Bejelentkezés vagy Reg!


USER:
PASS:

 

Kedves Felhasználók!

Belépési probléma esetén KAPCSOLAT fül alatt találtok elérhetőséget.


A regisztrációnál lehetőség szerint töltsétek ki az adott mezőket attól függetlenül, hogy nyilvánosak vagy rejtettek lesznek-e a többi felhasználó előtt. Tagok adatait csak a tagok láthatják. A klub természetesen minden regisztrációt zártan kezel, harmadik személynek semmi esetben nem adja ki azokat. Értelmetlen adatokkal természetesen nem engedünk regisztrálni. Minden esetben moderátor rögzíti a regisztrációt, mely kizárólag a mezők kitöltésének helyességét hivatott ellenőrizni. Azon leszünk, hogy mielőbb engedélyezzük a használatot. Türelmeteket köszönjük. Topikok létrehozásánál kérjétek a moderátorok vagy adminok segítségét. Ha nem találtok valamit, a GY.I.K. között keressétek a megoldást. Ha ezután sincs meg, keressetek meg egy moderátort vagy admint.

Pobela 30/701- 4531
pobela[kukac] audiklub(pont)hu

Kellemes időtöltést mindenkinek!

Vezetőség


 
 
Autóüveg fóliázás
Tisztelt Tagok!

Autóitok szépítésében, egyénivé tételének egyik pontjaként sikerült megállapodást kötnünk a Budapestfolia.com–mal.

Ennek a megállapodásnak a keretében Sedan és Avant gépkocsik autóüveg fóliázása egységesen (fizető tagok esetén) 30000- Ft-ért érhető el Náluk.

Tevékenységi körükben megtalálhatók a különböző autódekoráció készítések, karosszéria fóliák.

Ezek esetén is kedvezményes árakat fogtok kapni az egyéni igényeknek megfelelően.

Keressétek Őket bizalommal elérhetőségeiken
.

[Beküldte Zolee78]

Beküldte emiklos on 2017.05.04. - 17:16:25 | Comments: OFF  |  Nyomtatóbarát változat Hír létrehozása pdf formátumban
 
 
 
 
 
Teljesen átszabták az Audi R18-ast
Az Audi alaposan átdolgozta az idei évre az R18-ast, nyilvánvalóan azzal a céllal, hogy ismét a kategória csúcsára érjenek. A négyliteres, V6-is turbódízel motoron kívül nem sok alkatrész maradt meg a korábbi autóból, sőt, ami igazán meglepő, a tavalyi szezon végén bemutatott prototípusra is csak nyomokban emlékeztet az új versenygép.




forrás: totalcar.hu

LINK
[Beküldte Po-Béla]

Beküldte Po-Béla on 2016.05.14. - 11:36:53 | Comments: OFF  |  Nyomtatóbarát változat Hír létrehozása pdf formátumban
 
 
 
 
 
Audi A1 310 lóerővel
A legsportosabb mini Audi egészen mostanáig nem tette tiszteletét az ABT-nél, ám ezúttal megkapta a neki járó törődést. A műhelyben a motor teljesítménye 310 lóerőre gyarapodott, így igazi rakéta vált a kis hot hatchből.

Az ABT Sportsline 34 százalékkal növelte a 2 literes TFSI motor teljesítményét. A lovak száma 231-ről 310-re emelkedett, amivel párhuzamosan a nyomaték 370-ről 440 Nm-re hízott. Sajnos a menetteljesítmények nem ismertek, de az ABT S1-e 5 másodperc körül sprintelhet százra.

A legkisebb négykarikást emellett esztétikailag is felturbózták. Egyedi lökhárító betétekkel, 3 centiméteres ültetéssel és 18 colos könnyűfém felnigarnitúrával dobták fel az autó megjelenését.

Forrás: Autoblog

Beküldte emiklos on 2014.08.11. - 23:01:15 | Comments: OFF  |  Nyomtatóbarát változat Hír létrehozása pdf formátumban
 
 
 
 
 
Öthengeres maradhat az Audi RS3
Videón a Nürburgringen köröző Audi RS3, a hangja szerint öthengeres

A downsizing helyett a rightsizingot - természetesen turbóval - fújó Audi talán meghagyja az RS3-ban a 2,5 literes, öthengeres blokkot.

Minap írtuk a TDI 25 éves évfordulója kapcsán, hogy az Audi nem kíván beállni a motorjaikat mindenképp leméretező, azaz a downsizing filozófiáját csúcsra vivő márkák sorába. A németek most a rightsizing vonalat találták ki, azaz azt, hogy minden autójukba kerüljön csak az ahhoz való motor. Így aztán hiába lehetett már régóta azt hinni, hogy a 2,0 literes EA888-as négyhengeres, közvetlen befecskendezésű turbómotorral érkezhet a harmadik generációs, már MQB alapú Audi A3 RS3-as verziója, most a TouriClips Nürburgingen elcsípett videója alapján − a gyári üzenettel összhangban − úgy tűnik, hogy mégiscsak megmaradhat a 2,5 literes öthengeres, természetesen ugyancsak turbós az RS3-asban. Ha mégsem, akkor valami elképesztően jó hanggenerátort rakhattak bele, mert az orgánuma nagyon nem egy négyhengeres motoré.

Az RS3-assal amúgy egyértelműen a Mercedes-Benz A 45 AMG-re kíván választ adni az Audi, annak 360 lóerejét minden bizonnyal túllicitálva, különböző források szerint 367-380 lóerővel, természetesen quattro összkerékhajtással, és záros időn belüli, a Párizsi Autószalonra, azaz október elejére várható bemutatkozással.

forrás : Autónavigátor
[Beküldte Latya]

Beküldte emiklos on 2014.08.03. - 04:57:04 | Comments: OFF  |  Nyomtatóbarát változat Hír létrehozása pdf formátumban
 
 
 
Oldal:  [1] 2 3 ... 41 42 43