Bejelentkezés vagy Reg!


USER:
PASS:

 
 
Fórumok
- Első Magyar AudiKlub - :: Fórumok :: AudiKlub Fórum :: Fórum
 
<< Előző téma | Következő téma >>
Gumi szoba
Oldal:  1 [2] 3 ... 80 81 82
Moderátorok: Po-Béla, emiklos, poison, Zolee78, audiklub, lipy
Szerző Üzenet
tuske81
2014.02.18 - 23:01
Vendég
Szia!
Így szerintem megszed a kuplungodat előbb - utóbb, vagy nem??!


Mahoni írta ...

Váltani is néha tudni kell, főleg ha jó tempót megy az ember és kell neki a fordulat, sokan úgy váltanak vissza hogy rárugják a kuplungot azt ránt akkorát a gép hogy kitörik a mama nyaka az anyósülésen. Ilyenkor eléggé megterhelődik a szíj meg minden aminek nem kellene, mivel ez nem verseny autó nem erre van kitalálva, és néha előfordul hogy átugrik a vezérlés mint a te esetedben is Lorka.
Én ezt úgy kerülöm el hogy 5-ik egy gázról mikor visszaváltanék, a gázt továbbra is tartom, kuplung be, a fordulat feljebb megy, és 4-ikben ráengedem. Na most ezzel azt érem el hogy csak addig megy fel a fordulat, amiben amúgy is járna a motor 4-ikben és így anélkül, már nyomatékkal tudok haladni, előzni, gyorsítani hogy a mamesz lenyelje a fogát... Ergó mivel nem ránt be, kevésbé kap terhelést a vezérlés.

Ez nem oktatás, csak elmeséltem hogy én hogyan csinálom. Aki gondolja kipróbálja, vagy nem, mindenkinek saját dolga...

Vissza az elejére
Mahoni
2014.02.18 - 12:43
Pusztazámor

Regisztrált tag #1065
Regisztrált: 2011.07.18 - 19:34
Üzenetek: 324
Váltani is néha tudni kell, főleg ha jó tempót megy az ember és kell neki a fordulat, sokan úgy váltanak vissza hogy rárugják a kuplungot azt ránt akkorát a gép hogy kitörik a mama nyaka az anyósülésen. Ilyenkor eléggé megterhelődik a szíj meg minden aminek nem kellene, mivel ez nem verseny autó nem erre van kitalálva, és néha előfordul hogy átugrik a vezérlés mint a te esetedben is Lorka.
Én ezt úgy kerülöm el hogy 5-ik egy gázról mikor visszaváltanék, a gázt továbbra is tartom, kuplung be, a fordulat feljebb megy, és 4-ikben ráengedem. Na most ezzel azt érem el hogy csak addig megy fel a fordulat, amiben amúgy is járna a motor 4-ikben és így anélkül, már nyomatékkal tudok haladni, előzni, gyorsítani hogy a mamesz lenyelje a fogát... Ergó mivel nem ránt be, kevésbé kap terhelést a vezérlés.

Ez nem oktatás, csak elmeséltem hogy én hogyan csinálom. Aki gondolja kipróbálja, vagy nem, mindenkinek saját dolga...

AUDI A4 B5 1.9TDI LINK
Vissza az elejére
poison
2014.02.18 - 11:14
Tát

Regisztrált tag #59
Regisztrált: 2010.07.02 - 11:46
Üzenetek: 1956
Lorka finoman ezek érzékeny gépek

coupe quattro 2.8 v6
Vissza az elejére
Lui
2014.02.17 - 18:31
Gyál

Regisztrált tag #37
Regisztrált: 2010.06.30 - 10:00
Üzenetek: 387
Lorka ez nem hangzik tul jol.
Vissza az elejére
tuske81
2014.02.17 - 07:20
Vendég
Megvan még sőt a hozzá való tárcsa is!!
DAni

Lorka írta ...

tuske81 írta ...

Igen,látod legalább tudod mi okozta a galibát!
Krivánom hogy mihamarabb rendbe jöjjetek!!
Hát ha esetleg v.miben tudok segíteni akkor csak szólj!
DAni [/ quote1392581428]

Köszi szépen, tulképp azt akartam kérdezni még a GALIBA előtt, hogy a lendkerék megvan-e még, mert megnézném.

Vissza az elejére
Lorka
2014.02.17 - 01:24
Budapest

Regisztrált tag #1196
Regisztrált: 2011.10.15 - 02:47
Üzenetek: 1088
tuske81 írta ...

Igen,látod legalább tudod mi okozta a galibát!
Krivánom hogy mihamarabb rendbe jöjjetek!!
Hát ha esetleg v.miben tudok segíteni akkor csak szólj!
DAni
Lorka írta ...

Még az ünnepek tájékán vagy háromszor vettem le a szíjat termosztát csere céljából. Valószínű, hogy az utolsónál túl lazára feszítettem a. . .


Köszi szépen, tulképp azt akartam kérdezni még a GALIBA előtt, hogy a lendkerék megvan-e még, mert megnézném.

1. Audi 80 GLS 1.6 1979.
2. Audi Coupé GT 5S 1981.
3. Audi Coupé 2.6E V6 1995.
Vissza az elejére
tuske81
2014.02.16 - 20:11
Vendég
Igen,látod legalább tudod mi okozta a galibát!
Krivánom hogy mihamarabb rendbe jöjjetek!!
Hát ha esetleg v.miben tudok segíteni akkor csak szólj!
DAni

Lorka írta ...

Még az ünnepek tájékán vagy háromszor vettem le a szíjat termosztát csere céljából. Valószínű, hogy az utolsónál túl lazára feszítettem a szíjat és járatás után még igazodott és lazult egy kicsit, és így már elérte a kritikus határt. Éjjel amikor lekaptam a szíjburkolatot, máris megállapítottam, hogy ez a szíj eléggé laza. Az igazsághoz tartozik, hogy délután kicsit megzavartam a verdát az M3-on, ment mint a távirat , aztán este is csináltam egy visszavált-padlós- kerűlős akciót és akkor történt a baj. Egy ilyennél szélsőséges erők hatnak a vezérműre is, és valszeg ezt már nem tolerálta a szíjfeszesség...

Vissza az elejére
Lorka
2014.02.16 - 19:48
Budapest

Regisztrált tag #1196
Regisztrált: 2011.10.15 - 02:47
Üzenetek: 1088
Még az ünnepek tájékán vagy háromszor vettem le a szíjat termosztát csere céljából. Valószínű, hogy az utolsónál túl lazára feszítettem a szíjat és járatás után még igazodott és lazult egy kicsit, és így már elérte a kritikus határt. Éjjel amikor lekaptam a szíjburkolatot, máris megállapítottam, hogy ez a szíj eléggé laza. Az igazsághoz tartozik, hogy délután kicsit megzavartam a verdát az M3-on, ment mint a távirat , aztán este is csináltam egy visszavált-padlós- kerűlős akciót és akkor történt a baj. Egy ilyennél szélsőséges erők hatnak a vezérműre is, és valszeg ezt már nem tolerálta a szíjfeszesség...

[ Módosítva 2014.02.16 - 19:57 ]

1. Audi 80 GLS 1.6 1979.
2. Audi Coupé GT 5S 1981.
3. Audi Coupé 2.6E V6 1995.
Vissza az elejére
tuske81
2014.02.16 - 19:10
Vendég
Szia!
És tudod már mitől ugrott át a vezérlésed??Esetleg v.mi szorulástól (vízpumpa stb,...)

Lorka írta ...

Még éjjel ott az út szélén annyit tudtam megállapítani, hogy a 3. és 5. henger felső holtpontján megakad és nem fordul át a motor. Lehúzva a fogasszíjat mindkét veztengelyt körbe tudom forgatni, de a 2. soron az egyik szelepváltási helyzetben furcsának érzem. Külön a főtengelyt forgatva ugyanúgy magakad a holtpont előtt. Ez arra utalhat pl. hogy az egyik dugó nekiütközik egy elgörbült szelepnek, ami belóg a károstérbe. Na de hogy derítsem ki szétbontás nélkül, hogy melyik soron van a baj (lévén a 3. h az egyik sor, az 5. h a másik sor)? Végül a gyertyanyílásokon bekukucskálva az 5. hengerben valami fémforgács-szerűt vélek látni, úgyhogy valszeg azon a soron fogom kezdeni a műtétet (majd ha beengednek a műhelybe).



[ Módosítva 2014.02.16 - 19:10 ]
Vissza az elejére
Lorka
2014.02.16 - 18:57
Budapest

Regisztrált tag #1196
Regisztrált: 2011.10.15 - 02:47
Üzenetek: 1088
Még éjjel ott az út szélén annyit tudtam megállapítani, hogy a 3. és 5. henger felső holtpontján megakad és nem fordul át a motor. Lehúzva a fogasszíjat mindkét veztengelyt körbe tudom forgatni, de a 2. soron az egyik szelepváltási helyzetben furcsának érzem. Külön a főtengelyt forgatva ugyanúgy magakad a holtpont előtt. Ez arra utalhat pl. hogy az egyik dugó nekiütközik egy elgörbült szelepnek, ami belóg a károstérbe. Na de hogy derítsem ki szétbontás nélkül, hogy melyik soron van a baj (lévén a 3. h az egyik sor, az 5. h a másik sor)? Végül a gyertyanyílásokon bekukucskálva az 5. hengerben valami fémforgács-szerűt vélek látni, úgyhogy valszeg azon a soron fogom kezdeni a műtétet (majd ha beengednek a műhelybe).

1. Audi 80 GLS 1.6 1979.
2. Audi Coupé GT 5S 1981.
3. Audi Coupé 2.6E V6 1995.
Vissza az elejére
Kristof
2014.02.16 - 12:36
Budapest

Regisztrált tag #261
Regisztrált: 2010.08.02 - 13:02
Üzenetek: 358
Lorka írta ...

Nahh, délután osztom itt az észt a fórumon, este meg hirtelen megáll alattam az autó... Eddig úgy tűnik, átugrott a vezérlés (annyira fásult vagyok, hogy nem is szitkozódok...)


Basszus! Majd számolj be a fejleményekről, reméljük nem akadt meg a motor!

Audi Coupe quattro NG 2.3 10v
Vissza az elejére
tuske81
2014.02.16 - 09:35
Vendég
Szia!
Basszus,és tudsz már v.mit?Konkrét hiba?
Majd írj, feltétlenül kíváncsi vagyok!!
Addig is kitartás, és ne add föl!!!!
DAni

Lorka írta ...

Nahh, délután osztom itt az észt a fórumon, este meg hirtelen megáll alattam az autó... Eddig úgy tűnik, átugrott a vezérlés (annyira fásult vagyok, hogy nem is szitkozódok...)

Vissza az elejére
Lorka
2014.02.16 - 02:24
Budapest

Regisztrált tag #1196
Regisztrált: 2011.10.15 - 02:47
Üzenetek: 1088
Nahh, délután osztom itt az észt a fórumon, este meg hirtelen megáll alattam az autó... Eddig úgy tűnik, átugrott a vezérlés (annyira fásult vagyok, hogy nem is szitkozódok...)

[ Módosítva 2014.02.16 - 02:27 ]

1. Audi 80 GLS 1.6 1979.
2. Audi Coupé GT 5S 1981.
3. Audi Coupé 2.6E V6 1995.
Vissza az elejére
Lui
2014.02.05 - 19:58
Gyál

Regisztrált tag #37
Regisztrált: 2010.06.30 - 10:00
Üzenetek: 387
Az erős EGYES után mi jön????
Igen az erős KETTES!!!!
DE nem a CSATT jön és a kluty kluty.......... ajajajaj Mi p.csa??????
Hát eltörött a fél tengely csuklóm!!!!!! Helyszinen az út szélén szét csuklo csere és össze.
Vissza az elejére
Investigator
2014.01.17 - 11:40
Iváncsa

Regisztrált tag #2128
Regisztrált: 2013.02.03 - 21:01
Üzenetek: 377
MAM-8 típusú Ramses Replika felni 17-es méretben. 4 db csavar takaró kupak kellene, ha van valakinek.

Ezeknek a replikáknak általába egyforma méretű a belső kupakjuk? Azaz ha 18-as ,vagy 19-es lenne az is belemegy a 17-es helyére?
Vissza az elejére
vityoo
2013.11.24 - 07:21
Bp.

Regisztrált tag #494
Regisztrált: 2010.11.13 - 09:13
Üzenetek: 754
loldma írta ...

loldma írta ...

vityoo írta ...

ezen az autón forrt fel a víz az eset után?

Nagyon reggel volt még. Nem! Az egy totál másik (harmadik) autó volt


vityoo írta ...

Szép nap! Úgy látom szeretnek rád felkenődni a mögötted jövők...


Jelentem, az ezüst B4-be (ami forralta a vizet) is belecsúszott egy A4 tegnap este, szerencsére őt is megmentette a vonóhorog!

Ja értem..Erre mit lehet írni? talán azt, hogy: LOL

B3 1.8E DZ
B5 1.8TQ AEB
B3 1.8(T)Q
Vissza az elejére
Joey
2013.11.23 - 14:35
Kistarcsa

Regisztrált tag #21
Regisztrált: 2010.06.16 - 19:40
Üzenetek: 1562
Investigator írta ...

Nem szokásom igazat adni másoknak, de egyet kell veled értsek.

Annyival kiegészítve, hogy a kedves ügyvédek is tudják azt amit leírtál. B@szok dolgozni de azért lerántalak lóvéval.
Mert nálunk ezt is meg lehet tenni a paraszttal. Azért ilyen drágák a sztár ügyvédek, mert pofátlanul lehúznak. Volt egy ügyem (van is) jól menő sztár ügyvéd állt ki az érdekeinkért. Azon kívül hogy majdnem tönkre mentünk semmi nem történt csak időhúzás. Ismerősöm tesója rendőr volt, elvégezte a jogi egyetemet. Gombokért átvette az ügyet. Annyit kért hogy akkor fizessünk ha pontot tettünk az ügy végére. Eddig úgy állunk lesz is pont és azt én rajzolhatom fel.

Ismerem a szervezetet amit ajánlottál, valóban eltér a többitől az eredményeit tekintve, de hát a piacon lévő többi hulladék rontja a renomét.

Mindegy, maradjunk a topic eredeti témájánál.


Szia,

Köszönöm, hogy leírtad. Mondanám, hogy egyedi az eseted, de nem, NAGYON nem...
Ha a DAS-szel mászol bele egy ilyenbe, és nem nyersz 0 Ft-odba került. Viszont a DAS nem indít vesztes pereket, 97%-ban az ügyfélnek kedvező ítélet születik.
Ha a DAS azt mondja, hogy márpedig ő nem fog perelni, mert ezt a pert nem lehet megnyerni, akkor te még mindig dönthetsz úgy, hogy felfogadsz egy ügyvédet, és ha megnyered a pert, akkor utólag minden költségedet térítik.
Szerintem korrekt.
Egyébként tényleg az van, hogy BÁRKI is hív fel, akár azzal, hogy tört aranyat akar ajándékba adni, csak fél órát hallgassam meg, rutinból lerázom, ezért keverik sokan - és tettem ezt én is! - a többi semmirekellő szemét céggel.
Azt is látni kell, hogy nem kifejezetten jó az (hogy kiknek azt most hagyjuk...) ha egy társadalom öntudatára ébred, és kiáll a jogaiért. Ezért ahol lehet kaszálják a DAS-t, a PSZÁF, a Fogyasztóvédelem, mindenki oda jár szórakozni. Ez se segít a cég hírnevét öregbíteni. Ugyanakkor nagyon nagy a piac Magyarországon, erre rájött már a biztosítási ágazat is, és lassan mindenki kínál jogvédelmet, de hogy egy biztosító hogyan nem fog érdekellentétbe ütközni ilyen esetben azt nem tudni.. mindegy is. Viszont a biztosítók felettébb érdekeltek abban, hogy a velük szemben álló DAS és a leendő ügyfelek meg legyenek győződve arról, hogy ez egy szar cég (a 3. negatívum). Vannak pl fogadott prókátorok, akik addig szidják a DAS-t amíg van pénz. Itt érdemes elolvasni az utolsó 3-4 oldalt, felettébb szórakoztató... LINK


T D I
Vissza az elejére
Joey
2013.11.23 - 14:24
Kistarcsa

Regisztrált tag #21
Regisztrált: 2010.06.16 - 19:40
Üzenetek: 1562
loldma írta ...

vityoo írta ...

Szép nap! Úgy látom szeretnek rád felkenődni a mögötted jövők...
Golf: szerintem az a relé fix pozitívot kap, hogy akkor is tudjon hűteni, ha már levetted a gyújtást de még nagyon melege van..ha zárlatos lesz a cucc, akkor simán megy az magától..ezen az autón forrt fel a víz az eset után?

Remélem nem válik népi sporttá a kocsijaim üldözése
Nem forrt fel a víz, amikor nekem csinálta, akkor egy Villányi út - Lurdy utat csináltam, 70 fok sem volt a víz. Természetesen ők lerántották az aksit egyből, tegnap megnéztem, relét kivettem, összeégett dugót levágtam, kábeljeit ledugóztam, más dolog nem olvadt meg. Egyelőre venti nélkül jár a kocsi, se tegnap hazaúton, se ma reggel munkába menet nem ment 90 fok fölé a víz. Jövő héten fogjuk valahogy orvosolni.


Király...
Amíg nincs gombád, addig dobj be egy kapcsolót ami elbírja az áramot, és akkor legalább kézzel fogsz tudni kapcsolni.

T D I
Vissza az elejére
loldma
2013.11.22 - 14:13
Budapest XIII / XI / VIII

Regisztrált tag #660
Regisztrált: 2011.01.10 - 14:56
Üzenetek: 929
loldma írta ...

vityoo írta ...

ezen az autón forrt fel a víz az eset után?

Nagyon reggel volt még. Nem! Az egy totál másik (harmadik) autó volt


vityoo írta ...

Szép nap! Úgy látom szeretnek rád felkenődni a mögötted jövők...


Jelentem, az ezüst B4-be (ami forralta a vizet) is belecsúszott egy A4 tegnap este, szerencsére őt is megmentette a vonóhorog!
Vissza az elejére
loldma
2013.11.21 - 11:26
Budapest XIII / XI / VIII

Regisztrált tag #660
Regisztrált: 2011.01.10 - 14:56
Üzenetek: 929
vityoo írta ...

ezen az autón forrt fel a víz az eset után?

Nagyon reggel volt még. Nem! Az egy totál másik (harmadik) autó volt
Vissza az elejére
Oldal:  1 [2] 3 ... 80 81 82  

Ugrás:     Vissza az elejére

Téma átvétele: rss 0.92 Téma átvétele: rss 2.0 Téma átvétele: RDF
Powered by e107 Forum System