet. Leszedték a csomagtér burkolatokat, amik alatt apró kavicsokat fedeztek fel. Hosszú tanakodás után azt állapították meg, hogy a hátsó lámpa és a csomagtér között lévő szellőzőn keresztül jut be a víz és a kavics, amit a kerék ver fel a hátsó lökhárító belső oldalára, ami onnan bejut a szellőzőn keresztül a csomagtér aljába. Azt mondják minden tökéletesen rendben van az autón és sajnos ez ilyen, rossz tervezés eredménye. Tapasztalt valaki hasonlót? Nem akarom elhinni, hogy egy 3 éves Audinál normális, hogy bejut a víz, hogy ez tervezési hiba. Elég nagy hiba, ha valóban az! :/ Köszi a válaszokat előre is! (Elvileg a pirossal bekarikázott szellőzökön jut be a víz - szerelők szerint)





Hát, ez nagyon érdekes... A régebbi Audi típusokon is pont ugyanilyen elven működő szellőzők vannak (mondjuk azok még jellemzően oldalt), és eddig soha semmi ilyesmi problémáról nem hallott még senki.





Egyébként tök véletlenül pont a minap mentem vmi új toyota landcruiser (talán) mögött, aminek pontosan ugyanígy le volt szerelve a lökhárítója. Rögtön feltűnt, hogy a szellőzők lapjai úgy lobogtak, mint a kutya füle, mikor szalad (szóval nagyon ). Eszembe is jutott a problémád. Kb. 40-50 közötti tempóval haladtunk. Namost ez rögtön bizonyította, hogy lökhárító nélkül olyan légörvények keletkeznek, amik megemelik a lapokat. Csakhogy amikor normál esetben a lökhárítóval teljesen be van fedve a hátfal és a szellőzők, minimum furcsa, hogy akkor is keletkeznek káros légörvények. Én azt csinálnám legvégső esetben, ha semmilyen megoldás nem mutatkozik, hogy egy iyen legolcsóbb USB-s minikamerával megfigyelném hevenyészve összerakott állapotban, hogy viselkedik az ott.


Köszönöm a válaszokat! Végül elmentem egy Audi márkaszervízbe, ahol beszéltem egy készséges és hozzáértőnek tűnő szakival. Azt mondta, hogy lehetséges, hogy a szellőzőn keresztül jut be a víz, de ennek természetesen nem szabadna így lennie, merthogy a szellőző lamellái csak akkor kellene, hogy nyitva legyenek, amikor mondjuk becsukom az autó egyik ajtaját és túlnyomás keletkezik a kocsiban. Máskor, pl menet közben a lamellák nem nyílhatnak ki, ha ez mégis megtörténik akkor vmi hibádzik. Szóval ezek igazából nem is a szellőzést hivatottak biztosítani, hanem az ajtó csukásából származó nyomás kiegyenlítésére vannak. Jövő héten beviszem a kocsit! Elvileg, ha minden igaz, csak a lamellákat kell cserélni, meglátjuk...remélem nem derül ki, hogy valami nagyobb gond van! Ha túl vagyok a szervízen emgosztom veletek a tapasztalatokat! Egyébként, igen, a szerelő is azt mondta, hogy soha ilyen problémáról nem hallott, visszahívás nem volt a kocsira és, hogy kizárt, hogy tervezési hiba legyen, ilyet az Audi nem csinál! Meglátjuk mi történik!
Vissza az elejére
Lorka
2019.03.15 - 15:10
Budapest

Regisztrált tag #1196
Regisztrált: 2011.10.15 - 02:47
Üzenetek: 1088
Reihe5 írta ...

Szia,
ezt független igazságügyi szakértővel vizsgáltatnám ki, mielőtt bárki bármit berhel az autón! Főleg, hogy 200e km-ig és 4 évig (2019 xx hó) garanciális. Szakjogásszal kell egyeztetni, mi a jó sorrend. Az biztos, hogy nem szabad hagyni lerázni magadat, mert értékcsökkentő tényező. Visszahívás nagyon ritkán van és csak fontos (életveszélyes) dolgokra , azaz szinte soha.
Ha ez igaz, az szánalmas. 12-15 éves korára biztos lyukas lenne (vagy előbb?). A régebbi Audik alapvetően sokkal gondosabban tervezettek voltak, de ez számos márkáról elmondható.

BUKOSDI írta ...

Sziasztok! BEÁZÁSSAL kapcsolatban van valakinek tapasztalata??? Egy 2015-ös Audi A3 Sportbackem van és egy nagyobb eső után a pótkeréktartó részben áll a víz. Szerelők locsolták felülről, nem találtak semmi beázásra utaló jelet. Leszedték a csomagtér burkolatokat, amik alatt apró kavicsokat fedeztek fel. Hosszú tanakodás után azt állapították meg, hogy a hátsó lámpa és a csomagtér között lévő szellőzőn keresztül jut be a víz és a kavics, amit a kerék ver fel a hátsó lökhárító belső oldalára, ami onnan bejut a szellőzőn keresztül a csomagtér aljába. Azt mondják minden tökéletesen rendben van az autón és sajnos ez ilyen, rossz tervezés eredménye. Tapasztalt valaki hasonlót? Nem akarom elhinni, hogy egy 3 éves Audinál normális, hogy bejut a víz, hogy ez tervezési hiba. Elég nagy hiba, ha valóban az! :/ Köszi a válaszokat előre is! (Elvileg a pirossal bekarikázott szellőzökön jut be a víz - szerelők szerint)





Hát, ez nagyon érdekes... A régebbi Audi típusokon is pont ugyanilyen elven működő szellőzők vannak (mondjuk azok még jellemzően oldalt), és eddig soha semmi ilyesmi problémáról nem hallott még senki.





Egyébként tök véletlenül pont a minap mentem vmi új toyota landcruiser (talán) mögött, aminek pontosan ugyanígy le volt szerelve a lökhárítója. Rögtön feltűnt, hogy a szellőzők lapjai úgy lobogtak, mint a kutya füle, mikor szalad (szóval nagyon ). Eszembe is jutott a problémád. Kb. 40-50 közötti tempóval haladtunk. Namost ez rögtön bizonyította, hogy lökhárító nélkül olyan légörvények keletkeznek, amik megemelik a lapokat. Csakhogy amikor normál esetben a lökhárítóval teljesen be van fedve a hátfal és a szellőzők, minimum furcsa, hogy akkor is keletkeznek káros légörvények. Én azt csinálnám legvégső esetben, ha semmilyen megoldás nem mutatkozik, hogy egy iyen legolcsóbb USB-s minikamerával megfigyelném hevenyészve összerakott állapotban, hogy viselkedik az ott.

1. Audi 80 GLS 1.6 1979.
2. Audi Coupé GT 5S 1981.
3. Audi Coupé 2.6E V6 1995.
Vissza az elejére
Oldal:  1 2 [3] 4 ... 1123 1124 1125  

Ugrás:     Vissza az elejére

Téma átvétele: rss 0.92 Téma átvétele: rss 2.0 Téma átvétele: RDF
Powered by e107 Forum System