Bejelentkezés vagy Reg!


USER:
PASS:

 
 
Fórumok
- Első Magyar AudiKlub - :: Fórumok :: AudiKlub Fórum :: Fórum
 
<< Előző téma | Következő téma >>
Kiskocka
Oldal:  1 2 [3] 4 ... 301 302 303
Moderátorok: Po-Béla, emiklos, poison, Zolee78, audiklub, lipy
Szerző Üzenet
Orley
2014.05.12 - 21:39
Orley

Regisztrált tag #2174
Regisztrált: 2013.02.27 - 13:52
Üzenetek: 163
Huuu, koszi. Majd megprobalom osszehozni.:)
matlukaudi írta ...

Orley írta ...

a feltengellyel mit tudnek kezdeni. Ugye a b3asnak nagyobb a ricnije az agyban...


Biztosan össze lehet legózni.
Kell egy külső csukló a gólyalábba, egy belső csukló a váltóra,
aztán kell keresni egy megfelelő hosszúságú szárat, amin pont passzolnak a ricnik.
Nekem is van egy pár száram, bár ezek főleg szivarból valók.


Ágoston



Audi 100 C3 1.8
Audi A4 B5 1.8 T
Audi V8 4.2 quattro
Audi A6 C4 2.5 TDI
Audi 80 B2 1.6 TD
Audi 80 B3 2.0 Quattro
Vissza az elejére
zsmax
2014.05.08 - 15:10

Regisztrált tag #98
Regisztrált: 2010.07.03 - 11:53
Üzenetek: 308
Az mekkora. Születésnapi zsúrt szerveztél a kocsidnak?

Torta amit kipufogóval fújt el?Meg bezabált
Elhívtad a haverjait is?

zs-max
Vissza az elejére
Kristof
2014.05.07 - 20:21
Budapest

Regisztrált tag #261
Regisztrált: 2010.08.02 - 13:02
Üzenetek: 358
Jó olvasni, hogy más is így vélekedik! Most ünnepeltem 24.én az évfordulonkat (autómét) és kb mindenki hülyének nézett!

Audi Coupe quattro NG 2.3 10v
Vissza az elejére
szivar100
2014.05.07 - 19:55
szivar100

Regisztrált tag #132
Regisztrált: 2010.07.04 - 15:58
Üzenetek: 221
zsmax írta ...

Elnézegettem az összes apróhirdetős és használt autós portált.

Tiszta szégyen hogy mivé lett a világ. A 80-as évek audi-ai szanaszét lettek cseszve.

Mindenki csak arra hajt hogy újjabb szebb okosabb autót vegyen. Kerek, formás,
Énis ebbe estem bele.

Aztán most mint egy ovodás kisgyerek mikor megkapja a felső polcról a régi játékot. Örülök mikor 5km mehetek a szivar 100assal.
Vagy a tepsikkel.

Az autók amiknek lelke van. Beszélget veled pedig nincs fedérzeti kompjuter és nem csipákol hogy nincs bekötve az öved.

A mult elmult A coupék, a v8ak , a csíklámpás 80asok, emlékek.
Nem is mernék vásárolni mégegy coupét. Félek csalódnék benne.

Hát üzenem mindenkinek akinek a 80as évekből van autója és már egy ideje megvan neki, este ha ráér menjen le a garázsba, szín-be, vagy a szabad ég alá. Nézze meg az autóját a lemenő nap fényénél és simogassa meg öreg rozsdásodó kasztniját és ne engedje meg magának az újjabb jobb , szebb érdekében megváljék tőle. Nem biztos hogy megéri.

Ezzel a gondolattal üdvözlök mindenkit a klubbon. És remélem minnél több 80as évekbeli audi fog felsorakozni a hónap végi találkozón.

Üdv: ZSé



Zsé!

Már majdnem lementem a parkolóba este és majdnem megsimogattam..... Muszáj neked ilyen romantikusan beszélni a kicsikémről? )
De komolyan.... Előre bocsájtom: amíg bírom szusszal a szivar100 megmarad, De
az újabb autók nem csak csilli-villibek ám, hanem tudnak olyat, hogy esetleg nincs alattuk olaj vagy vízcsepp, nem fárad el 1 hét különbséggel a 26 éves vízcső, nem törnek meg a kábelek, nem pereg a lakk,nem szakad a kédergumi stb.Persze lehet hogy csak öregszem és azért mondok ilyeneket.Tehát azért van amiben az "újabbak" a jók.
Ennek ellenére most úgy gondolom (és már régóta és sokáig), hogy azok a bizonyos "80"-as verdák klasszisokkal nagyobb feelingel bírnak még most is.
És vagyunk még páran akik úgy gondolkodunk mint Te, Én pedig ehhez kívánok mindenkinek sok sok erőt, kitartást és "elfogultságot" hogy így is maradjon.
OOOO
Jóccakát






Öreg SZ I V A R nem vén szivar


Ha az élet hátat fordít,fogd meg a seggét..........
Vissza az elejére
zsmax
2014.05.05 - 07:37

Regisztrált tag #98
Regisztrált: 2010.07.03 - 11:53
Üzenetek: 308
Elnézegettem az összes apróhirdetős és használt autós portált.

Tiszta szégyen hogy mivé lett a világ. A 80-as évek audi-ai szanaszét lettek cseszve.

Mindenki csak arra hajt hogy újjabb szebb okosabb autót vegyen. Kerek, formás,
Énis ebbe estem bele.

Aztán most mint egy ovodás kisgyerek mikor megkapja a felső polcról a régi játékot. Örülök mikor 5km mehetek a szivar 100assal.
Vagy a tepsikkel.

Az autók amiknek lelke van. Beszélget veled pedig nincs fedérzeti kompjuter és nem csipákol hogy nincs bekötve az öved.

A mult elmult A coupék, a v8ak , a csíklámpás 80asok, emlékek.
Nem is mernék vásárolni mégegy coupét. Félek csalódnék benne.

Hát üzenem mindenkinek akinek a 80as évekből van autója és már egy ideje megvan neki, este ha ráér menjen le a garázsba, szín-be, vagy a szabad ég alá. Nézze meg az autóját a lemenő nap fényénél és simogassa meg öreg rozsdásodó kasztniját és ne engedje meg magának az újjabb jobb , szebb érdekében megváljék tőle. Nem biztos hogy megéri.

Ezzel a gondolattal üdvözlök mindenkit a klubbon. És remélem minnél több 80as évekbeli audi fog felsorakozni a hónap végi találkozón.

Üdv: ZSé

zs-max
Vissza az elejére
matlukaudi
2014.05.03 - 19:15
Siófok

Regisztrált tag #68
Regisztrált: 2010.07.02 - 16:16
Üzenetek: 1395
Orley írta ...

a feltengellyel mit tudnek kezdeni. Ugye a b3asnak nagyobb a ricnije az agyban...


Biztosan össze lehet legózni.
Kell egy külső csukló a gólyalábba, egy belső csukló a váltóra,
aztán kell keresni egy megfelelő hosszúságú szárat, amin pont passzolnak a ricnik.
Nekem is van egy pár száram, bár ezek főleg szivarból valók.


Ágoston

Ágoston -- Audi 200 LPG -- Audi 80 Quattro LPG -- Audi 100 Avant LPG --
Vissza az elejére
Orley
2014.05.02 - 19:50
Orley

Regisztrált tag #2174
Regisztrált: 2013.02.27 - 13:52
Üzenetek: 163
Udv!
Szeretnek egy kis segitseget kerni!
B2es 80asomba szeretnek egy b3as futomuvet. A kerdesem az lenne hogy a feltengellyel mit tudnek kezdeni. Ugye a b3asnak nagyobb a ricnije az agyban...
Elore is koszi!

Audi 100 C3 1.8
Audi A4 B5 1.8 T
Audi V8 4.2 quattro
Audi A6 C4 2.5 TDI
Audi 80 B2 1.6 TD
Audi 80 B3 2.0 Quattro
Vissza az elejére
Balage
2014.05.02 - 18:30
Budapest

Regisztrált tag #43
Regisztrált: 2010.06.30 - 13:54
Üzenetek: 718
Sziasztok! A találkozók topicban lenne egy fontosabb kérdés, amire a jövőhét első-felében vissza-kéne jeleznünk, hogy milyen "szinten" érdekel itt minket, benneteket, bennünket ez a július végi össznépi Audis tali! Kérlek benneteket, hogy a véleményeteket, reakcióitokat, ezúttal se tartsátok vissza! Thx!


R32_A3_8p_24V Quattro
Vissza az elejére
Jackson
2014.04.07 - 19:47
Gyöngyös

Regisztrált tag #1012
Regisztrált: 2011.06.20 - 23:29
Üzenetek: 208
Totalcar-os.
Biztos láttátok már, de benne van Szentpéteri Épített Quattro-ja is!


Audi elpusztíthatatlan, és örök!
Vissza az elejére
Orley
2014.03.26 - 11:11
Orley

Regisztrált tag #2174
Regisztrált: 2013.02.27 - 13:52
Üzenetek: 163
Beleolvasgattam a dolgokba, jelenleg en is egy 1.9tdi csiklampas 80as projecten ugykodok. Nagy 90es lokosokkel es coupe duplakocka lampakkal. Egyaltalan nem mondhatni gyarinak, de nekem igy tetszik.
Meg hianyzik azert rendesen dolog, kilakatolas, feherrol lakk feketere fenyezni, full feher borbelso. De jovo nyarra kesz szeretnek vele lenni, addigra ugynezki meglesz az OT a 100 coupen es akkor kidocogunk ingolstadtba, vagy svajcba vagy mindenhova!
Na peldaul az egy olyan kocsi, hogy ha lenne belole ketto, az egyiket 4.2 V8ra epitenenk az tuti. De nem vagyunk mohok, orulunk ha ezt sikerul teljesen gyarira megcsinalnunk. Bar olyan sose lesz mint amikor kijott a sorrol.
Ha mar itt jarunk szeretnem megkerdezni A80GL nevezetu klubbtagot, hogy ha jol vettem ki akkor toled vettuk a coupet?!
Esetleg a nemet oldtimer bontorol tudsz valami elerhetoseget adni, vagy csak a telefon/szemelyes dolog mukodik naluk?


[ Módosítva 2014.03.26 - 11:15 ]

Audi 100 C3 1.8
Audi A4 B5 1.8 T
Audi V8 4.2 quattro
Audi A6 C4 2.5 TDI
Audi 80 B2 1.6 TD
Audi 80 B3 2.0 Quattro
Vissza az elejére
Norbitron
2014.03.25 - 22:07
norbitron

Regisztrált tag #116
Regisztrált: 2010.07.03 - 19:05
Üzenetek: 619
Loldma! Építs! Turbo benzin, vagy e85

Az enyémhez kapcsolódóan:
Én nekem sikerült cirka 125e ftért hozzájutni ehhez az autóhoz, első tulaj (hivatalosan második de családon belüli)garázsban tartott, megóvott példány. Kopó alkatrész cseréken kívül nem sok baja volt/van, max néhány rozsdafolt, 1-2gumitömítés, külső műanyag repedések. Tudom jól, hogy van itt a körökben olyan aki véres szemmel néz rám az miatt mert "elqrtam" egy ilyen jó autót. Ehhez csak annyit fűznék hozzá, hogy miért nem ő vette meg? Felkerült a hirdetés én hívtam elsőnek, aznap mentem érte, míg ott voltam kb 6an hívták, hogy "tesókám" mennénk az autóért "jó lesz melósnak, kis fogyasztás, a horoggal tudunk futót húzni a amire a trágyát rakjuk...stb stb) az jobb lett volna mint hülye tuninggal elcseszni.
Nekem ez okoz örömet amit művelek vele. Akinek ez nem tetszik attól csak azt tudom kérdezni(mert nem értem, pont úgy ahogy ő se azt ahogy én tuningolom), hogy neki mi okoz örömet egy ilyen autóban? Menni nem megy, fogyasztás nem a legjobb, sportosnak nem sportos, értéke van? Nincs, és szerintem túl sok nem is lesz ezeknek. Ha jó állípotú akkor kívülről jó érzés ránézni mert szép de kb pont ennyi. Ha Q ról van szó az picit más téma, de ott is kb csak a tuninglehetőség miatt van értéke.
Engem kb 12-14éves koromban megfertőzött a keresztapám egy turbós autóval. Akkor eldöntöttem,hogy ezzel akarok foglalkozni, nekem ez kell,, Azóta erről szól minden. Kb 7 éve amióta Audim van szinte végig "projektelgettem" kisebb nagyobb sikerrel (utólag semmit nem bánok mert mindenből csak tanultam) igen karcsú anyagi háttérrel ehhez a hobbihoz. De nem adtam fel soha a célomat és most itt az autóm amire nagyon büszke vagyok és egy olyan tudás amiből élek és meg fogok élni a jövőben.
Szóval ha belekezdesz,( márpedig kezdjél bele) tarts ki!!

Norbitronic Racing
Vissza az elejére
loldma
2014.03.25 - 18:59
Budapest XIII / XI / VIII

Regisztrált tag #660
Regisztrált: 2011.01.10 - 14:56
Üzenetek: 929
Ha valaki idén szeretne menni a Wörthersee találkozóra, akkor még a héten szervezzen szállást, még van pár olcsó szoba / apartman. Mi kint leszünk!
Szálláskereséshez: LINK
Vissza az elejére
Joey
2014.03.09 - 23:48
Kistarcsa

Regisztrált tag #21
Regisztrált: 2010.06.16 - 19:40
Üzenetek: 1562
matlukaudi írta ...

Az életből viszont szabad tanulni Emberek általában azért építenek, hogy maguknak örömet okozzanak, nem pedig azért, hogy később eladják.
DE. Valahogy mindig csak bejön a DE.


Nálam ez 2 épített autó után így tisztult le:
Amikor megveszel egy autót, akkor kb tudod, hogy hány évre tervezel vele. Én próbálok 5-10 év közé belőni egy autót, azt már érdemes építgetni. Amit eladsz 1-2-3 év múlva, azt meg használni.
Ha megvan az alap, akkor a periódus első harmadában szabad csak költeni rá, amíg ott eljutsz, ott kell megállni.
Anno mikor eladtam Poisinak a fehér kockát, akkor az eladás előtti utolsó fényezést már nagyon nem kellett volna. 120-et fizettem ki egy szarházi lakatosnak, egy egész értelmes fényért, majd 360-ért ment el az egész.
Ugyanígy a piros TDI-t se kellett volna már felújíttatni, meg fejleszteni, mert mióta elkészült, azóta nem 210 a vége, hanem 240, nem 180LE hanem 207, és mindez megint igen sok 100.000 Ft-ba került, de menni csak 15.000-et sikerült vele 2 év alatt.

Most tervezem mi legyen a V6-tal, és nem szeretnék felesleges lépcsőket bejárni. Szerintem a gyári 150LE-ből 200-250 között ami sikerül úgy, hogy minden plug&play legyen (gyári turboba belerakva a 2260 bele pl), hogy ha valami nem jön be, akkor minden vissza. Mindezt max 2 év alatt, és utána csak állagmegóvás. Ha beütne egy nagyobb hiba pl 5 év múlva, akkor eladom hibásan.

T D I
Vissza az elejére
matlukaudi
2014.03.08 - 08:47
Siófok

Regisztrált tag #68
Regisztrált: 2010.07.02 - 16:16
Üzenetek: 1395
loldma írta ...

Én ha veszek valamit x összegért, akkor nem azon filózok, hogy mi az az y összeg, amennyiért el lehetne adni. Számomra az a fontos, hogy az x összeg amit belefektettem, az használati és élvezeti értékben visszajön-e. És ez mindenkinek más.


Ebben teljes mértékben igazad van.
Az életből viszont szabad tanulni Emberek általában azért építenek, hogy maguknak örömet okozzanak, nem pedig azért, hogy később eladják.
DE. Valahogy mindig csak bejön a DE.
Nálam pl. erősen megváltozott a családi állapotom. 0-hoz képest a 3 gyerek ugye elég jelentős életvitelbeli változást hozott.
Ezért akarom eladni a B2Q-t. Van a 2 szivarunk, most vettünk egy buszt LINK , egyszerűen nem fér el 4 autó az udvaron.
Vagy olyan is lehet, hogy az ember megtollasodik, és megnőnek a lehetőségei. Ilyenkor van az, hogy tovább kéne lépni.
És akkor jön az, hogy az előző öt év munkája, amibe belement egy-két milla, már zsákutca, lóvé lenne feljebb lépni, de a zsákutca piacképtelen,
az abba befektetett lóvé nélkül meg nem tud új projekt indulni.
Szóval az esetek 100%-a úgy indul, hogy nem fogom soha eladni, de az esetek 95%-a mégis eladással végződik. Rosszabb esetben azzal sem.
Ez egy ilyen sport.
Robit valóban kifelejtettem, ő rendesen kiélvezi a befektetett lóvét.
Norbitron hiába van régen a "szakmában", az ő 80-asa még ingen friss projekt Ezért nem említettem.

Tudnál pár képet küldeni a kocsidról ? Nem tudom elképzelni azt az állapotot, ami eredetire hozva már nem működne,
de mégis érdemes lenne 1,9tdi Q-t építeni belőle.
Tdi Q-ként hogy nézne ki ? Korrodált, horpadt, karcos-matt fényű dízel kottró lenne ?

Ágoston

Ágoston -- Audi 200 LPG -- Audi 80 Quattro LPG -- Audi 100 Avant LPG --
Vissza az elejére
vityoo
2014.03.07 - 22:15
Bp.

Regisztrált tag #494
Regisztrált: 2010.11.13 - 09:13
Üzenetek: 754
Én is azt mondom hogy építs
Nekem ott a B3, mióta a B5 megvan, mentem vele kb. 20km-t az elmúlt majd egy évben, kéne vele valamit kezdeni. Egy low budget pályaautót el tudnék képzelni belőle, 1.8T mocival, az majdhogynem p&p beugrik a sima 1.8 k-jet helyére, és 200 lovat nem nagy kunszt varázsolni belőle, az meg egy 1 tonnás vagy kipakolva az alatti autóban még talán mókás is lehet
Most a B3 van olyan korban, hogy se anyagi, se eszmei értéke nincs

B3 1.8E DZ
B5 1.8TQ AEB
B3 1.8(T)Q
Vissza az elejére
loldma
2014.03.07 - 21:35
Budapest XIII / XI / VIII

Regisztrált tag #660
Regisztrált: 2011.01.10 - 14:56
Üzenetek: 929
matlukaudi írta ...


Továbbra is azt mondom, hogy ezeket az értékeket óvni kell.

Ágoston


Egyáltalán nem sértésből, valamint nem azért, mert meg akarom magyarázni az ötletem helyességét, de:

Beszélgetünk itt, URQ-val példálózunk, amikor én egy szakadt 80ast akarok az úton tartani. Szó szerint, mert ezt már csak egy bontó venné át. Nekem ahhoz nincs se energiám, se türelmem, hogy eredeti alkatrészek után vadásszak, miniatűr méregdrága alkatrészek után túrjam az ebayt, stb. De dőljünk hátra, és nézzük meg (párszor) ezt a videót:
LINK
Vagy kérdezzük meg Norbitront, ő hogy áll a VEMS-es kockával (NorbitronRacingra keress rá FB-n, őt kihagytad a klubbos építések közül. Meg Robit is). Ezek olyan építések, amik örömet okoznak. LINK , itt ha megnézed a srác arcát, látszik hogy neki megérte két kézzel lapátolni a pénzt a kocsijába, hiába szakítja szét a kuplungot hetente. Te miért adod el b2q-d egy átlagos swift áráért? Ennyi lenne az értéke? Melyik autóba akartál 7"-es carpc-t varázsolni tolatókamerával? Ugye nem abba a gyönyörű c3-ba, amelyik nekem 1 éven keresztül a háttérképem volt?
Én ha veszek valamit x összegért, akkor nem azon filózok, hogy mi az az y összeg, amennyiért el lehetne adni. Számomra az a fontos, hogy az x összeg amit belefektettem, az használati és élvezeti értékben visszajön-e. És ez mindenkinek más.

Vissza az elejére
matlukaudi
2014.03.07 - 10:27
Siófok

Regisztrált tag #68
Regisztrált: 2010.07.02 - 16:16
Üzenetek: 1395
Robi írta ...

nem az a drága autó, amire x milliót költesz, ...


Igazat szól a kolléga.

Nekem eszembe jutott még egy dolog.
Mostanában egyre ritkábbak pl. az URQ-ok. Ami van, azok nagy része is rommá volt tuningolva,
SQ lámpák meg 20v motor, meg S1 spoiler, meg mindenféle "hasznos", "értéknövelő" dolgok.

És nézzed meg azt a réteget, aki ma URQ-ot keres.
Ez jó lenne, de kár, hogy kicserélték, átépítették, minek kellett....
Nagyon értékes autók néhány milla ráköltésével pont a felét érik, mintha eredeti állapotukban lennének.
Csak akkor (5-10 éve) olyan logikus volt ezeket tuningolni. Ma meg jöhet a megbánás.

Továbbra is azt mondom, hogy ezeket az értékeket óvni kell.

10 éve nagy dolog volt, ha egy autó 6-8mp alatt volt 100-on.
És milyen nagy dolog volt, amikor egy kocka 80-assal le lehetett alázni egy micsu evo-t vagy valami drága sportautót.
Ma kit érdekel ez ??? Nem ettől lesz riszpektje egy kocka 80-asnak.
Hanem attól, hogy GYÁRI, és azt szépen tudja.

Építeni ma szerintem A4-ből vagy valami hasonlóból érdemes. Abból annyi van, mint a szemét, olcsó hozzá minden,
van bele erős motor, takarékos motor, erős-takarékos egyben is. Bármi amit az ember elképzel.
És azokért szerintem nem kár, mert az utókornak megőrizendő példányok száma még jóval magasabb,
mint amennyire az utókornak majd szüksége lesz.

Ágoston

Ágoston -- Audi 200 LPG -- Audi 80 Quattro LPG -- Audi 100 Avant LPG --
Vissza az elejére
Kristof
2014.03.07 - 08:02
Budapest

Regisztrált tag #261
Regisztrált: 2010.08.02 - 13:02
Üzenetek: 358
Lorka írta ...

Persze. Én megértem lolit...
(csak zárójelben, nekem is megdícsérik úton-útfélen, hogy milyen szép autó, nem is gondolnák, hogy egy 18 éves "öreg" autót látnak. Ez mindig jól esik, már csak ezért is megéri pátyolgatni őket...)


Ő még tinédzser! Hogy lenne már öreg, ezek a legszebb évek! Majd ha 25éves lesz!
Nekem is mindig megdobogtatja a szívemet amikor megdicsérik az autómat, főleg a laikusoktól nagy érdem! Múltkor a 8ba kezdett el üvöltözni nekem egy 50 év körüli "rosszéletű" fickó, végén kiderül, hogy csak azt kiabálja, hogy -Nagyon szép az autód...

Audi Coupe quattro NG 2.3 10v
Vissza az elejére
Kristof
2014.03.07 - 07:58
Budapest

Regisztrált tag #261
Regisztrált: 2010.08.02 - 13:02
Üzenetek: 358
-

[ Módosítva 2014.03.07 - 08:02 ]

Audi Coupe quattro NG 2.3 10v
Vissza az elejére
Robi
2014.03.07 - 07:34
Nagykőrös
Regisztrált tag #30
Regisztrált: 2010.06.30 - 08:49
Üzenetek: 240
Építs loldma !

Csak két dolgot gondolj át először :
1., akármilyen gondosan, utánajárva, lekérdezve, felmérve is készül a terv, sokkal később lesz kész, és sokkal többe fog kerülni, mint a terv. Ez ilyen, nem a terv rossz, mindig ez van. Erre készülni kell, és kész.
2., fogod használni ? Mert nem az a drága autó, amire x milliót költesz, jársz vele, örülsz neki évekig, hanem az, amire akár "csak" pár százezret, folyamatosan viszi el a pénzt, hónapok, évek telnek el, még mindig nincs kész, és esetleg a végén úgy szabadulsz meg tőle akár így, akár úgy, hogy nem mentél vele. Lehet, hogy emiatt akár érdemes ( hiába elméletileg többe kerül ) több lépcsőben elkészíteni, és közben járni vele, használni ...
Ha ezeket átgondolod előre, több örömöd lesz benne, és kevesebb agyérgörcs. Ha nem ... nos kérdezzél, mesélek

Audi S4 V6 3.0 + 2xGT30 + E85 - 2001
Audi V8 4.2 Exclusive 6-os kéziváltós - 1992
Vissza az elejére
Oldal:  1 2 [3] 4 ... 301 302 303  

Ugrás:     Vissza az elejére

Téma átvétele: rss 0.92 Téma átvétele: rss 2.0 Téma átvétele: RDF
Powered by e107 Forum System